IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » ישראלים ? לא אצלנו, תודה

ישראלים ? לא אצלנו, תודה

מערכת האתר 4 בנובמבר 2016 0:00

ביטול הזמנות ישראלים באתרים כמו בוקינג. קום ( Booking.com) או הוטלס. קום ( Hotels. Com) תופס תאוצה במיוחד לקראת חופשת הקיץ. מבדיקה שערכנו, התגלה שהמניע הוא ארץ המוצא של האורח, ישראל

ישראלים ? לא אצלנו, תודה TTETRA-2

זו כבר תופעה- ישראלים מתכננים את החופשה שלהם באופן עצמאי, מזמינים מקום אירוח דרך אחד מאתרי הזמנת המלונות, כדוגמת בוקינג. קום והוטלס.קום, ומקבלים סירוב ממקום האירוח. הסיבות לדחיות משתנות מעת לעת וממקום אירוח אחד למשנהו, אך דבר אחד משותף, מדובר בסירוב לארח ישראלים.

יותר ויותר ישראלים, במיוחד לקראת חופשת הקיץ, מדווחים על מקרים רבים של ביטול הזמנות באתרי ההזמנות הגדולים כמו בוקינג. מבדיקה שערכנו, התגלה שהמניע הוא ארץ המוצא של האורח- ישראל.

מקרה כלל לא טיפוסי שהתקבל אצלנו, העלה ששתי משפחות ישראליות הזמינו בקיץ שעבר, קצת לפני "צוק איתן", דירה ל-8 ללילה אחד בלב בודפשט, עם אפשרות לביטול חינם עד שבוע לפני ההגעה. ההזמנה התקבלה ומקום האירוח אישר את ההזמנה. אולם שלושה ימים לפני הנסיעה, שלח ההוסטל הודעה אל הקבוצה, בשיאו של "צוק איתן", ובו צוין כי הם אינם יכולים לארח את הקבוצה, שמונה נפשות, ועל כן הזמנתם מבוטלת.

הקבוצה, שהזמנתה נותרה שמורה באתר ההזמנות בוקינג.קום לא יכלה יותר לבטל את ההזמנה בחינם. לשם כך היה צורך בעזרה של שירות הלקוחות של בוקינג.קום, שיצר קשר עם מקום האירוח וההזמנה בוטלה בחינם. הקבוצה הגדולה נאלצה לבחור מקום אירוח ממבחר דל ויקר ביותר, שכן נותרו רק שלושה ימים בלבד להגעה. מקום האירוח, לעומת זאת, לא קיבל נזיפה על המעשה הנלוז, ולקבוצה לא הוצע שום פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לה מבוקינג.קום.

מקרה נוסף שהתקבל אצלנו הוא הזמנת בקתה באזור הרי הטטרה, שבסלובקיה. משפחה הזמינה חדר משפחתי בבקתה עם ביטול חינם, ההזמנה אושרה ונשלח אליה מייל ממקום אירוח, לפיו להם חמישה ימים לשלם מקדמה, וזאת בניגוד גמור לעקרון "ביטול חינם" שמציע אתר ההזמנות הוטלס.קום. אם המשפחה סיפרה לנו ש"בימים הללו לא עברנו כלל על המייל וההזמנה בוטלה עוד לפני שנגמר היום החמישי להעברת המקדמה".

ההזמנה בוטלה באופן עקרוני, אולם עדיין נותרה שמורה באתר ההזמנות הוטלס.קום. המשפחה פנתה אל מקום האירוח עוד באותו היום בבקשה להזמין מחדש, על מנת שיהיה להם פרק זמן של חמישה ימים נוספים להעביר את המקדמה. הבקשה נשללה בטענה ש"מקום האירוח כולו הוזמן לחלוטין ותפוס לתאריכים הללו". המשפחה נאלצה לבטל את הזמנתה, ויום אח"כ, הפלא ופלא, מקום האירוח הוצע שוב והוגדר כפנוי. יותר מזה- אפילו מחירי החדרים עודכנו, מה שמעיד על כך שמקום האירוח לחלוטין פנוי, והסיבה שנמסרה למשפחה הישראלית היא שקר. כאן התערבנו אנחנו והזמנו את אותו חדר בדיוק באמצעות משתמש בריטי (השם שמור במערכת). גם לבריטי נמסר כי יש לו חמישה ימים להעביר מקדמה, אולם פרק הזמן חלף לפני ארבעה ימים ולא התקבלה שום התראה ממקום האירוח.

ובכן, מה טרם נאמר על החוצפה הישראלית? שמענו עליה רבות, במיוחד בשנה הנוכחית שהחלה עם טיסת השוקולד המפורסמת.  אז כן, אנחנו לא העם הכי מתורבת וגם לא מגיעים ממדינה שמעוררת הרבה סימפטיה, אך מצד שני אלה אינם קריטריונים לאירוח במקום שמציע את שירותיו באתר הזמנות גדול כמו בוקינג.קום. כחלק מהשתתפות באתר הזמנות שכזה, עליו לקבל כל הזמנה של כל אורח, ללא קשר לאמונתו או למוצאו. אנו גילינו כי אין שום אכיפה של העניין באתרי ההזמנות, ושהמקרים אינם מטופלים כראוי.

 תגובת אתרי ההזמנות

בוקינג. קום– "אנו תמיד מציבים את הלקוח בראש סדר העדיפויות שלנו, וזאת על מנת להבטיח שביעות רצון מהזמנות דרך האתר שלנו לכל מקום אירוח. במידה וקיימת אי שביעות רצון מסיבה כלשהי, צוות שירות הלקוחות שלנו יעמול על מנת למצוא אלטרנטיבה דומה או טובה יותר משהוזמנה במקור. אנו עושים את כל הנדרש על מנת לפתור את כל בעיות האירוח הצצות במהירות האפשרית".

 

הוטלס.קום– "אנו מקדישים את מירב תשומת הלב לשירות הלקוחות שלנו. מאז השקת האתר בישראל ב-2005 ואח"כ השקת הגרסה העברית ב-2012, אנו גאים לומר שאנו מסוגלים לספק ללקוחותינו בישראל שירות למופת. במקרה ויש אי נוחות או מקרים מיוחדים ולא שגרתיים, צוות שירות הלקוחות שלנו זמין תמיד ומספק תמיכה ייעודית בעניין, בהתאם. אנו לא נסבול כל התנהגות פוגענית או מזלזלת כנגד הלקוחות שלנו, ומקרים כאלו יטופלו במרב תשומת הלב עם הפנייה לשירות הלקוחות שלנו".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=73659

אולי יעניין אתכם גם

  • כנס בחירות בהשתתפות ראשי ונציגי המפלגות השונותכנס בחירות בהשתתפות ראשי ונציגי המפלגות השונות
  • קמפיין שילוט חוצות של אל על בעברית בסן פרנסיסקוקמפיין שילוט חוצות של אל על בעברית בסן פרנסיסקו
  • נכנס יין, יצא חצי מרתון הבוז'ולה ישראל במועצה האזורית גזרנכנס יין, יצא חצי מרתון הבוז'ולה ישראל במועצה האזורית גזר
  • אמריקן איירליינס נבחרה לחברת התעופה האקולוגית לשנת 2023אמריקן איירליינס נבחרה לחברת התעופה האקולוגית לשנת 2023
  • חברת Gett זכתה במכרז להפעלת שירות המוניות בנתב"גחברת Gett זכתה במכרז להפעלת שירות המוניות בנתב"ג
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס