IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » טיקטוק הופכת לסוכן נסיעות דיגיטלי: מודעות טיולים חדשות יציגו הצעות

טיקטוק הופכת לסוכן נסיעות דיגיטלי: מודעות טיולים חדשות יציגו הצעות

מערכת האתר 5 באוקטובר 2025 11:44

הרשת משיקה פורמט מודעות חדש לעולם התיירות – שיאפשר למלונות, חברות תעופה וספקי נופש לפרסם קטלוגים מלאים של הצעות חופשה, בעוד המשתמשים יקבלו הצעות מותאמות אישית

טיקטוק הופכת לסוכן נסיעות דיגיטלי: מודעות טיולים חדשות יציגו הצעות מעכשיו תוכלו להזמין את החופשה הבאה שלכם דרך טיקטוק. צילום freeepik

טיקטוק משנה את חוקי המשחק של עולם התיירות ומשיקה פורמט פרסום חדש – Travel Ads – שיהפוך את הפיד של המשתמשים ממקור השראה למנוע הזמנות אמיתי. מעכשיו, מותגים בתחום החופשות יוכלו להעלות למערכת הפרסום של טיקטוק קטלוגים שלמים של מלונות, טיסות וחבילות נופש – והמערכת תתאים אותם אוטומטית לגולשים הרלוונטיים ביותר.

במקום מודעות גנריות, כל משתמש יקבל הצעות חופשה מותאמות אישית בהתאם לתוכן שהוא צופה בו, לחשבונות שהוא עוקב אחריהם ולדפוסי ההתעניינות שלו בפלטפורמה. הכרטיסיות שיופיעו בתוך המודעות יציגו מידע חיוני כמו דירוגים, מחירים, מבצעים זמינים ואפילו טיסות קשורות – ויאפשרו לעבור להזמנה מלאה בלחיצה אחת.

הפורמט החדש מאפשר למשווקים שלושה סוגי הצגה:

*סרטון אחד עם כרטיסיות מתחלפות – עד 10 הצעות חופשה שונות בתוך מודעה אחת.

*מודעה ממוקדת למוצר בודד – למשל מלון ספציפי עם מחיר ותאריכים.

*קרוסלת תמונות שיווקית – המציגה מגוון הצעות מתוך הקטלוג.

המהלך מגיע בעקבות נתוני שימוש מרשימים במיוחד: לפי טיקטוק, 84% מהמשתמשים צופים בתוכן על נסיעות לפחות פעם בחודש, ו-66% מציינים כי טיקטוק היא מקור ההשראה המרכזי שלהם לתכנון חופשה. כלומר, הפלטפורמה כבר משפיעה על החשק – כעת היא גם תאפשר לבצע את ההזמנה בפועל.

“עם מודעות הטיולים של טיקטוק, מפרסמים יוכלו ללוות את המשתמשים בצורה חלקה מרגע הגילוי ועד לסגירת החופשה”, אומרת אנה פלקין, מנהלת הפעילות העסקית של טיקטוק ישראל. טיקטוק מסכמת את המהלך במשפט אחד: “אם עד עכשיו טסתם בעקבות סרטון – מעכשיו תוכלו להזמין את הטיסה ממנו.”

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=180383

אולי יעניין אתכם גם

  • מלון דן קיסריה נהפך לריזורט מעודכן בהשקעה של 80 מיליון שקלמלון דן קיסריה נהפך לריזורט מעודכן בהשקעה של 80 מיליון שקל
  • חברת Ponant נכנסת לשוק הישראליחברת Ponant נכנסת לשוק הישראלי
  • אל על הפסידה למעלה מ-52 מיליון דולר בשנת 2018אל על הפסידה למעלה מ-52 מיליון דולר בשנת 2018
  • אילת שוב באופק: טיסה ראשונה ממוסקבה נחתה ברמון – והתיירים חוזריםאילת שוב באופק: טיסה ראשונה ממוסקבה נחתה ברמון – והתיירים חוזרים
  • הבייבי של אליטליה הגיע לביקור בישראלהבייבי של אליטליה הגיע לביקור בישראל
תגיות:
טיקטוק Travel Ads
« פוסט קודם
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס