פרויקט לחשיפת החוויה ועידוד תיירות פנים: משרד התיירות יזם ומוביל פרויקט בהיקף של 10 מיליון ₪, הכולל חוויות ואירועים מושכי קהל, ויציע סיורים מסובסדים עם מורי דרך, הטבות במלונות ואטרקציות

חברת אלקטרה טרגט נבחרה במכרז שערך משרד התיירות, להפקת פרויקט ראשון מסוגו – "חודש התיירות הישראלית" – אירוע עוגן שנתי בפריסה ארצית, ביוזמת שר התיירות, חיים כץ. מדובר במיזם בהיקף של 10 מיליון ₪, שיכלול שורה של פעילויות תרבות, תיירות, בילוי ופנאי, בארבעה מוקדים מהצפון עד הדרום, בעלות סמלית לציבור של 18 ₪ לפעילות.
שר התיירות חיים כץ, הוביל החלטת ממשלה לתקצוב 10 מיליון ₪ לעידוד תיירות פנים, במסגרתו המשרד מייסד אירוע עוגן שנתי, שנועד לחשוף חוויות תיירות חדשות ולעודד תנועה וצריכה של שירותי תיירות פנים, מהלך שיתרום לשיקום וחיזוק עסקי התיירות. הפעילות, שצפויה להתחיל זמן קצר לאחר חגי תשרי, תחבר את הציבור הישראלי לנופי הארץ, לתרבות ולהיסטוריה העשירה.
טרגט הציגה למשרד התיירות מגוון רעיונות להוצאה לפועל של הפרוייקט, ובהם:
תכנון מסלול חווייתי מותאם לכל אזור שבו יתקיימו הפעילויות;
יכולת לייצר שיתופי פעולה שיחזקו את התרומה לציבור;
גיוס עסקים תיירותיים וגופי תוכן לשיתוף פעולה;
דרכים יישומיות לשילוב של עסקים מקומיים קטנים בפרויקט.
החברה מתכננת למשוך את הציבור הישראלי להשתתף באירועים הללו, דרך יצירת שייכות וגאווה לאומית, באמצעות חוויות תיירותיות מקומיות.
חברת "אלקטרה טרגט": הציגה ניסיון רב בייזום, הובלה ניהול וביצוע פרויקטים גדולים ומורכבים, עתירי כוח אדם, לוגיסטיקה וטכנולוגיה עבור גופים ציבוריים ופרטיים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. משרד התיירות מתכוון להפוך את הפרויקט, כאמור, למסורת שנתית שתחזק את תעשיית התיירות בתקופות שבין שיאי הביקושים.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=177430