דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת סיירו במסוף אלנבי

חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת סיירו במסוף אלנבי

דפנה וייס 16 בדצמבר 2015 0:00

שלמה אורן, סמנכ"ל מסופי גבול ברש"ת ציין בפני חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת במסוף אלנבי, כי תוכנית העבודה לשיפור התנאים במסוף כוללת :שדרוג מערכת מיזוג האוויר והכריזה, הקמת דיוטי פרי ובניית אגף נוסעים חדש

חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת סיירו במסוף אלנבי no_imge-1941

שלמה אורן, סמנכ"ל מסופי גבול פניים ארציים ברש"ת הציג בפני חברי לשכת מארגני תיירות נכנסת בביקורם במסוף אלנבי את תוכניות העבודה לייעול ושיפור השירות לתייר. בין השיפורים עליהם שוקדים בימים אלו: שדרוג מערכת מיזוג האוויר במסוף, שיפור מערכת הכריזה, הקמת דיוטי פרי ובניית אגף נוסעים חדש.

 

חברי הלשכה הציגו את הקשיים העומדים בפניהם בכל הקשור לקליטת תיירים במסופי הגבול היבשתיים ובהם: זמני המתנה ממושכים, עיכובים ופגיעה בחוויית התייר, הנפגש לראשונה עם ישראל במסוף הגבול.

 

עודד גרופמן, משנה למנכ"ל לשכת מארגני תיירות נכנסת, ציין כי תנועת התיירות ממסופי הגבול היבשתיים נמצאת במגמת גידול מתמשך. הגידול בתנועת התיירים במסוף אלנבי נובע בחלקו מהגידול בתנועה מהמזרח הרחוק ותורמת מאד לגידול בהיקפי כניסות של תיירים מהמסופים היבשתיים.

 

כך לדוגמא, בשנת 2013 הגיעו לישראל דרך מעברי הגבול היבשתיים כ – 275,931 תיירים. לעומת כ – 121,345 תיירים בשנת 2005 – גידול של כ – 127%. עוד מציין גרופמן, כי הלשכה שוקדת על קיום מפגשים במטרה להעלות ולהציף את הקשיים עימם מתמודדים חברות התיירות, במטרה לשפר ולייעל את חווית התייר בישראל. כמו כן עובדת הלשכה מול הרשות לייעל את תהליך רכישת אגרות המעבר לנוסע.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76122

אולי יעניין אתכם גם

  • פיליפין איירליינס: הגיע העת לאיירבוס A321פיליפין איירליינס: הגיע העת לאיירבוס A321
  • Pobeda הרוסית מציינת 3 מיליון נוסעיםPobeda הרוסית מציינת 3 מיליון נוסעים
  • סינגפור איירליינס בחרה ב'אופן סקיי' הישראלית, כנציגותה הטובה באירופהסינגפור איירליינס בחרה ב'אופן סקיי' הישראלית, כנציגותה הטובה באירופה
  • מלון בראשית מככב בשער הניו יורק טיימסמלון בראשית מככב בשער הניו יורק טיימס
  • רולס רויס תחליף את המנועים של שני מטוסי 787 של אל עלרולס רויס תחליף את המנועים של שני מטוסי 787 של אל על
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version