IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » התיירות הקמעונאית: תפקיד מרכזי בהתאוששות תעשיית הנסיעות

התיירות הקמעונאית: תפקיד מרכזי בהתאוששות תעשיית הנסיעות

עוזי בכר 11 בספטמבר 2023 9:03

ג'וליה סימפסון, נשיאה ומנכ"לית WTTC: "תיירות קמעונאית היא כבר לא רק קניית מזכרות היא תורמת משמעותית להכנסות, ליצירת מקומות עבודה ולצמיחה כלכלית"

התיירות הקמעונאית: תפקיד מרכזי בהתאוששות תעשיית הנסיעות תיירות קמעונאית תורמת משמעותית להכנסות. צילום freepik

המועצה העולמית לנסיעות ותיירות (WTTC) פרסמה את מחקר "תיירות קמעונאית עולמית: מגמות ותובנות". המחקר נעשה בשיתוף פעולה עם מרכז המחקר והתיירות של האוניברסיטה בהונג קונג ו-Bicester Collection.

בשנת 2019, תיירות קמעונאית ייצגה סכום משמעותי של 178 מיליארד דולר, המהווה 6% מכלל תעשיית הנסיעות והתיירות, ועולה על 15% בחלק מהיעדים. למרות הדחיפה המשמעותית לכלכלת המדינות ברחבי העולם, היסטורית היא לא נחקרה, מה שהוביל למחסור בנתונים קריטיים לראיית הנולד האסטרטגית. מחקר WTTC האחרון מתייחס לפער הזה, ומציע תובנות לגבי הרגלי הקניות של מטיילים, כולל ביקורים ביעדי קמעונאות מחוץ לעיר, ומדגיש מגמות מתפתחות כמו קמעונאות בת קיימא. המחקר שופך אור על הפוטנציאל העצום והבלתי מנוצל של תיירות קמעונאית עבור יעדים ועסקים כאחד.

על פי הדו"ח, פלח זה החל להתאושש ממגפת הקורונה ברוב השווקים בשנת 2021, כאשר ארה"ב ואירופה מובילות. הפגינה צמיחה יוצאת דופן, חצתה את כל היעדים, כמעט בכל השווקים שלפני המגפה, הפגינה את חוסנה ואת סיכויי הצמיחה העתידיים שלה.

התיירות הקמעונאית משחקת תפקיד מרכזי בהתאוששות מגזר הנסיעות והתיירות, שרשם זינוק של 82% בשנת 2022. קניות אינן עוד רק פעילות פנאי; אלא משפרת את המשיכה ליעד, מגדילה את רווחי המט"ח ותומכת במותגים ובמוצרים מקומיים. הדו"ח מדגיש נושאים, לרבות 'קמעונאות' – המיזוג של קמעונאות ובידור – כדי לתמרץ קניות ולשפר את חווית הלקוח.

תיירות קמעונאית תורמת משמעותית להכנסות. צילום freepik

ג'וליה סימפסון (Julia Simpson), נשיאה ומנכ"לית WTTC, אמרה: "תיירות קמעונאית היא כבר לא רק קניית מזכרות; זהו כוח מניע מאחורי ההתאוששות של תעשיית הנסיעות והתיירות, התורם באופן משמעותי להכנסות, ליצירת מקומות עבודה ולצמיחה כלכלית. דו"ח זה מדגיש את הפוטנציאל הבלתי מנוצל של תיירות קמעונאית ואת הצורך של בעלי עניין בכל תעשיית הנסיעות והתיירות להסתגל להעדפות המטיילים המשתנות. המטיילים מחפשים מותגים אותנטיים הכוללים את התרבות והייחודיות של יעדם, כמו גם מותגי יוקרה באווירה יוקרתית".

הדו"ח מספק תובנות חשובות לגבי דפוסי ההוצאות וההעדפות של תיירי הקניות של היום. הוא מדגיש את המיזוג של תיירות חווייתית עם קניות, ועונה על הדרישות של תיירים קמעונאיים. בעוד שחנויות ברחובות יוקרתיים נותרו יעדי קניות פופולריים, גם קמעונאות מחוץ לעיר צומחת בפופולריות, כאשר כשליש מהמשיבים בסקר מדווחים על ביקורים ביעדים כאלה. בנוסף, קניות מקוונות משלימות ולא מחליפות חוויות קמעונאיות מסורתיות.

בעוד שעתיד התיירות הקמעונאית נראית חיובית, חיוני להכיר ולטפל במכשולים מסוימים, כולל אתגרים הקשורים לחוקי העבודה וההשפעה של מדיניות קניות פטורה ממס. התגברות על חסמים אלו תהיה חיונית להמשך הצמיחה והקיימות של מגזר דינמי זה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=145440

אולי יעניין אתכם גם

  • יעד חדש לטורקיש איירליינס: מלאבויעד חדש לטורקיש איירליינס: מלאבו
  • תאגיד קרניבל : רווחי שיא של כל הזמניםתאגיד קרניבל : רווחי שיא של כל הזמנים
  • יציאות ישראלים לחו"ל – מאי 2015יציאות ישראלים לחו"ל – מאי 2015
  • רויאל קריביאן תציע ארוחות כשרות בהשגחת הרב דוד ווברמןרויאל קריביאן תציע ארוחות כשרות בהשגחת הרב דוד ווברמן
  • טיסה ראשונה ל-TUS משדה דב ללרנקהטיסה ראשונה ל-TUS משדה דב ללרנקה
תגיות:
התיירות הקמעונאית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס