IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » הסינים מרוקנים את החנויות במינכן

הסינים מרוקנים את החנויות במינכן

עוזי בכר 31 באוקטובר 2017 0:00

סיני וערבי מגיעים למינכן ויוצאים למסע קניות….זו לא התחלה של בדיחה אלא השוואה שערכה לשכת המסחר של בוואריה בנושא כוח הקנייה ומוצרים מועדפים ע"י התיירים באזור

הסינים מרוקנים את החנויות במינכן TRAVEL_1-20

תייר סיני מוציא בממוצע 513 אירו ליום על קניות במינכן לעומת תייר ערבי המוציא 367 אירו, על פי סקר שערכה לשכת המסחר של בוואריה, אחת מ-16 מדינות הרפובליקה של גרמניה, שבירתה מינכן. התייר הסיני לא רוכש רק מותגים אלא מבקר בכלל חנויות העיר וחנויות הכלבו.

הסקר התבסס על 153 תיירים סינים בנושא התנהגות הקנייה ותואם את הדיווחים המגיעים מהמוכרים המקומיים. מזון, ביגוד, קוסמטיקה, נעליים, שעונים ותכשיטים נמצאים ברשימת הקניות של המבקרים הסיניים.

עוד עולה מהסקר, שחלונות ראווה מעוצבים היא לא הסיבה העיקרית לעידוד הקניות. ברוב המקרים התיירים הסיניים יודעים מראש מה הם מעוניינים  לרכוש ובאלו חנויות הם יבקרו הודות למידע אינטרנטי שלא יסולא בפז.

הצעה טובה, השווה גם לבעלי החנויות בישראל, אתר אינטרנט גם בשפה הסינית יכול להיות בעל חשיבות מכרעת עבור פדיון יומי פורה לאלו מהם עם בעיות תקשורת. מפעילי חנויות שזיהו את הבעיה גייסו  יועצי קניות הפועלים כמתווכים בין החנויות ללקוחות בחו"ל.

לטייל בעולם

נמל התעופה של פרנקפורט, לדוגמא, מציע שירות חינמי מסוג זה לסינים מאז 2012. תשעה עובדים שירתו כבר השנה אלפי תיירים בנושאים כמו קניות, החזרי מע"מ, מכס ועוד. קיימים גם סיורים מודרכים לתיירים המופעלים ע"י סיטונאי תיירות. מנהלי חנויות הדיוטי פרי בנתב"ג הפנמתם ?

עם זאת, כפי שכבר כולנו יודעים תעשיית התיירות היא רגישה להתפתחויות פוליטיות ולמשברים גלובליים או אזוריים. פיגועי טרור במוקדי תיירות באירופה, כמו פאריס וברלין גורמים לירידה במספר המבקרים הסינים.

מומחי מסחר טוענים שבעלי חנויות המותגים צריכים להיות פחות מודאגים מכוון שהם משמשים כשגרירי מותגים ומשדרים חוויות יוקרה. מוצרי עור ומשי יוקרתיים קשה למשש ולרכוש בחנויות האון- ליין המקוונות ולכן החנויות בגרמניה בכלל ובמינכן בפרט נהנות מביקורים תכופים של חובבי הקניות הסינים.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70456

אולי יעניין אתכם גם

  • נתב"ג: תקלה במערכת הבידוק הביטחונינתב"ג: תקלה במערכת הבידוק הביטחוני
  • חוויית צ'ק אין נעימה, צבעונית ומשפחתית בנמל התעופה של איסטנבולחוויית צ'ק אין נעימה, צבעונית ומשפחתית בנמל התעופה של איסטנבול
  • מלון ibis ירושלים מרכז העיר יפתח השבוע במתכונת התו הירוקמלון ibis ירושלים מרכז העיר יפתח השבוע במתכונת התו הירוק
  • הזמנה ופתרונות אירוח מידיים, בכפר הנוקדיםהזמנה ופתרונות אירוח מידיים, בכפר הנוקדים
  • חברות הלואו-קוסט דחקו את טורקיש איירליינס למקום ה-5 בנתב"ג בינוארחברות הלואו-קוסט דחקו את טורקיש איירליינס למקום ה-5 בנתב"ג בינואר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס