IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » הדרך היקרה אל לב המילנייאלס

הדרך היקרה אל לב המילנייאלס

עוזי בכר 25 במאי 2018 6:31

בני דור המילניום מטיילים יותר – אבל גם קשה ללכוד את תשומת לבם, הם מסתדרים ממש טוב לבד בשלב ההזמנה אבל יש להם דרישות מהמלון ותאווה לחוויות

הדרך היקרה אל לב המילנייאלס בני דור המילניום רוצים לצבור חוויות בחופשה. צילום Depositphotos

הדוגמנית שיר אלמליח מתרעננת עם כוס משקה בחוף הים וכעבור שתי שניות מדוושת על אופניים בסמטאות יפו העתיקה. הלוקשיין זוהר ורענן, הלבוש כמעט מינימלי והקיץ כנראה לא ייגמר לעולם. השיר SUNNY של להקת בוני אם שמתנגן ברקע, כאילו נכתב זה עתה ונשמע עכשווי לחלוטין. קשה שלא לשים לב שבפרסומת המדוברת של משרד התיירות, גם האתרים ההיסטוריים והתרבותיים של ישראל, נראים כמו דיסקוטק רחוב שיקי.

לא מדובר במקרה. הקמפיין של משרד התיירות נועד לדבר לדור המילניום (המילנייאלס) – הצרכנים החזקים התורנים בעולם כיום – בני ה-18-35 הם קהל היעד המעניין ביותר. אבל איך נכון לדבר איתם? זה כבר סיפור אחר.

הפסיכולוגים הבינו כבר מזמן שבני דור המילניום מחפשים ייחודיות והגדרת זהות באמצעות חוויות ועושר תרבותי. תיירות, מן הסתם, היא קרקע פוריה למטרות הללו. וכך, ענף המלונאות עבר גם הוא מהפכה גדולה כאשר הבין איך להציע לינות באמצעות אפליקציות חכמות. ארגון התיירות העולמי UNWTO מעריך כי כ-20% מכלל התיירים בעולם הם צעירים, שמייצרים הכנסות בהיקף של כ-180 מיליארד דולר בשנה. עונת החגים? תקופת הקיץ? את הצעירים כל זה לא מעניין. הם רוצים לטוס ולגלות יעדים חדשים בלי להסתכל על לוח השנה.

בני דור המילניום נוסעים לחו"ל כארבע פעמים בשנה

במשרד התיירות מרוצים כמובן. "אני שמח שקמפיין נוסף בכיכובה של שיר אלמליח נוחל הצלחה וחושף את ישראל ואת מזג האוויר המצוין שבה למאות מיליונים באירופה", אמר שר התיירות יריב לוין, אחרי שמשרדו השקיע סכום של 25 מיליון שקלים בהפקה והפצה בכל מדינות אירופה. "את התוצאות של הקמפיינים אנחנו רואים בכל יום ברחבי הארץ, עם מספרים שוברי שיאים של כניסות תיירים מדי חודש".

לוין יודע על מה הוא מדבר. בני דור המילניום נוסעים כארבע פעמים בשנה לחו"ל וכמעט 60% מהם מעדיפים לטייל עם חברים. החסם הגדול של בעלי העניין הוא כמובן, כסף: הדרך ללבם של בני דור המילניום היא יקרה מאוד, מהסיבה הפשוטה – קשה ללכוד את תשומת הלב שלהם.

המלונאים בישראל כבר מזהים אותם מרחוק, בין השאר, בגלל צרור צילומי הסלפי שהם שולפים מיד כשהם מגיעים למקום חדש. את ההתלהבות מהבריכה וחדר האוכל הם מחליפים בעיצוב הפנים של הלובי ובאיכות ה-WI-FI.

כפועל יוצא, החשש הגדול ביותר שלהם הוא ההחמצה. בני דור המילניום מכורים לתחושת הניצול המקסימלי של הרגע. אין מקום לטעויות ובעיקר אין זמן. זאת גם הסיבה שסוכני הנסיעות ממתינים בשקט להזדמנות שלהם. "אין הרבה סוכני נסיעות שיודעים להתמודד עם הרצונות שלהם", מעיד מנהל של רשת נסיעות ישראלית גדולה, "אנחנו מבינים שהם פחות צריכים אותנו בשלבי ההזמנה, אבל יודעים שהם לא יהססו לשלם על שירות במקרה ויהיו להם ביטולים".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=83815

אולי יעניין אתכם גם

  • מלון אסטרל החדש באילת יהיה מלון לואו-קוסט ב-200 שקל ללילהמלון אסטרל החדש באילת יהיה מלון לואו-קוסט ב-200 שקל ללילה
  • החג של החגים: עלייה של כ-9% בכניסות התיירים בחגי תשריהחג של החגים: עלייה של כ-9% בכניסות התיירים בחגי תשרי
  • "לעצור את הרכבל לעיר העתיקה, ירושלים אינה דיסנילנד""לעצור את הרכבל לעיר העתיקה, ירושלים אינה דיסנילנד"
  • יעד משרד התיירות ל-2018 עודכן לכ-4 מיליון תייריםיעד משרד התיירות ל-2018 עודכן לכ-4 מיליון תיירים
  • Wizz Air משיקה לאילת טיסות מבודפשט וסופיהWizz Air משיקה לאילת טיסות מבודפשט וסופיה
תגיות:
שיר אלמליח משרד התיירות שר התיירות יריב לוין מילנייאלס בני דור המילניום
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס