יש בשורה בישראל: טקסי-גו (TAXIGO), פלטפורמת המוניות והשירותים החדשה בישראל, הושקה אתמול (ג'), לאחר פיתוח של למעלה משנתיים וחצי והשקעה של מעל 4 מיליון שקלים. את המיזם מוביל היזם ואיש העסקים גרי זיתון, ולצידו איש העסקים אייל טייב, המשמש כמנהל הפיתוח העסקי של החברה ויוביל את המהלך האופרטיבי והאסטרטגי של ההשקה.
TAXIGO יוצאת לדרך עם קהילה של למעלה מ-4,000 נהגים פעילים שכבר הצטרפו לשירות עם השקתו. החברה רואה בנהגים שותפים לדרך ולא ספקים, ובנתה עבורם מודל עבודה חדש המבוסס על אמון, שקיפות והוגנות. במסגרת המודל החדש: אין דמי מנוי. העמלות מופחתות משמעותית. בסופי שבוע לא נגבית עמלה כלל. המערכת פותחה בשיתוף מאות נהגים, במטרה להתאים אותה לצרכים האמיתיים מהשטח ולבנות מערכת שירות יציבה, מהירה וידידותית.
הבשורה לצרכן – שירות נגיש, חוויית שימוש נוחה ושינוי אמיתי בהרגלי הנסיעה: TAXIGO מביאה עימה גישה חדשה לצרכנים: שירות שנועד להפוך כל נסיעה וכל קנייה לנוחה יותר. האפליקציה מאפשרת להזמין מונית בקלות, לעקוב אחר הנהג בזמן אמת ולבחור את אמצעי התשלום הנוח ביותר: תשלום באפליקציה או במזומן. השירות פועל 24/7, ולצד התמיכה האנושית באפליקציה, המיקוד הוא בחוויה דיגיטלית שמפשטת את חיי היומיום: אין צורך לחפש אפליקציות המונית זמינה בכל נקודת מגע. מעבר לכך, TAXIGO תתגמל את המשתמשים במודל cashback5% לשימוש בנסיעה הבאה במהלך ההשקה הטבה שתמומש באופן מידי בעת התשלום.
שירות מעל הכול – מענה אנושי אמיתי 24/7: TAXIGO בוחרת לשלב בין הטוב שבשני העולמות: טכנולוגיה חכמה לצד שירות אנושי אמיתי. החברה מפעילה מוקד תמיכה טלפוני אנושי וזמין 24 שעות ביממה – שירות נוסף ומשלים לאפליקציה.
מהפכת ה-B2B של TAXIGO – תחבורה חכמה כערך מוסף לעסקים: TAXIGO מובילה כבר בהשקה מהלך טכנולוגי ייחודי שמחבר בין תחבורה, פיננסים וקמעונאות – עם ערך מוסף ברור לעסקים, בלי מאמץ ובלי השקעה בתשתיות. במהלך תקופת ההשקה תושק גם מערכת “כספומט נוסע”, המאפשרת ללקוחות משיכת מזומן ישירות מהמונית . לצורך כך חברה החברה לשיתוף פעולה עם חברת הפינטק Open Finance. במקביל ישולב כפתור ייעודי בקופות של חברת Verifone בלמעלה מ־38,000 נקודות מכירה להזמנת מונית או משלוח ישירות מהקופה. וכן, TAXIGO מתחברת לפלטפורמת OnTopo, שמחובר ללמעלה מאלף מסעדות בלחיצה – שירות נוסף ללקוח שמייצר חוויית ביקור טובה יותר, מבלי שהעסק יצטרך להרים אצבע.
TAXIGO תחל פעילותה בשלב ההשקה בין גדרה לחדרה ותתרחב בהמשך לכלל חלקי הארץ.

'איך שיר נולד'? כל המידע בהרחבה
TAXIGO יוצאת לשוק לאחר למעלה משנתיים וחצי של מחקר, תכנון ופיתוח שנעשו בישראל, והושקעו בהם מעל 4 מיליון שקלים. הפרויקט נבנה מהיסוד, מתוך הבנה עמוקה של הפערים בשוק המוניות כיום: תסכול של נהגים, עומס טכנולוגי על צרכנים, היעדר אלטרנטיבות תחרותיות, והיעדר אינטגרציה אמיתית בין שירותי תחבורה לבין שירותים עסקיים וקמעונאיים.
שוק המוניות בישראל נמצא כבר שנים בעיצומו של קיפאון: נהגים מתלוננים על עמלות גבוהות, צרכנים על חוויית שירות לא עקבית, ואפליקציות הפועלות ללא תחרות ממשית. לתוך המציאות הזו נכנסת TAXIGO – פלטפורמה חדשה ששמה לה למטרה לבנות מחדש את מערך היחסים בין נהגים, צרכנים ועסקים.
את המיזם מוביל היזם ואיש העסקים גרי זיתון, בעל ניסיון גלובלי של למעלה מ־20 שנה ביזמות וניהול, אשר חווה ממקור ראשון את אתגרי הנהגים והנוסעים בישראל. לצידו פועל איש העסקים אייל טייב, שישמש כמנהל הפיתוח העסקי ויוביל את כל ההיבטים האופרטיביים והאסטרטגיים של הכניסה לשוק: בניית שיתופי פעולה, יצירת תהליכים עסקיים עמוקים, והטמעת הפלטפורמה ברשתות קמעונאות, מסעדות ועסקים. ביחד הם בונים את TAXIGO לא רק כתחרות טכנולוגית, אלא כתשתית של שירותים המתממשקת לכל שגרת היומיום.
התפיסה שמניעה את TAXIGO אינה “עוד אפליקציית מוניות”, אלא פלטפורמת שירותים חכמה, המחברת בין תחבורה, תשלומים, קמעונאות ומסעדנות – ומנגישה אותם בצורה טבעית ופשוטה בכל נקודת מגע יומיומית.
קהילת הנהגים – למעלה מ־4,000 נהגים שכבר הצטרפו והפכו לשותפי דרך: אחד הסימנים המובהקים ביותר לכוחה של TAXIGO הוא העובדה, שבמועד ההשקה כבר הצטרפו אליה למעלה מ-4,000 נהגים, מדובר באמון בשוק שמתקשה לרוב לאמץ שחקנים חדשים. ההיענות הזו נובעת ממודל עבודה חדש, שעוצב מתוך שיתוף פעולה אמיתי עם הנהגים ונותן להם מקום שהשוק הקיים לא הצליח להעניק.
המערכת עצמה אינה “תוצר מדף”, אלא תוצר של מאות שעות משותפות עם נהגים: ניסויים, בדיקות, פיילוטים ומשוב ישיר מהשטח. כך נבנתה מערכת יציבה, אמינה, אינטואיטיבית ומהירה – שמכבדת את זמנם של הנהגים ולא מכבידה עליהם. המסר לנהג ברור: TAXIGO באה לייצר אלטרנטיבה הוגנת, יציבה ומכבדת, וזו בדיוק הסיבה שקהילה גדולה כל כך בחרה להצטרף עוד לפני שהשירות יצא רשמית לשוק.
הבשורה לצרכן – נגישות בכל נקודת מגע ושינוי אמיתי בהרגלי הנסיעה: TAXIGO אינה דורשת מהצרכן “לשנות הרגלים” – היא פשוט פוגשת אותו בכל מקום שבו הוא כבר נמצא. זוהי תפיסת עולם צרכנית חדשה ובמסגרתה התחבורה מתאימה את עצמה לאדם, ולא להפך. באפליקציה עצמה מחכה חוויית שימוש נקייה וברורה:
- הזמנה בלחיצה אחת, חוויית תפעול אינטואיטיבית שמתאימה לכל גיל ולכל משתמש.
- מעקב אחר המונית בזמן אמת ושירות זמין 24/7.
- אפשרויות תשלום מגוונות: מזומן או תשלום באפליקציה.
אבל החידוש האמיתי נמצא מעבר לאפליקציה:TAXIGO הופכת את שירותי המוניות לזמינים בכל נקודת המגע של הצרכן: בקופות בחנויות קמעונאיות, בשירות משלוחים, באפליקציית המסעדנות ובסביבת הקניות. במקביל, TAXIGO תציג במהלך ההשקה: cashback של 5% לשימוש בנסיעה הבאה, המתקבל מיידית ומזוכה מיידית. המודל הזה לא רק מתמרץ שימוש, אלא גם יוצר תחושה של חיסכון רציף וערך ממשי לנוסע. הצרכן מרוויח שירות נוח יותר, זמין יותר – ואישי יותר.
בהמשך, החברה תקים מועדון לקוחות בשיתוף רשתות קמעונאות מובילות, שיציע מבצעים, הנחות והטבות צרכניות נוספות למשתמשים.
שירות מעל הכול – תמיכה אנושית 24/7: בעוד שחלק גדול מהשוק עבר למערכות צ’ט אוטומטיות ולמענה רובוטי, TAXIGO בוחרת לשלב בין החדש לטוב הישן: טכנולוגיה חכמה + שירות אנושי אמיתי. החברה מעמידה לטובת כלל ציבור המשתמשים והנהגים מוקד תמיכה אנושי, זמין 24/7, מעניק מענה לכל מצב הדורש עזרה – לא להזמנות, אלא לסיוע אמיתי: בעיות טכניות, תקלות נקודתיות, מקרים חריגים, או פשוט מתן ביטחון למשתמשים מבוגרים או תיירים. עבור קהלים משמעותיים בישראל, השירות האנושי הוא ההבדל בין “עוד אפליקציה” לבין שותף אמיתי לתחבורה היומיומית שלהם. זו השקעה נדירה בשוק שחווה צמצום משמעותי של מגע אנושי, ו-TAXIGO בוחרת להחזיר אותו לתמונה.
TAXIGO פותחת עידן חדש לעסקים – תחבורה ותפעול בלחיצה אחת: בעולם העסקי של היום, שבו לקוח מצפה למהירות ועסק נדרש ליעילות, נוצר פער ברור: שירותי התחבורה והמשלוחים פועלים מחוץ למערכות העסקיות – במקום להיות חלק מהן. הפער הזה יוצר עיכובים, עלויות עודפות וחוויית שירות לא רציפה. TAXIGO נולדה מתוך הבנה עמוקה שהתחבורה צריכה להפוך לחלק מהמערכת העסקית, לא לפעול מחוץ לה. לכן היא לא נבנתה כעוד אפליקציית מוניות, אלא כתשתית שמחברת בין תחבורה, תפעול ושירות – שכבה שמוטמעת בתוך זרימת העבודה של עסקים, מסעדות ורשתות קמעונאות.
כאשר מונית או משלוח הופכים לחלק מובנה מתהליך העבודה, הכול משתנה: משלוח יוצא מהקופה מיידית, לקוח שסיים קנייה לא מחפש פתרון, עובד מגיע לפגישה בלי בזבוז זמן – והכול מבלי שמנהל העסק יעבור בין מערכות או ירים טלפון. התחבורה הופכת משירות חיצוני למנגנון פנימי: חלק טבעי מפעימות העבודה של העסק. כדי לאפשר את ההתאמה הזו, TAXIGO בחרה במודל תמחור חדש לחלוטין בישראל – מודל המוותר על גבייה גבוהה בכל נסיעה ומעדיף תנועה, ווליום. במקום להכביד על העסקים, המודל מפנה מקום לשירות רחב, נגיש ומשתלם, שבו התחבורה הופכת לכלי תפעולי זמין ולא לעומס תקציבי.
גם כאן TAXIGO גובה עמלה נמוכה משמעותית מהמתחרים בעבור נסיעות עסקיות ובכך מתמרצת את הנהג לנסיעות עסקיות.
החיבור שמממש את החזון – התחבורה נכנסת אל לב הקופה – שתפ עם Verifone: וכדי להפוך את החיבור הזה למציאות בשטח TAXIGO לא הסתפקה במודל תמחור חדש – היא בנתה תשתית מסחרית שמחברת את התחבורה אל לב הפעילות העסקית. שיתוף הפעולה עם Verifone הוא החולייה שמממשת את הרעיון: Verifone מובילה עולמית בעולם פתרונות התשלום ללא גבולות, מציעה כפתור ייעודי המופיע ישירות במערכות הקופות של למעלה מ- 38,000 בתי עסק ברחבי הארץ, ומאפשר להזמין מונית או משלוח מתוך אותה מערכת שבה העסק כבר עובד. בלחיצה אחת, ומבלי לעבור לאפליקציה אחרת – הקופה הופכת למרכז תפעול חכם שמוציא משלוחים, מזמין נסיעות לעובדים, או מאפשר ללקוח לסייםדד קנייה ולדעת שהדרך החוצה כבר מאורגנת עבורו. זהו בדיוק המעבר מתחבורה “חיצונית” לשירות שמוטמע בתוך עסק: פעולה אחידה המחברת בין תפעול, שירות ותחבורה באופן טבעי ויעיל.
גבי בנד, מנכ"ל Verifone ישראל: “Verifone פועלת לשפר את חוויית העבודה של בעלי העסקים בישראל באמצעות פתרונות קופה ותפעול מתקדמים, שמרכזים את הפעילות העסקית במקום אחד. ההשתלבות של TAXIGO במערכות Verifone מחזקת את היעילות, מצמצמת עומסים תפעוליים ומעניקה לעסקים כלים חכמים להתמקד בשירות ובצמיחה – כחלק מתפיסת Boundless Payments”.
הרחבת נקודות המגע – תחבורה זמינה גם באתרי מסעדות ובתי עסק- שת"פ עם OnTopo: החיבור של TAXIGO לעסקים לא מסתיים בקופה הפיזית. במסגרת שיתוף פעולה חדשני עם OnTopo – אחת הפלטפורמות המובילות למסעדות ועסקי מזון בישראל – יופיע באתר או באפליקציה של OnTopo כפתור ניווט (ייעודי להגעה) למסעדה באמצעות מונית.
המשמעות פשוטה אך מהפכנית: האורח יכול להגיע בקלות למסעדה ישירות מהמקום שבו הוא כבר נמצא, ללא צורך בחיפושים או פתיחת אפליקציות נוספות, (במעבר בין אפליקציות). זהו נדבך נוסף בתפיסת TAXIGO תחבורה שמגיעה ללקוח, במקום שהלקוח יצטרך לרדוף אחריה. (התחבורה צריכה להגיע אל הלקוח, ולא להפך).
דיניאל מוסטקי – מנכל אונטופו ישראל: "השותפות של ontopo עם TAXIGO מייצגת את השלב הבא באבולוציה של חוויית הלקוח. החיבור מאפשר לנו לסגור את המעגל שבין גילוי המסעדה להגעה אליה בפועל. אנחנו מאמינים שחוויית הסועדים מתחילה הרבה לפני שהם יושבים בשולחן וכעת היא כוללת גם פתרון תחבורה נוח ומהיר ישירות מתוך הפלטפורמה שלנו. השילוב עם TAXIGO הוא צעד נוסף בהפיכת OnTopo לפלטפורמה שמרכזת את כל מסע הלקוח במקום אחד, החל מהחיפוש אחר המסעדה ועד ההגעה אליה".
שירות חדש ללקוחות ועסקים – “הכספומט הנוסע:” לשכבת השירות הזו מצטרף גם פתרון פיננסי חדשני: הכספומט הנוסע – אפשרות למשיכת מזומן עד 400 ש"ח ישירות מהמונית. לצורך כך חברנו לשיתוף פעולה עם חברת הפינטק Open Finance. השילוב בין הזמנת מונית מהקופה, הזמנה ישירה מאפליקציות מסעדות, ויכולת למשוך מזומן – יוצר רשת שירותים חדשה שמחברת בין תחבורה, פיננסים וקמעונאות בצורה שלא נראתה בישראל עד היום.
תחילת פריסה בישראל: החברה תחל את פעילותה באזור המרכז, מגדרה ועד חדרה, ובהמשך תתרחב צפונה ודרומה עד לפריסה ארצית מלאה – שתאפשר לכל נוסע, עסק וצרכן בישראל ליהנות משירותי TAXIGO.
חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ: IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם








