דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » אמדאוס משקיעה בחברת AVUXI

אמדאוס משקיעה בחברת AVUXI

עוזי בכר 19 בינואר 2018 0:00

AVUXI, הסטרט-אפ הצעיר שמטרתו לדרג את הפופולריות של כל מקום על פני האדמה כדי לאפשר לכם לגלות את המקומות הכדאיים ביותר לביקור כשאתם מזמינים בית מלון וטיסה

אמדאוס משקיעה בחברת AVUXI LEPTOP-26

לוקיישן זה הכול. 90% מהמזמינים מוכנים לשלם יותר כדי לשהות בסביבה מעניינת יותר בין אם אנו נוסעים לעיר חדשה לעבודה או לצורך חופשה, כולנו רוצים למצוא את המקום המעניין ביותר, את המסעדה האהובה ביותר, או את הבר החדש והמגניב שכולם מדברים עליו. העניין הוא, שלא תמיד יש לנו חבר מקומי שיעשה לנו סיור במקום, או את הזמן לגלוש ברשת כדי לזהות ולהבדיל בין מלכודות התיירים לבין הדברים האמתיים.

לכאן נכנס AVUXI, הסטרט-אפ הצעיר שמטרתו לדרג את הפופולריות של כל מקום על פני האדמה כדי לאפשר לכם לגלות את המקומות הכדאיים ביותר לביקור כשאתם מזמינים בית מלון וטיסה. החברה, שמשרדיה נמצאים בלונדון ובברצלונה, היא הסטרט-אפ האחרון שזכה לקבל השקעה מ-Amadeus Ventures.

"בכל עת שאנחנו מדברים על נסיעה, המיקום הוא חיוני. מה שניסינו לעשות עם אמדאוס, זה לעזור לאנשים לחסוך זמן וליהנות מחוויה טובה ומותאמת יותר לאישיותם, בכך שההזמנות והמידע מרוכזים באותו אתר," אומר Alexis Batlle, מנכ"ל AVUXI.

 אז איך זה עובד? טכנולוגיית TopPlace™ של AVUXI מציגה את האזורים המבוקשים ביותר בעיר באמצעות רבדי מפות חום קלות להבנה, כך שנוסעים המחפשים מלון בסוכנות נסיעות מקוונת או במנוע-על, יכולים להבין אינטואיטיבית מהם המקומות המבוקשים ביותר בעיר שבה הם עומדים לבקר (מפת חום היא מפה שבה רואים באמצעות כתמים בצבעים חמים את המקומות שהם הכי – במקרה זה הכי מבוקשים. כלומר, ככל שהכתם אדום יותר כך הוא פופולרי יותר).

בנוסף, ציוני הדירוג של  AVUXI מצמידים דירוג לוקיישן לכל בית מלון ודירה להשכרה והנוסעים יכולים אפילו לחפש מקומות מבוקשים לפי קטגוריה, כגון אכילה, קניות, חיי לילה ואתרי תיירות; כך שחובבי  אוכל למשל, יכולים לחפש בתי מלון בקרבת אזורי המסעדות הטובים ביותר וחובבי אופנה, באזור הקניות.

כל המידע הזה מועבר לנוסעים באמצעות פלטפורמת AVUXI אשר מנתחת ומדרגת נתונים גיאו-לוקליים, לרבות הערות, תמונות וביקורות של מיליוני משתמשים באמצעות יותר מ-60 מקורות, בכללם אינסטגראם, פייסבוק, טוויטר, גוגל, ויקיפדיה ועוד.

לנוסעים שאין להם יותר מדי זמן, הגישה המידית הזאת לנתונים שמקורם במשתמשים מקומיים ברחבי העולם, מאפשרת להזמין מלון בביטחון. ובמידה רבה בהתאם לאמרה הישנה שלוקיישן זה הכול, נוסעים ישלמו בעבור הנוחות: סקר של AVUXI מצא שיותר מ-90% מהנוסעים מוכנים לשלם יותר על מנת לשהות במקום מעניין ומתאים יותר.

לסוכנויות נסיעה מקוונות ולאתרים של מנועי-על, הפלטפורמה של AVUXI מסוגלת להמיר את אלה ש-"רק מסתכלים" לכאלה שמוכנים להזמין לילה, והתוצאה היא קצב המרה משופר, גידול בהכנסות ולקוחות מרוצים ונאמנים.

"מציאת דרכים לשפר את קצב ההמרה בעבור הלקוחות שלנו היא הדבר שבו החברה שלנו מתמקדת יותר מכול. באמצעות יצירת תרבות של שיתוף פעולה עם מפתחים, סטרט-אפים, שותפים ועובדינו אנו, אנחנו משחררים המצאות חדשות שיכולות לספק ערך אמתי ללקוחותינו ונוסעינו. זו הסיבה לכך שאנו שמחים להזמין את AVUXI להצטרף לפורטפוליו של Amadeus Ventures," אומרת Katherine Grass, מנהלת Amadeus Innovation & Ventures.

Amadeus Ventures, שהיא זרוע ההשקעות התאגידית של קבוצת Amadeus IT, היא קרן השקעות בענף הנסיעות, המשקיעה בחברות סטרט-אפ הממוקמות בצומת שבין נסיעות וטכנולוגיה. אמדאוס השיקה את הקרן ב-2014 ו-AVUXI היא התוספת האחרונה לפורטפוליו הכולל גם חברות סטרט-אפ כמו Fly, Bluesmart, BookingPal, Yapta ו-Olset.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69312

אולי יעניין אתכם גם

  • אייר קנדה: מבצע בונוס לסוכן ממשיךאייר קנדה: מבצע בונוס לסוכן ממשיך
  • יונייטד מחדשת את טיסות הדרימליינריונייטד מחדשת את טיסות הדרימליינר
  • התקדמות במגעים להשבת רשת המלונות העולמית קלאב מד לישראלהתקדמות במגעים להשבת רשת המלונות העולמית קלאב מד לישראל
  • סוף שבוע TERRAVINO במלון כרמיםסוף שבוע TERRAVINO במלון כרמים
  • BlaBlaBus – לטייל באירופה בחמישה וחצי דולרBlaBlaBus – לטייל באירופה בחמישה וחצי דולר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version