דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » אלי גונן:" התפוסות הגבוהות במלונות בחגי תשרי הן זמניות"

אלי גונן:" התפוסות הגבוהות במלונות בחגי תשרי הן זמניות"

דפנה וייס 16 במאי 2016 0:00

התאחדות המלונות בישראל פרסמה היום נתונים המלמדים כי בראש השנה צפויה תפוסה מלאה במלונות אילת, ים המלח, חיפה והצפון. לדברי אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "התפוסות הגבוהות הן זמניות ומבחינה זו מדובר במראית עין בלבד

אלי גונן:" התפוסות הגבוהות במלונות בחגי תשרי הן זמניות" 310720radB5983@NOFES_6-1

טוב שהגיעו חגי תשרי בתקופה שבה תעשיית התיירות נמצאת במשבר בעקבות מבצע 'צוק איתן'. גם השנה בראש השנה ובסוכות, המלונות יתמלאו באורחים ישראלים שמבקשים לנפוש בארץ ולהנות.

 

מהנתונים, שמפרסמת היום התאחדות המלונות בישראל, עולה כי בראש השנה צפויה תפוסות מלאות של 100% בקירוב במלונות אילת, ים המלח, חיפה ובצפון. בירושלים צפויה התפוסה לעמוד כ- 90%, בנתניה: על כ- 85% , בהרצליה לחצות את ה- 70%, ואילו בתל אביב, שמתבססת באופן מסורתי פחות על תיירות הפנים, צפויה התפוסה לעמוד על כ- 60% בראש השנה.

 

בהמשך, בסוכות, צפויה להמשיך המגמה, עם למעלה מ- 90% תפוסה במלונות אילת וים המלח, למעלה מ- 80% בחיפה, כ- 80% – 70% בירושלים, כ- 50% בתל אביב, בהרצליה ובנתניה.

 

לדברי אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות בישראל: "התפוסות הגבוהות הן זמניות ומבחינה זו מדובר במראית עין בלבד. רגע אחרי החגים צפויים בתי המלון ברוב אזורי הארץ להיוותר עם תפוסות נמוכות מאוד. באופן מסורתי מתבססים בתי המלון בעונות הסתיו והחורף על התיירות הנכנסת. השנה, במבצע 'צוק איתן' התקבלו ביטולים לחודשים הבאים, ולדאבוננו, גם בימים אלה, קצב כניסת הזמנות חדשות – מועט ואיטי. נוסף על כך, גם אזהרות הנוסע של ממשלת ארה"ב לגבי ישראל – לא תורמות להחזרת תנועת התיירות הנכנסת. רק קמפיין שיווקי נרחב בעולם של מדינת ישראל יצמצם את המשבר. בימים אלה, האתגר הגדול שלנו הוא להצליח לשמר עובדים ולהימנע ככל הניתן מפיטורים בתקופה שתבוא אחרי החגים, שבמהלכה יאלצו המלונות להתאים את ההוצאות להכנסות".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75044

אולי יעניין אתכם גם

  • אליטליה בדרך לפיתרון המשבר ?אליטליה בדרך לפיתרון המשבר ?
  • מבצע בטורקיש איירליינסמבצע בטורקיש איירליינס
  • הטיסות הירוקות של ישראיירהטיסות הירוקות של ישראייר
  • הסכם תעופה חדש נחתם בין ישראל והפיליפיניםהסכם תעופה חדש נחתם בין ישראל והפיליפינים
  • אתר הנופש City of Dreams Mediterranean: מגשים חלומותאתר הנופש City of Dreams Mediterranean: מגשים חלומות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version