Site icon IAS

אישור כניסה אלקטרוני ( eTA) לקנדה

ישראלים המגיעים לביקור בקנדה או בטיסת מעבר (טרנזיט) באחד מנמלי התעופה של המדינה לא צריכים ויזה. לעומת זאת, החל מה-1 באוגוסט 2015  ממשלת קנדה דורשת אישור כניסה אלקטרוני ( eTA – Electronic Travel Authorization) המבוצע בהליך פשוט שבו תצטרכו למלא טופס מקוון, לשלם בכרטיס אשראי ולחכות לאיימל המאשר את הבקשה. כאמור,כל הדרוש מכם הוא דרכון בתוקף, כרטיס אשראי בינלאומי ועלות של 7 דולרים קנדיים.

שגרירות קנדה בישראל פנתה לאחרונה לקהל הנוסעים וממליצה לבצע את הבקשה לאישור כניסה אלקטרוני ( eTA) אך ורק באתר הרשמי של ממשלת קנדה בו התשלום הוא על סך 7 דולר קנדי בלבד.

לדברי שגרירות קנדה בישראל, מאז הדרישה לאישור כניסה אלקטרוני, שנכנס לתוקף ב-1 באוגוסט 2015, מספר חברות פרטיות מפעילות אתרי אינטרנט המציעות את הטיפול באישור הנדרש עבור עמלות. חברות אלו אינן פועלות מטעם ממשלת קנדה.

" האתר של ממשלת קנדה, הוא היחיד לביצוע הבקשה שעלותה 7 דולרים קנדיים. האתר ידידותי וקל עם הוראות מפורטות בשפות שונות . הנוסעים רשאים לאפשר לצד שלישי: סוכן נסיעות, בן משפחה או חבר להגשת הבקשה מטעמם",. מציינים בשגרירות קנדה. אולי, זו "הפרצה הקוראת לגנב" מצדם של אופורטוניסטים. " ממשלת קנדה לא תאפשר בקרוב לנוסעים לעלות לטיסה ללא אישור כניסה אלקטרוני (eTA)", מוסיפים בשגרירות.

עובדות מהירות

מרבית יישומי האישור מתקבלים תוך דקות. עם זאת, אישורים מסוימים יכולים לקחת כמה ימים ולכן מומלץ לבצע לפני הזמנת הטיסה לקנדה.

אישור הכניסה האלקטרוני  (eTA) תקף ל-5 שנים או עד שתוקף הדרכון פג (הראשון ביניהם).

קישורים

אתר האינטרנט הרשמי של ממשלת קנדה מספק מידע במספר שפות.

סרטון הדרכה מוגש באתר האינטרנט לשרות הנוסעים.

שאלות נפוצות באתר.

לינק לאתר הממשלתי

Exit mobile version