IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » ריינאייר: "אתרי אינטרנט לא מורשים חוסמים החזר כספי ללקוחות"

ריינאייר: "אתרי אינטרנט לא מורשים חוסמים החזר כספי ללקוחות"

דפנה וייס 12 ביולי 2020 12:32

חברת הלאו קוסט פרסמה סרטון וידאו עם תהליכי הדרכה עבור אותם לקוחות שנחסמו לקבל החזר כספי מריינאייר

ריינאייר: "אתרי אינטרנט לא מורשים חוסמים החזר כספי ללקוחות" ריינאייר. החזר כספי צילום Ryanair

ריינאייר (Ryanair), חברת הלואו קוסט האירית הגדולה באירופה, הודיעה (ה' 9 ביולי) כי בנוסף לטיפול ב-90% מכלל ההחזרים לנוסעיה עד סוף חודש יולי היא מפרסמת סרטון תהליכי הדרכה עבור אותם לקוחות שנחסמו לטענתה, לקבל החזר כספי ע"י אתרי אינטרנט לא מורשים (Screen Scraper).

"אתרים לא מורשים כמו: Kiwi.com, Last Minute.com, On The Beach, Love Holidays ואחרים מעבירים פרטי קשר מזויפים של לקוחות לריינאייר ומוסיפים שמות לקוחות "וירטואליים" לכרטיסי אשראי החוסמים את ההחזרים המשולמים ישירות ללקוחות ריינאייר."

אפשרות "אימות לקוחות" (“Customer Verification”) החדשה תעזור לאלפי הלקוחות שלא הצליחו לקבל החזר כספי בגלל התנהלותן של אתרי אינטרנט לא מורשים.

 

לטענת חברת התעופה, צוות שירות הלקוחות של חברת ריינאייר הוצף בשבועות האחרונים בתלונות על אתרי screen scraper לא מורשים המסרבים להתמודד עם לקוחות רינאייר או לסייע להם. ריינאייר קוראת כעת לכל הלקוחות שהוטעו ע"י ידי האתרים הלא מורשים הללו, להגיש בקשה ישירה להחזר אצל ריינאייר באמצעות הטופס החדש "אימות לקוחות" באתר Ryanair.com.

מנכ"ל ריינאייר אדי ווילסון (Eddie Wilson) אמר: "אמנם אנו מחזירים בהצלחה כספים למיליוני לקוחות שהזמינו ישירות אצלנו, כלומר היו לנו אנשי קשר אמיתיים, אך מנגד לא הצלחנו להתמודד עם אלפי לקוחות שהזמינו דרך אתרים בלתי מורשים מכיוון שהם מספקים פרטי קשר לא נכונים של הלקוחות בעת ביצוע ההזמנה באתר שלנו."

"יש לחקור את ההתנהלות האנטי-צרכנית על ידי איגודי הצרכנים והרגולטורים (CAA & CAR) כדי להבטיח כי האתרים הבלתי מורשים יאלצו לספק אנשי קשר מדויקים של לקוחות, כך שריינאייר תוכל לטפל בהחזרי לקוחות, שינויי טיסה והודעות דחופות על נסיעות", מוסיפים בריינאייר.

"על הלקוחות תמיד להזמין ישירות בריינאייר כדי להבטיח שהם יקבלו את המחירים הנמוכים ביותר וגם מה שיאפשר ללקוחות לקבל החזרים כספיים או מידע חשוב ישירות מריינאייר", מסכמים בחברת התעופה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=108266

אולי יעניין אתכם גם

  • חופשת שייט: תדירות החלפת המצעיםחופשת שייט: תדירות החלפת המצעים
  • אל על בניסיון לגיוס הון כתנאי להעמדת הלוואה בערבות מדינהאל על בניסיון לגיוס הון כתנאי להעמדת הלוואה בערבות מדינה
  • אייר קנדה זכתה בפרס APEX לבידור בצפון אמריקה לשנת 2024אייר קנדה זכתה בפרס APEX לבידור בצפון אמריקה לשנת 2024
  • סוף שבוע מוסיקלי מיוחד במלון דן אילת בהשתתפות אמנים אורחיםסוף שבוע מוסיקלי מיוחד במלון דן אילת בהשתתפות אמנים אורחים
  • עדכון אחרון: חברות התעופה הזרות הפועלות מנתב"געדכון אחרון: חברות התעופה הזרות הפועלות מנתב"ג
תגיות:
החזר כספי ריינאייר Customer Verification
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס