IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » קתאי פסיפיק: לטוס עם ביטוח מלא ושקט נפשי

קתאי פסיפיק: לטוס עם ביטוח מלא ושקט נפשי

מערכת האתר 8 בדצמבר 2020 9:56

קתאי פסיפיק מציעה כיסוי ביטוחי לקורונה בחינם לכל הנוסעים במסגרת שיתוף פעולה עם חברת הביטוח AXA

קתאי פסיפיק: לטוס עם ביטוח מלא ושקט נפשי קתאי פסיפיק מציעה ביטוח נסיעות חינם. צילום יח"צ

חברת התעופה קתאי פסיפיק מסייעת לנוסעיה לטוס בביטחון ומציעה כיסוי ביטוחי ל – COVID-19 בחינם לכל הנוסעים בכל פעם שהם טסים עם קתאי פסיפיק. זאת במסגרת שיתוף פעולה של החברה עם חברת הביטוח  AXA  מהונג קונג.

במסגרת זו, לקוחות שטסים עם קתאי פסיפיק מהיום ועד ה -28 בפברואר 2021 יקבלו החזר הוצאות רפואיות הקשורות לאבחון COVID-19 שנגרם בחו"ל. ביטוח ה- COVID-19 מוצע בחינם ומופעל באופן אוטומטי – כל מה שהלקוחות צריכים לעשות הוא להזמין את הטיסה שלהם.

הכיסוי כולל:

בדיקות ואשפוז – הכיסוי להוצאות רפואיות הקשורות ל- COVID-19 עד לסכום של 200,000 דולר.

עלויות בידוד – לקוחות יקבלו קצבה של 100 דולר אמריקאי ליום לנוסע למשך עד 14 יום עקב COVID-19 כדי לעזור להם בתקופות של בידוד בלתי צפוי וחובה.

פינוי והטסה – קתאי פסיפיק תדאג להטסה חזרה של הלקוחות שחלו, וכן של חבריהם לנסיעה והילדים שאיתם. מוקד חירום 24/7 – לרשות הנוסעים עומד מוקד חירום בינלאומי הפעיל 24/7, ניתן לפנות למרכז התמיכה של AXA בטלפון +852 2863 5785 או דרך WhatsApp +852 2863 5784. 

תקופת הכיסוי – הלקוחות מכוסים לתקופה של 30 יום החל מיום עזיבתם, או עד שהם חוזרים לביתם, המוקדם מביניהם.

קתאי פסיפיק רואה את בטיחות נוסעיה בראש סדר העדיפויות. כדי להבטיח שהטסים ימריאו בראש שקט, הציגה החברה את Cathay Care, הצעדים המשופרים בכל שלב של הטיסה מהצ'ק אין לתא הנוסעים. אמצעים אלה כוללים:• בדיקות טמפרטורה• צ'ק-אין ועליה למטוס ללא מגע• ציפוי מיקרוביאלי על דלפקי צ'ק-אין, ואזורים משותפים אחרים• חובת כיסוי פנים על ידי נוסעים ואנשי צוות לאורך כל הטיסה• ניקוי וחיטוי משופרים של כל המשטחים• מסנני אוויר HEPA שמסירים 99.999% ממזהמי האוויר

למידע נוסף על שירות הביטוח  של קתאי פסיפיק לקורונה:

https://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/flying-with-us/cathaycare/free-covid-19-insurance.html

For more information about Cathay Care, visit

https://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/flying-with-us/cathaycare.html

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=112390

אולי יעניין אתכם גם

  • סקר הנוסעים של יאט"א מצביע על תמיכה נרחבת בבדיקות במקום סגרסקר הנוסעים של יאט"א מצביע על תמיכה נרחבת בבדיקות במקום סגר
  • "על המפית": מסעות תיירותיים-קולינריים חדשים בהר הנגב"על המפית": מסעות תיירותיים-קולינריים חדשים בהר הנגב
  • הפייננשל טיימס מפרגן למלון בוטיק עלמההפייננשל טיימס מפרגן למלון בוטיק עלמה
  • ממשיכים להתקדם לפטור מויזות לארצות הבריתממשיכים להתקדם לפטור מויזות לארצות הברית
  • בוקינג הכריזה על הסטארט-אפים הזוכים בתחום התיירותבוקינג הכריזה על הסטארט-אפים הזוכים בתחום התיירות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס