Site icon IAS

קתאי פסיפיק הציגה את מטוס האיירבוס A321neo החדיש

מטוס האיירבוס A321neo של קתאי פסיפיק

קתאי פסיפיק הציגה את מטוס האיירבוס A321neo החדיש שייכנס לשירות מסחרי ב -4 באוגוסט 2021, בטיסת בכורה מהונג קונג לשנחאי (פודונג). במהלך חודש אוגוסט, המטוס יפעל בקווים לגואנגז'ו, האנג'זו, נאנג'ינג, צ'ינגדאו שבסין, קאושיונג וטייפה שבטאייוואן.

לקתאי פסיפיק ארבעה מטוסי A321neo, והיא צפויה לקבל שניים נוספים במהלך המחצית השנייה של 2021. למעשה, עד סוף שנת 2023 צפוי צי המטוסים של החברה  למנות  16 מטוסי A321neo. למטוס 202 מושבים מהם 12 במחלקת עסקים ו -190 במחלקת תיירים. קתאי מפעילה על קו ישראל הונג קונג, את מטוס האיירבוס A350-1000 , הרחב גוף ובעל שני מעברים.

מנכ"ל קתאי פסיפיק, אוגוסטוס טאנג אמר: "אנו נרגשים מאד לראות את הדור הבא של מטוס ה- A321neo שלנו, בטיסה המסחרית הראשונה, בחודש הבא, ובכך אנו מוסיפים שירותים נוספים לנוסעים באזור.   ה- A321neo הוא מטוס צר גוף, מצויד במגוון תכונות חדשות, המייצרות עבור לקוחותינו את חווית הטיסה לטווח הקצר, המהנה ביותר בעולם. אנו מצפים לפרוס את מטוסי ה- A321neo בנתיבים אזוריים נוספים ולארח בסיפונם את לקוחותינו."

מטוס ה- A321neo של קתאי פסיפיק מציע יעילות תפעולית ומגוון תכונות חדשות ומלהיבות, המציבות סטנדרטים חדשים בנוחות, מרחב אישי ובידור. מטוס האיירבוס A321neo הוא המטוס הראשון לטווח קצר של קתאי פסיפיק עם עיצוב מושבים חדיש במחלקת עסקים. הטיית המושב מספקת תחושת נוחות, בעוד שמסכי הטלוויזיה האישיים בגודל 15.6 אינץ' ואיכות של Ultra-HD 4K, מציעים חוויית בידור מדהימה. המושבים במחלקת התיירים כוללים מסכי טלוויזיה אישיים 4K עם מסך בגודל 11.6 אינץ' וכן אפשרות הטיה לאחור המספקת נוחות, כריות מושב נוחות ומשענות ראש מתכווננות חדשות.

קתאי פסיפיק: מושבי מחלקת העסקים במטוס האיירבוס A321neo

קתאי פסיפיק היא חברת התעופה הראשונה בעולם, המספקת מסכי K4 high definition, VOD , כמו גם סטרימינג אודיו ב- Bluetooth שישולב בהדרגה בכל המחלקות. הנוסעים יוכלו לצפות בשוברי הקופות ההוליוודיים, המשודרים ב- K4 במהלך הטיסה, באמצעות אוזניות אישיות תומכות בלוטוס.

בנוסף, ל- A321neo מערכת צפייה ותוכן חדשה ומשופרת, המציעה את אחת מספריות הסרטים והטלוויזיה הגדולות ביותר, הזמינות במטוס לטווח קצר. עבור נוסעים הרגילים לעשות שימוש בדואר האלקטרוני במהלך הטיסה קתאי מציעה Wi-Fi מהיר. נוספו  גם חללי אחסון עיליים גדולים במיוחד בכל המחלקות ולהם 60% יותר חלל אחסון.

בנוסף לנוחות המדהימה, ה- A321neos של קתאי יעילים אנרגטית יותר מתמיד ובזכות הכנפיים ומנועי ה- LEAP המתקדמים, הם מספקים הפחתה של 22% בפליטת CO2 פר מושב בהשוואה למטוסי ה- A321 הקודמים. הם גם שקטים יותר, עם הפחתה של כ- 15%  רעש בהשוואה  למטוסים קיימים.

באמצעות המדיניות Cathay Care, המשקפת את המחויבות שלנו לרווחת הנוסעים, לקוחות החברה יכולים לטוס בביטחון עם אמצעי היגיינה ובטיחות משופרים בכל שלבי המסע. אלה כוללים את טכנולוגיית האוורור המתקדמת HEPA על מנת להבטיח את איכות האוויר הגבוהה ביותר, וכן אמצעי חיטוי וניקוי קפדניים על מנת להבטיח חיטוי יסודי של מחלקות המטוס לפני כל נסיעה.

חללי אחסון עיליים גדולים במיוחד במטוס האיירבוס A321neo של קתאי פסיפיק

 

Exit mobile version