דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » פיתוח בר קיימא: אייר פראנס ממשיכה להשקיע בציוד עזר חשמלי

פיתוח בר קיימא: אייר פראנס ממשיכה להשקיע בציוד עזר חשמלי

דפנה וייס 4 בספטמבר 2020 6:06

אייר פראנס שמה לה למטרה להפחית את פליטת ה- CO2 לק"מ פר נוסע עד שנת 2030. חברת התעופה עושה כל שביכולתה כדי לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית שלה בכל שלב בשרשרת הפעילות, בקרקע ובמטוס

פיתוח בר קיימא: אייר פראנס ממשיכה להשקיע בציוד עזר חשמלי מטוס אייר פראנס נדחק חזרה מעמדת החניה על ידי רכב הובלה מסוג TLD. צילום אייר פראנס

כחלק ממדיניות הפיתוח בר קיימא של אייר פראנס היא שמה לה למטרה להפחית את פליטת ה- CO2 לק"מ פר נוסע, עד שנת 2030. כדי להשיג זאת, חברת התעופה עושה כל שביכולתה כדי לצמצם את טביעת הרגל הפחמנית בכל שלב בשרשרת הפעילות, גם על הקרקע וגם במטוס.

במשך מספר שנים מחויבת אייר פראנס לשימוש בציוד חשמלי וב- 3 בספטמבר 2020 בחנה את הטיפול ברמפה בטיסת פריז-דלהי באמצעות מנועים חשמליים המיוצרים על ידי הסטארט-אפ הצרפתי CARWATT ו- TLD, המובילה בעולם בתחום בניית ציוד רמפות חשמליות. חלק מציוד זה מאושר על ידי קרן Solar Impulse- שאייר פראנס שותפה לה – על ערכה האקולוגי והכלכלי. נעשה שימוש בציוד הבא:

מזגן Lebrun TLD לאספקת האוויר של המטוס.

רכב הובלה Charlatte להעברת מטען מהטרמינל למטוס.

מסוע CARWATT להעמסת מטען.

המטוס נדחק חזרה מעמדת החניה על ידי רכב הובלה מסוג TLD.

תמיכה בחדשנות וגיוס המערכת האקולוגית לפיתוח פתרונות כלכליים ואקולוגיים היא אחת העדיפויות העיקריות במדיניות הפיתוח בר קיימא של אייר פראנס. לכן חברת התעופה תומכת בפיתוח מטוסים חדשניים המציעים חלופות לשימוש בדלקים.

עד סוף 2020, קרוב ל -60% מציוד הרמפות המשמש את אייר פראנס בשדות תעופה שבהם חברת התעופה מפעילה ציוד משלה (תחנות פריז שארל דה גול, פריס אורלי ותחנות אייר פראנס בצרפת) יהיה חשמלי. שיעור זה יוגדל ל- 90% בשנת 2025, מה שיאפשר לחסוך 10,000 טונות של פליטת CO2 מדי שנה. עד שנת 2030, אייר פראנס שואפת להפוך את פעילותה הקרקעית לנטולת CO2.

טיסת פריז-דלהי ב -3 בספטמבר 2020 הופעלה על ידי מטוס איירבוס A350, מטוס מהדור האחרון הצורך 25% פחות דלק מהמטוס המקביל לדור הקודם, הודות לשילוב חומרים קלים יותר, מתרכובת טיטניום. טביעת הרגל שלו מופחתת גם היא ב -40%.

במשך 15 שנים רצופות, קבוצת אייר פראנס- KLM מדורגת במקום הראשון באירופה ובעולם במדד הקיימות של דאו ג'ונס (DJSI), המדד הבינלאומי העיקרי המעריך ביצועים מבחינת פיתוח בר קיימא.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=109829

אולי יעניין אתכם גם

  • חב' התעופה אייר פראנס מחזירה מחר (ג') טיסותיה לארץחב' התעופה אייר פראנס מחזירה מחר (ג') טיסותיה לארץ
  • אייר פראנס משדרגת את חוויית הטיסה בקו תל אביב-פריזאייר פראנס משדרגת את חוויית הטיסה בקו תל אביב-פריז
  • אייר פראנס מוסיפה טיסה נוספת בקו לישראלאייר פראנס מוסיפה טיסה נוספת בקו לישראל
  • אייר פראנס תציב מטוסים רחבי גוף בקו לתל אביבאייר פראנס תציב מטוסים רחבי גוף בקו לתל אביב
  • אייר פראנס תגדיל תדירויות בקיץ הקרוב למחוזות צרפת מעבר ליםאייר פראנס תגדיל תדירויות בקיץ הקרוב למחוזות צרפת מעבר לים
תגיות:
אייר פראנס
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version