דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » יורוקונטרול: מלחמה ועלויות גבוהות יעכבו את ההתאוששות האווירית

יורוקונטרול: מלחמה ועלויות גבוהות יעכבו את ההתאוששות האווירית

מערכת האתר 18 באוקטובר 2022 9:18

הארגון האירופאי צופה שהתנועה האווירית תחזור לרמות של 2019 רק ב-2025 ולא ב-2024 כפי שחזו. 9.3 מיליון טיסות צפויות ב-2022, 16% פחות מ-2019

יורוקונטרול: מלחמה ועלויות גבוהות יעכבו את ההתאוששות האווירית תחזית יורוקונטרול לשנים 2022-2024. צילום freepik

יורוקונטרול (Eurocontrol) הארגון האירופאי לבטיחות אווירית שתפקידו ליצור מערכת אחידה של בקרה אווירית לאירופה וממנה צופה שהמלחמה באוקראינה והגידול בעלויות יעכבו את ההתאוששות בתנועה האווירית לרמות של 2019, ב-2025 ולא ב-2024 כפי שחזה בעבר.

"ראינו ביקוש חזק לטיסות בקיץ הזה, אבל זה נבלם, גם בגלל היכולת של התעשייה להתמודד עם הצמיחה המהירה וגם בגלל השפעת המלחמה באוקראינה", אמר מנכ"ל יורוקונטרול אימון ברנן (Eamonn Brennan) בהצהרה ב- 17 באוקטובר 2022.

על פי יורוקטרול 9.3 מיליון טיסות צפויות ב-2022 ולא 9.5 מיליון כפי שצפו קודם, 49% יותר מאשר ב-2021 ו-16% מתחת לרמות של 2019. ברגן הוסיף: " אנחנו אופטימיים לגבי התאוששות התנועה לכ-92% מרמות 2019, בשנה הבאה. עדיין ישנם סיכונים משמעותיים שעלולים להשפיע על ההתאוששות".

עם סגירת המרחב האווירי של רוסיה בפני חברות האיחוד האירופי והמרחב האווירי של אוקראינה עקב המלחמה, חברות התעופה נאלצו לנתב מחדש את הטיסות לאזור דרומי יותר, מה שהביא לזמני טיסה ארוכים יותר ולשריפת דלק רבה יותר, מה שאומר עלויות גבוהות יותר עבור חברות התעופה.

תחזית היורוקונטרול סבורה שההגבלות על המרחב האווירי של אוקראינה, רוסיה, בלארוס ומולדובה יישארו עד 2028. עליית מחירי האנרגיה כתוצאה מהמלחמה תשפיע על כוח הקנייה של הצרכנים ולכן על ההוצאות בתחום הנסיעות. חלק מהמחסור בצוות שנראה בקיץ 2022 עלול לקרות שוב ב-2023.

התחזית של יורוקטרול כוללת שלושה תרחישים : גבוה, בסיסי (הסביר ביותר) ונמוך:

התרחיש הגבוה – צופה צמיחה מתונה בתוצר, השפעה מוגבלת על הביקוש כתוצאה מאינפלציה, אמון טוב של נוסעים ומגבלות קיבולת מוגבלות בשנת 2023 בשדות תעופה ובחברות תעופה.

תרחיש הבסיס מבוסס על תמ"ג חלש, אינפלציה (כולל מחיר דלק סילוני) שתשפיע על הביקוש וירידה באמון הנוסעים/נטייה לטוס.

התרחיש הנמוך מחשיב את ההשפעה של מספר סיכונים שליליים, כולל מספר מדינות במיתון בשנת 2023, שישפיעו מאוד על הביקוש לנסיעות.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=129644

אולי יעניין אתכם גם

  • ארגון יורוקטרול צופה הגבלות על טיסות מעל אוקראינה עד 2029ארגון יורוקטרול צופה הגבלות על טיסות מעל אוקראינה עד 2029
  • יורוקונטרול: תחזית לתנועת המטוסים בשנים 2022-2024יורוקונטרול: תחזית לתנועת המטוסים בשנים 2022-2024
  • התנועה האווירית באירופה הגיעה ל-81% מהיקפה לפני הקורונההתנועה האווירית באירופה הגיעה ל-81% מהיקפה לפני הקורונה
  • ביורוקונטרול מסכמים את שנת 2021 ומצפים להתאוששות ב-2022ביורוקונטרול מסכמים את שנת 2021 ומצפים להתאוששות ב-2022
  • יורוקונטרול: התאוששות התנועה האווירית לרמות של 2019 עד סוף 2023יורוקונטרול: התאוששות התנועה האווירית לרמות של 2019 עד סוף 2023
תגיות:
יורוקונטרול
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version