דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » הטיסה התעכבה ? אתם מוזמנים להתארח בטרקלין

הטיסה התעכבה ? אתם מוזמנים להתארח בטרקלין

מערכת האתר 6 ביולי 2022 12:56

אלון קצף, נשיא קבוצת דיווידשילד- פספורטכארד: " החלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם של לקוחותינו מהרגע שהם דורכים בנתב"ג ועד חזרתם הביתה"

הטיסה התעכבה ? אתם מוזמנים להתארח בטרקלין נוסעת ממתינה לטיסה שהתעכבה. צילום freepik

חברת ביטוחי הנסיעות פספורטכארד השיקה שירות חדש: לקוחות שטיסתם מתעכבת– יתארחו  בטרקליני היוקרה להמשך המתנה בשדה התעופה. השירות יינתן בכ-650 נמלי תעופה ברחבי העולם. השירות החדש של פספורטכארד הושק היום במסגרת כנס הסוכנים המקצועי והשנתי של פספורטכארד, שהתקיים לראשונה לאחר 3 שנות קורונה. השירות החדש המתווסף אל שירותי הפרימיום שהחברה מציעה ללקוחותיה, ויכנס כחלק מהסטנדרט השירותי של החברה, ללא תוספת תשלום.

השקת השירות הייחודי תקל על התמודדות לקוחות החברה עם עשרות אלפי עיכובי הטיסות שמתרחשים מדי יום. השירות מציין כי במידה והטיסה התעכבה מעל 90 דקות, יוזמנו לקוחות פספורטכארד לטרקלין VIP במעל 650 טרמינלים ו- 1200 טרקלינים ברחבי העולם. ההזמנה לטרקלין תכלול עד 6 שעות שהייה ושימוש במתקני הטרקלין. כגון אינטרנט וכיבוד 24 שעות ביממה.

כמובילת שוק פספורטכארד זיהתה את הצורך שעלה פוסט מגפת הקורונה, וטיפול בחוויית עיכובי הטיסות לחו"ל, בעיה שנוצרה בעקבות חוסר בעובדים בשדות התעופה וחברות התעופה בארץ ובעולם.

אלון קצף, נשיא קבוצת דיווידשילד- פספורטכארד התייחס: " אנו נמצאים בתקופה מאתגרת במיוחד כאשר התופעה של עיכובים ואובדן כבודה בשדות תעופה הפכה לשגרתית. לקוחותינו מוצאים עצמם ממתינים שעות ארוכות בטרמינלים השונים; החלטנו לעשות הכל בכדי לסייע לרווחתם של לקוחותינו מהרגע שהם דורכים בנתב"ג ועד חזרתם הביתה. כמצופה מחברה המובילה את תחום הביטוח הבינלאומי, היינו הראשונים בעולם בהשקת כיסויי הקורונה ועתה אנו הראשונים בהוספת שרותי האירוח בטרקליני ה- VIP ברחבי העולם. השרות יינתן ללא תשלום נוסף לכל לקוחותינו.

רונית סגל מנכ"לית פספסורטכארד: "שמירה על חוויה חיובית כחלק מהשהות של לקוחותינו בחו"ל היא חלק מההבטחה הצרכנית של החברה. ברגע שזיהינו כי הצורך לטפל בחוויית עיכובי הטיסות בעולם עולה החלטנו להרים את הכפפה עם פתרון ייעודי לנושא.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=126688

אולי יעניין אתכם גם

  • מדד פספורטכארד לחופש הגדול: רשימת היעדים הפופולרייםמדד פספורטכארד לחופש הגדול: רשימת היעדים הפופולריים
  • פספורטכארד מדורגת במקום הראשון במדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכוןפספורטכארד מדורגת במקום הראשון במדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון
  • פספורטכארד הובילה מבצע חילוץ רפואי מורכב מאיסטנבול במהלך החגפספורטכארד הובילה מבצע חילוץ רפואי מורכב מאיסטנבול במהלך החג
  • הגולן מציע שלל אפשרויות לטיולים, בילוי והנאההגולן מציע שלל אפשרויות לטיולים, בילוי והנאה
  • מלטה – מדינת איים קטנטונת, עם היצע תיירותי ענקמלטה – מדינת איים קטנטונת, עם היצע תיירותי ענק
תגיות:
פספורטכארד
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version