IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » בריסל איירליינס: השלכות משבר הקורונה

בריסל איירליינס: השלכות משבר הקורונה

עוזי בכר 12 במאי 2020 16:47

חברת התעופה תצמצם ב-30% את צי המטוסים (16 מטוסים פחות) ותפטר כרבע מעובדיה

בריסל איירליינס: השלכות משבר הקורונה מטוס איירבס A330 של בריסל איירליינס. צילום יח"צ

מסתבר שמשבר הקורונה לא פסח על אף אחת מחברות התעופה, כולל בריסל איירליינס מקבוצת לופטהנזה. ההשפעה השלילית על התעופה העולמית והביקושים הנמוכים הביאו את בריסל איירליינס לנקוט בצעדים מהותיים ומתבקשים כדי להבטיח את הישרדותה.

כדי להבטיח את עתידה, בריסל איירליינס תפחית באופן משמעותי את ההוצאות ומנגד כדי להתגבר על המשבר חסר התקדים הנוכחי, מבקשת חברת התעופה תמיכה ממשלת בלגיה ומבעלת המניות קבוצת לופטהנזה, שהיא עצמה נמצאת במשבר כלכלי עמוק.

בשלב ראשון בריסל איירליינס תצמצם קווי תעופה לא רווחיים יחד עם צמצום צי המטוסים ב-30% (16 מטוסים) בנוסף לפטורים של כרבע מעובדיה. החברה משוכנעת כי עם תוכנית ההתייעלות שהציבה לעצמה תוכל לשמור על 75%  מעובדיה ולצמוח שוב ברגע שהביקוש לטיסות יתאושש, הצפי על פי המומחים יהיה ב- 2023.

משבר 19 -COVID הפעיל לחץ גדול על חברות התעופה שהביא להפסד הכנסות בסך 240 מיליארד אירו. ההזמנות צנחו בלמעלה מ-60% והביטולים רשמו שיאים. מאז השעיית טיסותיה (החל מ-21 במרץ) בריסל איירליינס הפסידה כמיליון אירו ליום.

ב-28 בפברואר הודיעה בריסל איירליינס לראשונה על הירידה בביקושים והמצב התדרדר משבוע לשבוע, עם ימים שבהם מספר הביטולים עלה על מספר ההזמנות. כיום, עדיין הביקוש הוא נמוך ולפי אנליסטים הביקושים בשנת 2021 צפויים להיות נמוכים ב-25% בהשוואה לתקופה לפני המשבר. התעשייה כולה תחזור לרמות של 2019 רק בשנת 2023.

"התחלנו את 2020 עם תוצאות חיוביות במספר הנוסעים וההכנסות ולקיץ הקרוב היה צפי לגידול מה שהיה מפצה על חלק מהעסקים שהפסדנו בעקבות פשיטת הרגל של תומאס קוק בלגיה. הארגון מחדש דרוש באופן דחוף כדי לשרוד את המשבר הנוכחי ולחזור בעתיד לפעילות, אמר דיטר ורנקקס (Dieter Vranckx), מנכ"ל בריסל איירליינס."

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=106528

אולי יעניין אתכם גם

  • קבוצת לופטהנזה מחברת את ברלין ברנדנבורג לעולםקבוצת לופטהנזה מחברת את ברלין ברנדנבורג לעולם
  • קבוצת לופטהנזה: " 2.5 מיליארד אירו הוחזרו לנוסעים עד כה "קבוצת לופטהנזה: " 2.5 מיליארד אירו הוחזרו לנוסעים עד כה "
  • לופטהנזה: "ייקח שנים לחזור לביקושי הטיסות שלפני המשבר"לופטהנזה: "ייקח שנים לחזור לביקושי הטיסות שלפני המשבר"
  • חברת "דני לוי תקשורת" נבחרה ע"י קבוצת לופטהנזה ישראלחברת "דני לוי תקשורת" נבחרה ע"י קבוצת לופטהנזה ישראל
  • ארגון מחדש של ניהול בריסל איירליינס בישראלארגון מחדש של ניהול בריסל איירליינס בישראל
תגיות:
בריסל איירליינס קבוצת לופטהנזה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס