IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על זכתה בשני פרסים, למצוינות בשירות וחווית לקוח

אל על זכתה בשני פרסים, למצוינות בשירות וחווית לקוח

מערכת האתר 23 במאי 2023 18:38

סמנכ"ל בכיר ללקוחות, שירות וחווית לקוח, אורן כהן בוטנסקי: "בשנתיים האחרונות שמנו לעצמנו למטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחווית הלקוח. המפתח שלנו בשירות הוא יחס אישי ואכפתיות של הצוותים בקרקע ובאוויר, בארץ ובעולם"

אל על זכתה בשני פרסים, למצוינות בשירות וחווית לקוח אל על מציגה זכייה כפולה בתחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח. צילום יח"צ אל על

המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) הכריז היום (ג') על חברת אל על כזוכה במקום הראשון בשני פרסים במסגרת התחרות למצוינות בשירות, המתקיימת מידי שנה. הפרסים היוקרתיים הוענקו לנציגי חברת אל על, על מצוינות בשתי קטגוריות: מקום ראשון בקטגוריית "השירות כשותף אסטרטגי" ומקום ראשון בקטגוריית "השירות ביציאה ממשבר". בנוסף זכתה אל על במקום השני בקטגוריית "פשטות בשירות". הזוכים הוכרזו היום במסגרת כנס "שירות וחווית לקוח 2023" שנערך במעמד בכירי החברות המובילות במשק.

סמנכ"ל בכיר ללקוחות, שירות וחווית לקוח, אורן כהן בוטנסקי: "בשנתיים האחרונות שמנו לעצמנו למטרה להוביל ולקדם את תחום השירות וחווית הלקוח. המפתח שלנו בשירות הוא יחס אישי ואכפתיות של הצוותים בקרקע ובאוויר, בארץ ובעולם. אל על מהווה דוגמה לחברה שבה הסינרגיה בין החטיבות השונות בחברה הכרחית לשם הוצאת טיסה. במקום זה אנחנו יודעים לתת את הערך המוסף שלנו, על מנת שהלקוח ירגיש הכי בבית בעולם.אל על מובילה היום אג'נדה של שירות יוזם, זמין, שקוף והוגן. והסלוגן "משהו טוב קורה באל על" שקבעו לקוחותינו, מבוסס על עשייה משמעותית בתחום השירות וחווית הלקוח. אנחנו מבינים שעובדים מאושרים הם המפתח ללקוחות ממליצים ולחברה משגשגת וזו דרך החיים שלנו. היום, כולם מרגישים שאל על היא לא חברת תעופה המעניקה שירות – אלא חברת שירות המתמחה בעולם התעופה".

העבודות שהוגשו לתחרות ע"י חברת אל על נכתבו על ידי עובדי החברה בתפקידים שונים. העבודות מספרות על המסע המאתגר שאל על עברה בשנתיים האחרונות: האתגרים שבדרך, היציאה מהמשבר הגדול בתולדותיה, ועד להקמת מערך שירות מהמורכבים והמתקדמים בישראל, שממשיך לקצור שבחים ולקטוף פרסי שירות רבים בארץ ובעולם.

תחרות המי"ל למצוינות בשירות וחווית לקוח נערכת זו השנה ה-20, והיא נחשבת לתחרות מהמובילות בארץ בתחומי השירות וחווית הלקוח, אליה ניגשים בכל שנה עשרות ארגונים מהמובילים במשק הישראלי אשר ביצעו מהלכים לשיפור השירות. כל מהלך שהוצג במסגרת התחרות משתייך לקטגוריה מסוימת, בין היתר: השירות כשותף אסטרטגי, פשטות בשירות, שירות ביציאה ממשבר, שירות בעולם המוקדים, השירות במגזר הציבורי, הטכנולוגיה בשירות ועוד.

מטרת התחרות היא ליצור תחרות הוגנת, שקופה ובעלת שם שמטרתה לקדם את תחום השירות וחווית הלקוח בשוק הישראלי ולהעניק הכרה והוקרה לעוסקים במלאכה. חבר השופטים של התחרות מונה כ-70 שופטים בניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, נושאי משרה בכירה, אנשי יעוץ ומחקר ואנשי אקדמיה העוסקים בהוראה פעילה במוסדות להשכלה גבוהה. הם קובעים בכל קטגוריות אילו חברות עולות לגמר ולאחר מכן איזו חברה זכתה בכל קטגוריה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=140307

אולי יעניין אתכם גם

  • שיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבועשיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבוע
  • המדינה ממתינה להמראה: אל על מקרקעת את צי המטוסיםהמדינה ממתינה להמראה: אל על מקרקעת את צי המטוסים
  • השמיים סגורים, המטוסים מקורקעים: אל על מבטלת טיסותהשמיים סגורים, המטוסים מקורקעים: אל על מבטלת טיסות
  • אל על זוכה בהסמכה סביבתית בינלאומית: ציון דרך ירוק בענף התעופהאל על זוכה בהסמכה סביבתית בינלאומית: ציון דרך ירוק בענף התעופה
  • אל על מאריכה את מדיניות מחירי התקרה עד יולי 2025 ומגבירה תדירויותאל על מאריכה את מדיניות מחירי התקרה עד יולי 2025 ומגבירה תדירויות
תגיות:
אל על
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס