IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סצנת האוכל » התיירות הגסטרונומית: התיאבון ליעד גובר

התיירות הגסטרונומית: התיאבון ליעד גובר

עוזי בכר 6 ביוני 2018 16:26

בוקינג: כמעט שני שליש ממטיילי העולם (64%) ינסו לאכול יותר מהמטבח המקומי ב-2018

התיירות הגסטרונומית: התיאבון ליעד גובר נודלס. המטבח האסייאתי חביב על מצלמי האוכל. צילום Depositphotos

 התיירות הגסטרונומית צוברת תאוצה, כשהיא תואמת את תרבות האוכל גם בחיי היום יום, בין אם ביציאה לבילוי, כאוכל רחוב או כחלק מהכרת תרבות של יעד התיירות שנסענו אליו.

אתר Booking.com בדק יותר מ-50,000 מטיילים מרחבי העולם והעלה שכ-61% מהם אמרו שהם בוחרים יעד בזכות היצע נהדר של אוכל ושתיה. יותר מרבע ממטיילי העולם (34%) מייחסים חשיבות לאוכל ביעד – נתון שעולה ל-40% בקרב דור ה-Y – אשר מתכננים לצאת במהלך שנת 2018 לטיול ממוקד אוכל.

עוד נתונים שמוסר האתר, טוען כי כמעט מחצית ממטיילי העולם (49%) עדיין מעוניינים להיות קצת יותר הרפתקניים בבחירת סוג האוכל במהלך טיולים, נתון שעולה ל-60% בקרב דור ה-Y. אחת הדרכים לעשות זאת היא לטעום את המעדנים המקומיים בעת הטיול. למעשה, כמעט שני שליש ממטיילי העולם (64%) ינסו לאכול יותר מהמטבח המקומי ב-2018.

לבקר במטבחים המקומיים

כמה מהמקומות הטובים ביותר להתנסות במטבח מקומי נמצאים בדרום מזרח אסיה, עם מעדנים אזוריים כמו דים סאם, נודלס ומרק פו. ייתכן שאין זה צירוף מקרים שסועדים הרפתקניים מגיעים גם הם מהאזור הזה, עם 57% מהמטיילים האסייתים שאמרו שהם מעוניינים להתנסות במאכלי מטבח חדש השנה.

יותר ממחצית (51%) ממטיילי העולם נוטים לחפש שוקי אוכל רחוב השנה, כמו כן, יותר ממחצית ממטיילי העולם (54%)  מעוניינים להתנסות בחוויות אוכל ייחודיות יותר בעת טיול, ומשאיות אוכל (פוד-טראקס) הן דרך מצוינת לעשות זאת.

כמעט שליש מהמטיילים (31%) מתכננים לצלם יותר תמונות אוכל השנה. צילומי אוכל הינם פופולריים ביותר בקרב מטיילים אסייתים מסין (65%), הודו (57%), תאילנד (53%), אינדונזיה (50%) והונג קונג (48%).

פפיין רייוורס, סמנכ"ל ומנהל שיווק ב-Booking.com: "לאוכל תפקיד מרכזי בקבלת החלטות לפני ובמהלך טיולים ויש לו השפעה גדולה על חוויות הטיול שלנו. התנסות במטבח המקומי ובמאכלי רחוב היא דרך מעולה עבור מטיילים לאמץ את התרבות המקומית, להתחכך באוכלוסייה המקומית ולגלות את השונה והחדש. באמצעות המלצות בחוות דעת של מטיילים אמיתיים אפשר לנסות את היעדים הטובים ביותר ולגלות יעדים חדשים, וכך מטיול לטיול, לטעום את העולם, ביס אחרי ביס".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=84374

אולי יעניין אתכם גם

  • טרק החורף של ישראלטרק החורף של ישראל
  • סלבריטי רפלקשיין- השתקפות של איכות ויוקרהסלבריטי רפלקשיין- השתקפות של איכות ויוקרה
  • מעל 200 מיליון חשיפות לסרטון "דוז פואה" של משרד התיירותמעל 200 מיליון חשיפות לסרטון "דוז פואה" של משרד התיירות
  • שמואל צוראל: "תקציב שיווק משרד התיירות אינו מספיק להתמודד עם המשבר"שמואל צוראל: "תקציב שיווק משרד התיירות אינו מספיק להתמודד עם המשבר"
  • בלופטהנזה התחדשו בטרקלין פרימיום בניוארק ליברטי, ניו ג'רזיבלופטהנזה התחדשו בטרקלין פרימיום בניוארק ליברטי, ניו ג'רזי
תגיות:
מטבח אסייאתי פפין רייוורס אתר booking תיירות גסטרונומית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס