IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » קמפיין דיגיטלי חדש לגוליבר

קמפיין דיגיטלי חדש לגוליבר

דפנה וייס 18 ביוני 2019 20:04

אתר התיירות גייס את אמן החושים חזי דין כפרזנטור

קמפיין דיגיטלי חדש לגוליבר חזי דין מתוך הקמפיין החדש של גוליבר צילום מסך

 אמן החושים חזי דין, נבחר לשמש כפרזנטור של קמפיין דיגיטלי חדש של חברת התיירות גוליבר לקראת עונת התיירות הקרובה. מדובר בקמפיין הראשון אותו קוטף דין והוא גם היה שותף לכתיבת התוכן והקריאייטיב מאחוריו. המסר המוביל את הקמפיין הדיגיטלי – שעלותו נאמדת במיליון שקל – הוא "ככה זה כשיש בינינו קליק". מאחוריו עומדת ההבטחה של אתר גוליבר להעניק ללקוח שירות אישי, אכפתיות, מציאת פתרונות עבורו והקלה על חששותיו, לא רק לפני ובזמן תהליך הזמנת החופשה, אלא גם במהלך החופשה עצמה ולמעשה עד שובו של הלקוח לביתו.

מצלמים קמפיין : חזי דין ומנכ"ל גוליבר זיו רוזן צילום מושיקו דהן

הקמפיין שיעלה לאוויר בימים הקרובים, צולם לאחרונה בנמל התעופה בן-גוריון, שם הפתיע דין נוסעים, רגע לפני המראתם לחופשה בחו"ל, וביקש לקרוא את מחשבותיהם, כשהמטרה הינה לגלות אילו דברים הם היו רוצים שיקרו להם במהלך חופשת החלומות שלהם, ויותר מכך – מה החשש הגדול ביותר שלהם בחופשה. במידה ודין ניחש נכון את מחשבותיהם, המשתתפים זכו בכסף לבזבוזים בדרך ליעד חופשתם. דין שבר כמה שיאי גינס בזכות קסמיו בארץ ובעולם ובחודשים הקרובים תעלה בקשת גם העונה השנייה של התכנית שלו "קסם אישי".

שירי עמירם, סמנכ"לית השיווק של חברת גוליבר: "השינויים שהתרחשו בשנים האחרונות בעולם התעופה והגידול המשמעותי בכמות האנשים שטסים, הביאו מצד אחד למחירים אטרקטיביים, אבל מצד שני גרמו לסימני שאלה רבים אצל הלקוחות. אנחנו נתקלים בשאלות רבות כמו 'האם מחיר הטיסה כולל מזוודה?', 'מאיזה שדה תעופה ממריאים?', ו'למי פונים במקרה של בעיה?'. ההבטחה שלנו ללקוח בקמפיין החדש היא כי אנחנו בגוליבר, נעשה הכל על מנת לספק ללקוח לא רק מחיר מעולה, אלא  נעמוד לצדו בכל בעיה וחשש לפני ובמהלך החופשה. הקמפיין מבטא את החזון שלנו לייצר אצל הלקוח ביטחון בכך שאנחנו תמיד נהיה שם בשבילו ונסייע ככל שניתן".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=96834

אולי יעניין אתכם גם

  • למרות ביטולי הטיסות: הישראלים ממשיכים להזמין חופשות כרגיללמרות ביטולי הטיסות: הישראלים ממשיכים להזמין חופשות כרגיל
  • נגה גלנצר מונתה למנהלת השיווק של חברת התיירות "גוליבר"נגה גלנצר מונתה למנהלת השיווק של חברת התיירות "גוליבר"
  • מתגייסים בעקבות מתקפת הטרור בסרי לנקהמתגייסים בעקבות מתקפת הטרור בסרי לנקה
  • אתר גוליבר: טורקיה חוזרת לככב ברשימת 10 היעדים המבוקשים לקיץאתר גוליבר: טורקיה חוזרת לככב ברשימת 10 היעדים המבוקשים לקיץ
  • אורי אלון מונה לחבר הנהלה בחברת ישראכרטאורי אלון מונה לחבר הנהלה בחברת ישראכרט
תגיות:
שירי עמירם גוליבר אמן החושים חזי דין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס