Site icon IAS

על חווית הנסיעה העסקית בכנס של IFTM

אורי בן ארצי, מנהלת מכירות דרום אירופה באמדאוס . צילום אמדאוס

כ-400 משתתפים, ברובן מתאמות נסיעות מהחברות הגדולות בישראל ובהן אמדוקס, אלביט, טבע ועוד, נכחו בכנס IFTM  (פורום סוכני נסיעות בישראל)  בחסות חברת אמדאוס, אשר כלל מפגשים עם נציגי חברות התעופה, שילוב בין עסקים להנאה בנסיעות עסקיות, והרצאה על מערכת ה-NDC.

בכנס שנערך באקספו שבגני התערוכה, זכו הנוכחים לשמוע ולצפות בפאנלים בהשתתפות בכירים בתעשיית התיירות והתעופה ולהתעדכן על הפתרונות הטכנולוגים החדשים בענף.

מטה אמדאוס העולמית מעסיקה כ-19 אלף עובדים ב-70 מדינות בעולם. צילום מהאתר

בין המרצים היו נציגי חברות התעופה וירג'ין אטלנטיק וטורקיש איירליינס ומנהל יאט"א בישראל, קובי זוסמן. כמו כן הושמעו הרצאות על השילוב שבין נסיעות עסקיות והנאה, מערכת NDC  ושילובה ב-GDS, המאפשרת יכולות הפצה חדשות, פתרונות שונים לארגון נסיעת עסקים ועוד.

מוצרי תיירות ממקורות שונים במסך אחד

אורי בן ארצי, מנהלת מכירות דרום אירופה, אמדאוס, אמרה: "חברת אמדאוס רואה במתאמי הנסיעות כמומחים נותני שירות מדויק ומותאם לכל חברה עסקית ובהתאם לצרכים של הנוסע העסקי. מערכות אמדאוס מאפשרות הצגת מוצרי התיירות ממקורות שונים במסך אחד, כולל יכולת  השוואה, ובכך הופכות את עבודת מתאם הנסיעות ליעילה וגם חסכונית מבחינת החברה השולחת".

היא הוסיפה כי במקביל לפיתוח המערכות, אמדאוס דואגת להכשרה של מתאמי הנסיעות כדי לחזק את היכולת שלהם בתכנון נסיעה חוויתית לנוסע ובשקיפות גבוהה "וכל זה בהתאם למציאות המשתנה שלנו. מדי שנה אנו מציגים אסטרטגיות ניהול ופיתוחים חדשים המסייעים לתמוך במדיניות החברות, צמצום עלויות וניהול ההוצאות של הנסיעות העסקיות. החיבור שבין הפיתוחים הטכנולוגיים לבין הצרכים של הנוסע עסקי, הופך את הנסיעות העסקיות למותאמות ונוחות יותר".

Exit mobile version