Site icon IAS

טרווליסטה: חברת תיירות חדשה בסטייל

סנדרה רינגלר ואופנה בטרווליסטה של תלמה תיירות. צילום אלכסנדרו זינגון

הסטייליסטית סנדרה רינגלר משיקה שותפות עסקית עם חברת התיירות תלמה נסיעות ותיירות, אשר תשווק טיולי אופנה וסטיילינג בבירות אופנה ברחבי העולם תחת השם Travelista ("טרווליסטה").

רינגלר תשמש כמנכ"לית משותפת של החברה, לצידה של קרן שמול, מבעלי תלמה נסיעות ותיירות. רינגלר: "שנים רבות אני מקבלת פניות ובקשות להמלצות על החנויות והמקומות האטרקטיביים שלי לשופינג בחו"ל, במיוחד בתקופה האחרונה של 'עידן האינסטגרם'. כסטייליסטית מזה כ-20 שנים, ידעתי שזה רק עניין של זמן עד שאעשה משהו גדול בנושא, וחיכיתי לרגע הנכון". לדבריה, החיבור העסקי עם תלמה נסיעות ותיירות ועם קרן, הוא יותר מטבעי עבורה ולאחר חודשים רבים של מאמץ ומחשבה משותפת הן גאות להשיק את חברת תיירות האופנה Travelista.

מימין, סנדרה רינגלר וקרן שמול. צילום רפי דלויה

טרווליסטה תציע לנשים הישראליות לקחת חלק בחוויה מעצימה דרך מסעות בבירות האופנה המובילות בעולם, עם השקעה בכל פרט קטן. החברה מתכוונת להציע קניות בבוטיקים קטנטנים שרק יודעי דבר מכירים, סיור במתפרות של "Dior" או ביקור במטה "Vogue" – מה שנשמע כמו חלום לכל חובבת אופנה ומבטיח להתעורר לחיים במסעות האופנה שמציעה חברת Travelista.

הטיולים יתקיימו בבירות אופנה ברחבי העולם, דוגמת מילאנו, פריז ולונדון, למשך ארבעה ימים ושלושה לילות (טיולים ביעדים הרחוקים יותר, כמו ניו-יורק, ימשכו 7 ימים ומעלה). מדובר בחבילות שמתאימות לחבורות נשים, טיולי בנות מצווה, טיולי אמהות-ובנות וכו', אשר כוללות טיסות, לינה בבתי-המלון הנחשבים ביותר, העברות משדות התעופה לבתי-המלון, כניסה לאטרקציות המרכזיות ולמגוון תכנים אופנתיים, ארוחות במסעדות ובבארים הטרנדיים ביותר.

"טרווליסטה" מציעה 3 קטגוריות טיול שונות:

מחיר החבילה תלוי ביעד ובמסלול ויחל מ-1,100 אירו לנוסעת.

תלמה נסיעות ותיירות פועלת בשוק הנסיעות בישראל במגזר הפרטי והמגזר העסקי משנת 1987, ומספקת מגוון רחב ואקסקלוסיבי של שירותי תיירות פרטית לקהל הרחב. לחברה סניפים בארץ ובעולם והיא מציגה מדי שנה צמיחה מתמדת, ונחשבת לאחת מחברות הנסיעות והתיירות הוותיקות, היציבות והמובילות בישראל. תלמה היא נציגה בלעדית בישראל של חברת הנסיעות EGENCIA מבית ענקית התיירות EXPEDIA.

Exit mobile version