דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » אמדאוס: על חברות לשנות את התפיסה ולחשוב כמו הלקוח

אמדאוס: על חברות לשנות את התפיסה ולחשוב כמו הלקוח

עוזי בכר 26 במרץ 2019 16:18

כך עולה מכנס של אמדאוס שעסק בחדשנות טכנולוגית בתחום הנסיעות, התיירות והתעופה

אמדאוס: על חברות לשנות את התפיסה ולחשוב כמו הלקוח צוות אמדאוס ישראל ובכירים מאמדאוס העולמית. ראשון מימין גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל. צילום יח"צ

המהפכה הדיגיטלית בתחום התעופה והתיירות העבירה את הכוח לידי הצרכן וחברות התעופה ועל הגופים השונים בענף התיירות להסתגל לכך. זו המסקנה שעלתה מכנס של חברת אמדאוס ישראל, המספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום התעופה והתיירות שהתקיים אתמול  (שני) במלון שרתון בתל אביב.

בכנס  "Amadeus executive event" נכחו עשרות בכירים מסוכנויות הנסיעות בישראל.  את הנושאים השונים בהם עסק הכנס, הציגו בכירי חברת אמדאוס העולמית שהגיעו במיוחד לישראל.

סשה נאו (Sascha Nau), מנהל שיווק, קמעונאות עבור צפון, מזרח, מרכז ודרום אירופה באמדאוס ציין, כי כיום השאלה אינה האם יהיה שימוש בטכנולוגיה, אלא לצורך מה.
לטענתו מטרת הטכנולוגיה היא לחבר בין כל הנקודות החשובות לאדם וזאת כדי ליצור חוויה שלמה ואינדיבידואלית עבור כל אחד.

כיום הסלולר הפך לכלי המרכזי בו משתמשים אנשים כשהם מתכננים את חופשתם ואף בזמן החופשה עצמה. על פי נתוני אמדאוס שהוצגו בכנס, 60% מהנוסעים רוצים לקבל  שירותים, הצגת מידע ותוכן מותאמים להעדפות קודמות או התנהגויות שלהם בעבר. כמו כן, יותר משליש מהנוסעים אמרו שהם רוצים לקבל מידע באמצעות המכשירים הניידים שלהם ו-20%  נוספים מחפשים שירותים משלימים  באפליקציות, צ'אט, הודעות, קול ואינטרנט.

"נוסעים רוצים לחוות ככל שהם יכולים בזמן שהותם ביעד, אבל חוסר זמן וגישה מוגבלת למידע מובילים לרמות גבוהות יותר של תסכול וכתוצאה מכך, הצרכן  פונה לנייד שלו, שהפך לחברו הטוב ביותר. הוא מצפה למצוא בזמן אמת ומהיר את כל המידע על היעד בו הוא נמצא", טען בכנס מייקל בייל (Michael Byle), משנה למנכ"ל תחום המובייל באמדאוס.

כנס אמדאוס אקזקיוטיב. ליצור תוכן איכותי, מותאם אישית ולהפיץ אותו בכל מדיה דיגיטלית כדי להגיע ללב הצרכן. צילום יח"צ

המציאות הווירטואלית תשפיע מאד על תחום הנסיעות והתיירות

ומה באשר לעתיד?  "בשנים הבאות ימשיך הכוח לעבור לצרכן", הדגיש ליאוניד מרמר (Leonid Marmer), ראש קמעונאות במזרח אירופה. לדבריו, תחום המציאות הווירטואלית (VR) ישפיע מאוד בשנים הקרובות על תחום הנסיעות והתיירות. הכנסות התעשייה עד שנת 2025 מוערכות בכ-80 מיליארד דולר, כאשר כיום הן נעות סביב ה-7 מיליארד דולר. "אנו נראה שדרוג של תשתית טכנולוגית ויצירת מערכת אקולוגית של אפליקציות עבור צרכנים וארגונים כאחד", קבע מרמר.

בנוסף לתחזיות הטכנולוגיות שהוצגו, עסק הכנס גם בדרכי הפצה חדשות (NDC) ותוכן כאשר המילה "פרסונליזציה" היא המפתח.

הדוברים בכנס חזרו והעלו את הנקודה כי המהפכה הדיגיטלית שעוברים תחומי התעופה והתיירות מכריחה את הגורמים השונים ליצור תוכן איכותי, מותאם אישית  ולהפיץ אותו בכל מדיה דיגיטלית על מנת להגיע ללב הצרכן. מדובר בשינוי תפיסה מחשבתי אצל חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות המסורתיות והאינטרנטיות.

הכנס הסתיים בפאנל אותו הנחה ז'אן-לואי רישארד (Jean-Louis Richard), סגן נשיא אסטרטגיה ותוכן באמדאוס ובו השתתפו עידית פדן מנכ"לית אופקים נסיעות ותיירות ואייל אטיאס, מנכ"ל כספי טורס.

גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, אשר הציג בכנס את מהפכת ה-Value Hotels  של אמדאוס, המדברת על כך שסוכני נסיעות יכולים כעת לעבוד עם בתי מלון על ידי בחירה בספקים המועדפים עליהם, אמר כי "הטכנולוגיה כיום היא המפתח להצלחה בתחומים בהם אנחנו עוסקים. חברה או גוף שיידעו לנצל אותם בחכמה – יצליחו להשיג הצלחות רבות. הכנס שנערך היום הוא הצלחה אדירה, מכיוון שנוצר כאן חיבור חזק  בין חברת אמדאוס העולמית אשר מובילה בטכנולוגיה – לבין שוק הנסיעות  הישראלי. שיתוף הפעולה הזה יביא לכך שחברות ישראליות יצליחו להביא ולייצר תוכן רב ואיכותי המתאים ספציפית לכל צרכן ושענף התיירות בישראל ימשיך לצמוח ולצעוד קדימה".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=94141

אולי יעניין אתכם גם

  • גדי מור מאמדאוס ישראל: "בארה"ב כבר מזהים טרנד של חזרה לסוכן"גדי מור מאמדאוס ישראל: "בארה"ב כבר מזהים טרנד של חזרה לסוכן"
  • כנס סטארט-אפים של אמדאוס מחר בישראלכנס סטארט-אפים של אמדאוס מחר בישראל
  • אפליקציית CheckMyTrip של אמדאוס נבחרה ליישומון המוביל בעולםאפליקציית CheckMyTrip של אמדאוס נבחרה ליישומון המוביל בעולם
  • בכנס בפאפוס: על פלטפורמת ה-Live Travel Space של אמדאוסבכנס בפאפוס: על פלטפורמת ה-Live Travel Space של אמדאוס
  • המלונאות והחדשנות הטכנולוגית בתיירות בשני כנסים מסקרניםהמלונאות והחדשנות הטכנולוגית בתיירות בשני כנסים מסקרנים
תגיות:
אמדאוס גדי מור Amadeus executive event ליאוניד מרמר מייקל בייל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version