Site icon IAS

לראשונה זה שבע שנים: אתר נופש חדש לדיסני – הריביירה

אתר הנופש החדש ריביירה של דיסני בפלורידה. 300 יחידות נופש. צילום Disney

אתר הנופש ריביירה (Riviera Resort) בדיסני וורלד בפלורידה, צפוי להיפתח ביום שני הבא, ה-16 בדצמבר, כאשר הוא אתר הנופש החדש והראשון שנבנה מן היסוד בדיסני וורלד מאז 2012, אז נפתח אתר הנופש Art of Animation של דיסני. הריביירה ממוקם על חופו של אגם ליד מלון קארביין ביץ'.

מאחר שנוצר בהשראת הריביירה האירופית, אתר הנופש הריביירה של דיסני מעביר את האורחים לחוף הים התיכון עם אוכל ועיצוב שמזכירים את דרום צרפת ואיטליה של המאה ה-20. כמובן שמכיון שמדובר בנכס של דיסני, צפו להרבה אזכורים לדמויות האהובות עליכם המוסתרות באמנות ובקישוטים ברחבי האתר.

טרי שולץ, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל מועדון הנופש של דיסני, מבטיח ש"לא רק אתר הנופש הריביירה של דיסני ישמח את המשפחות עם הפרטים האדריכליים המשגעים והמגוון הרחב של אירוח, אלא שחברי המועדון של דיסני ואורחים אחרים פשוט יתאהבו במראות, בצלילים ובטעמים של אירופה בכל פינה שלו. אתר נופש חדש זה נותן כבוד למסעותיהם האירופיים המדהימים של וולט וליליאן דיסני, ומחבר בין האמנות ואמנות סיפור הסיפורים של דיסני, למורשת התרבותית וההשראה הידועים של אזור אירופי זה".

הכניסה למלון ריביירה החדש של דיסני בפלורידה. צילום Disney

40 יצירות אמנות בהשראת דיסני ואירופה

אמנות היא ללא ספק המוקד באתר הנופש הזה של דיסני: נוצרו עבורו מעל 40 יצירות אמנות בהשראת סרטי דיסני והיסטוריה של אמנות אירופאית. בעוד יצירות אלה נועדו לשפר את חוויית האורחים, רוב האנשים מבקרים בדיסני כדי לבלות בפארקי השעשועים, ואתר הנופש הזה נועד גם לכך: ההגעה לפארקים הנושאיים מאתר הנופש החדש תהיה ממש קלה, הודות לתחבורה היעילה, המוצעת בחינם.

הריביירה מחובר לאולפני הוליווד של דיסני ולאפקוט על ידי מערכת של גונדולות (קרוניות רכבל) המקושטות בדמויות דיסני. הגונדולות הללו נושאות במהירות אורחים בין הפארקים ואתרי הנופש, תוך שהן מציעות נופים נהדרים של וולט דיסני וורלד. הרכבל פועל משעות הבוקר המוקדמות עד שעות הערב המאוחרות, מה שמאפשר לנצל ביתר קלות את שעות הקסם הנוספות – Extra Magic Hours  – הכלולות במחיר כאשר שוהים באתר נופש של דיסני וורלד.

לצפות בזיקוקים ממלון ריביירה החדש של דיסני. צילום Disney

לצד בילוי בפארקים, לשוהים באתר הריביירה כדאי לטבול באחת הבריכות המשקפות את השפעתו של אתר הנופש בדרום אירופה , לבדוק גם את הארוחות במסעדת טופולינו הממוקמת על הגג ומביאה מטעמיה של הריביירה. אם תבקרו במסעדה זו בלילה, אתם עשויים אפילו לזכות בהצצה בזיקוקים מהאולפנים ההוליוודיים של דיסני או Epcot הסמוכים.

באתר כ-300 יחידות נופש עם נוף לפארק או לאגם, לדוגמה: סטודיו דלקס לחמישה נופשים, וילה של חדר שינה אחד לחמישה אנשים, וילה של שני חדרי שינה לתשעה אנשים, וילה של שלושה חדרי שינה ל- 12 אנשים וחדרים זוגיים במגדל הראשי.

Exit mobile version