IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » חוכמת ההמונים: מלונאים קראו היטב את סקר רשת Accor הבינלאומית

חוכמת ההמונים: מלונאים קראו היטב את סקר רשת Accor הבינלאומית

עוזי בכר 24 ביוני 2024 5:57

97% מהמטיילים הושפעו מחוות דעת של אורחי המלונות בעת הזמנת החדרים ובממוצע המזמינים קוראים כתשע ביקורות על כל מלון לפני ההזמנה. איזה אחוז מהמזמינים עושים זאת באופן קבוע?

חוכמת ההמונים: מלונאים קראו היטב את סקר רשת Accor הבינלאומית סוויטה במלון יוקרתי. צילום freepik

רשת Accor הבינלאומית, אחת מרשתות בתי המלון הגדולות בעולם – מעל 5,600 בתי מלון ברחבי העולם הפרושים על יותר מ- 110 מדינות עם כ- 40 מותגים ו-822,000 חדרים, הזמינה את חברת OnePoll לבצע עבורה סקר בדצמבר 2023. כ-5,000 מבוגרים נסקרו ברחבי בריטניה, פולין, גרמניה, צרפת וספרד, כולם שהו במלון או אתר נופש של הרשת במהלך 12 החודשים הקודמים.

מהסקר עולה כי 97% מהאורחים התבססו על הזמנת החדרים בעקבות קריאת ביקורת קודמת. מתוכם 38% עשו זאת בכל פעם שהזמינו ו-38% מהם ברוב המקרים. הסקר גילה גם שביקורות ודירוגי אורחים הם הגורמים השניים בחשיבותם בתהליך החלטת ההזמנה, אחרי חדרים ושירותים אך לפני אפשרויות האוכל, אינטרנט אלחוטי ותקני הבריאות וההיגיינה. בממוצע, אורחים קוראים כתשע ביקורות על כל מלון או אתר נופש שהם מחפשים לשהות בו.

הניקיון עמד בראש רשימת אזורי הביקורת שהאורחים מחפשים, ואחריו תמורה לכסף, חדרי שינה, מיקום וידידותיות הצוות. 63% אמרו שהם יכירו בביקורות חיוביות ושליליות כאחד. במונחים של כתיבת חוות דעת משלהם, יותר ממחצית (57%) אמרו שהם עושים זאת לפחות מחצית מהשהות שלהם, כאשר 10% כותבים ביקורות לאחר כל שהות, מהם: 95% מהפולנים כתבו ביקורות, ואחריהם הספרדים 94%, גרמנים 85% וצרפתים 84%. הבריטים הסתייגו מכל הקשור לכתיבת ביקורות אורחים, כאשר רק 79% עשו זאת.

הסקר בחן גם תגובות מהמלון לביקורות שנשארו, כאשר 78% מהמשיבים הספרדים ציינו שהם מעריכים את המאמץ, בעוד שרק 59% מהנסקרים בבריטניה העריכו את המאמץ. ואכן 12% מהמשתתפים בסקר אמרו שהם לא בעד שהמלונות או אתרי נופש יגיבו לביקורות, שכן התגובות "יכולות להיראות לא כנות או סתם דרישה עסקית".

בהתייחס לסקר אנטואן דובואה, סגן נשיא בכיר, מתן חסות, שיווק, נאמנות וחווית אורחים לאירופה וצפון אפריקה, אמר: "ביקורות אורחים אינן רק נקודת התייחסות אלא כלי מרכזי לקבלת החלטות עבור מטיילים, המשפיעות על החלטות הזמנת חדרים בבתי מלון, אתרי נופש ומותגים. האורחים שלנו מקדישים תשומת לב רבה זה לזה, והמלונאים חייבים לשים לב אליהם גם כחלק מאסטרטגיות השיווק שלהם. חיוני שהעוסקים בתעשייה ירתמו את כוח הביקורות הזה להתייחסותם ושיפור מתמיד לטובת העסקים והאורחים שלנו."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=158410

אולי יעניין אתכם גם

  • טיסת אל על הראשונה מלימה שבפרו נחתה בנתב"גטיסת אל על הראשונה מלימה שבפרו נחתה בנתב"ג
  • שר התיירות לנדאו:"מיסוי תיירות המרפא, נזק בלתי הפיך"שר התיירות לנדאו:"מיסוי תיירות המרפא, נזק בלתי הפיך"
  • יקבי דלתון בתערוכת התיירות  IMTMיקבי דלתון בתערוכת התיירות IMTM
  • דיסני קרוז ליין מודיעה על פריסה מחודשת של אוניות החברהדיסני קרוז ליין מודיעה על פריסה מחודשת של אוניות החברה
  • פדיון המלונות הגיע ל-2.3 מיליארד שקל ברבע הראשון של 2018פדיון המלונות הגיע ל-2.3 מיליארד שקל ברבע הראשון של 2018
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס