דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » הילטון יוצאת בקמפיין להזמנת חדרים ישירות אצלה ולא באתרי ההזמנות

הילטון יוצאת בקמפיין להזמנת חדרים ישירות אצלה ולא באתרי ההזמנות

עוזי בכר 10 באוקטובר 2018 8:29

הקמפיין של הילטון מדבר על "יחסים ישירים" במקום על "הזמנה ישירה", בניגוד לאתרי הזמנת המלונות

הילטון יוצאת בקמפיין להזמנת חדרים ישירות אצלה ולא באתרי ההזמנות מלון הילטון תל אביב. הרשת מציעה את המחיר הנמוך ביותר בהזמנה ישירה. צילום יח"צ

רשת הילטון השיקה קמפיין פרסומי חדש המסביר ללקוחות מדוע כדאי להם להזמין חדר ישירות באתר ואת היתרונות הנוספים של להיות חלק מתוכנית הנאמנות שלהם. מסע הפרסום מתבסס על מסע פרסום קודם שהניב הצלחה משמעותית עבור קבוצת המלונות.

ססמתו של מסע הפרסום החדש היא "צפה לטוב יותר, צפה להילטון" (“Expect Better, Expect Hilton”), עם השחקנית אנה קנדריק, והוא נועד לפרט לצרכנים את היתרונות במונחים של עלות באמצעות הזמנת חדר ישירות דרך הילטון לעומת דרך הזמנה באתרי הזמנות כמו Expedia ו-Hotels.com, לצד ההצטרפות למועדון הנאמנות.

צילום של אנה קנדריק מתוך הקמפיין. צילום מתוך סרטון הוידאו

להילטון נסיון קודם בהשבת לקוחות להזמין ישירות אצלה דרך קמפיין פרסומי. ב-2016 השקיעה הרשת סכומים נכבדים במסע פרסום שיצא ישירות נגד אתרי ההזמנות המובילים כשהציע ללקוחות להפסיק להקליק על כל מיני אתרים (“Stop Clicking Around”) ויידע את הצרכנים בכך שהרשת מציעה להם את התעריפים הנמוכים ביותר בהזמנה ישירה באתר ופירט את היתרונות המתלווים לתוכנית מועדון הלקוחות. מסע פרסום זה הניב גידול משמעותי בתנועה לפלטפורמה המכירתית של הילטון, לצד תוספת של 9,000 חברים חדשים בתוכנית הנאמנות היוקרתית Hilton Honors loyalty.

הרווחיות גדלה

גם מספר הורדות האפליקציה הנלוות לתוכנית הנאמנות גדל ונרשם גידול של 112% ברווחי אותה השנה לעומת השנה הקודמת. לכן אין להתפלא שהרשת החליטה על הקמפיין החדש, שהוא פיתוח של הקמפיין הקודם עם מסר דומה, המוגש בצורה אחרת.

מנהלת השיווק של הרשת, Kellyn Smith Kenny. הרחיבה על האסטרטגיה החדשה באמרה ש"כאשר אמרנו להם את זה באנגלית פשוטה, לסתות האנשים נשמטו והם אמרו שזה היה חזק וגרם להם לרצות להיות במערכת יחסים ישירה איתנו. הקמפיין מציין את נקודות החוזקה שתמיד היו לנו. אנחנו רק מאירים אותן בזרקור בדרך חדשה. נהגנו לומר הזמנה ישירה – דיירקט בוקינג – אבל עכשיו אנחנו מדברים על יחסים ישירים. אנחנו בעסק של בניית מערכות יחסים ברמה רגשית עם הלקוחות שלנו. זה לא רק על ההזמנה שאתה  עושה מחר. זה הקשר וזה עובד בשני הכיוונים. הקשר הזה צריך לגדול ולהיות מטופח כל הזמן".

הילטון גם דוחפת את תוכנית הנאמנות שלה, בתקווה שזו תעודד אורחים פוטנציאליים לבסס את נאמנותם להילטון על ידי הצטרפות לתוכנית החברות ולקצור את פירותיה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=88509

אולי יעניין אתכם גם

  • שני מלונות מרשת הילטון יפתחו לראשונה באתונה, בירת יווןשני מלונות מרשת הילטון יפתחו לראשונה באתונה, בירת יוון
  • מריוט אינטרנשונל השיקה תוכנית נאמנות ל-120 מיליון חבריהמריוט אינטרנשונל השיקה תוכנית נאמנות ל-120 מיליון חבריה
  • "מועדון הספר הטוב" במלון ולדורף אסטוריה"מועדון הספר הטוב" במלון ולדורף אסטוריה
  • רשת המלונות מריוט הבינלאומית מאחדת את תכניות הנאמנות שלהרשת המלונות מריוט הבינלאומית מאחדת את תכניות הנאמנות שלה
  • אל על הודיעה על הפסקת הטיסות עד ל-30 ביוני 2020אל על הודיעה על הפסקת הטיסות עד ל-30 ביוני 2020
תגיות:
קמפיין פרסומי אנה קנדריק תוכנית נאמנות רשת הילטון
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version