IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » "ביחד נחזיר את הגליל לחיים": חוזרים לנפוש במלונות גליליון וכפר גלעדי

"ביחד נחזיר את הגליל לחיים": חוזרים לנפוש במלונות גליליון וכפר גלעדי

שוש להב 23 בינואר 2025 3:16

חוברים ליוזמה משותפת ויוצאים בקמפיין לאומי, שמטרתו להחזיר את הנופשים והעסקים לגליל העליון, בהשקעה של 800 אלף ₪

"ביחד נחזיר את הגליל לחיים": חוזרים לנפוש במלונות גליליון וכפר גלעדי מלון כפר גלעדי. צילום יח"צ

קרוב לשנה וחצי בהם התיירות בגליל העליון הייתה משותקת בעקבות המלחמה, חברו מלון גליליון, המלון הראשון בגליל העליון שפתח את שעריו, ומלון כפר גלעדי, ביוזמה משותפת, ויוצאים השבוע בקמפיין לאומי שמטרתו להחזיר את הנופשים והעסקים בצפון. במסגרת זו, יזמו מהלך אסטרטגי רחב הכולל גיוס אנשי עסקים, בכירי משק, מוסדות ציבוריים, ומקבלי החלטות בחברות וארגונים, בקריאה להצטרף למהלך הלאומי ולהעביר את החופשות והכנסים בשנת 2025 לגליל העליון! זאת במטרה לחזק את הקהילה, העסקים והתיירות בצפון הארץ, ולהפוך את הגליל העליון לסמל של צמיחה, שיקום והצלחה.

הקמפיין יעלה השבוע בתקציב הנאמד בכ 800 אלף ₪, בפרסום ברשתות החברתיות,  תחת הכותרת: "ביחד נחזיר את הגליל לחיים!", במסגרת זו גויסו גם משפיענים/ות ומובילי דעת קהל. היקף המבקרים בגליל העליון (הגליל המזרחי) לפני המלחמה, עמד על כ 8.8 מיליון מבקרים בשנה. היקף הלינות בצפון עמד על כ 3.2 מיליון לינות, במלונות וצימרים ועוד כ 0.5 מיליון לינות בקמפינג.

לדברי ארז משה, מנכ"ל גליליון: "הגליל העליון הוא הלב הפועם של התיירות בישראל, בעקבות המלחמה הוא סבל מפגיעה קשה שהשאירה את האזור סגור ומשותק למשך יותר משנה. עכשיו, אנחנו זקוקים לראשי הארגונים והעסקים בישראל, כדי לשקם את התיירות בגליל, לחזק את הקהילה המקומית, ולהצמיח מחדש את האזור כולו.

לדברי דודי בן גל, מנכ"ל כפר גלעדי: "ענף התיירות הינו מנוע תעסוקתי וכלכלי בגליל העליון, עם 850 עסקים, רובם עסקים קטנים ובינוניים, כמו כן כ 12.7% מכלל המועסקים בצפון הם מתחום התיירות, פי 2.5 משעור המועסקים בשירותי תיירות בכלל המשק בישראל. חלק מהחזון שלנו הוא לשקם ולפתח את חבל הארץ היפה ביותר בישראל ולהחזיר את התנופה לגליל! בקמפיין החדש אנו קוראים למקבלי ההחלטות, שיהווה חלק משמעותי מהחזון המשותף ל-2025: חזרה לצמיחה, לתיירות ולחיים בגליל העליון".

קמפיין מלון גליליון. צילום יח"צ

מלון גליליון: הינו המלון הראשון בגליל העליון שחזר לפעילות לאחר סגירה של שנה וחודשיים בעקבות המלחמה שפקדה את צפון הארץ. מלון הבוטיק גליליון ממוקם בעמק החולה, ומציע 120 חדרים וסוויטות. במלון מסעדה המציע תפריט עשיר בהשראת המטבח המקומי,  כמו כן במלון בר יין המציע יינות של יקבים מקומיים, ספא הכולל כ – 10 חדרי טיפולים ייחודיים, סאונה יבשה/ רטובה ובריכת שחייה חיצונית.

כמו כן, מלון גליליון מתמחה באירוח כנסים עסקיים וקהילתיים, ומציע מגוון פתרונות מותאמים לחברות/ מוסדות ועסקים. למלון מתקנים ואולמות חדשניים, המכילים עד 600 משתתפים, אולמות בוטיק בגדלים שונים, חדרי ישיבות עם ציוד ומערכות מולטימדיה מהמתקדמות ביותר, כל זאת לצד שירות מקצועי, המאפשרים קיום כנסים גדולים ועד ימי עיון, הרצאות, השקות, אירועים, סדנאות ועוד.

מלון כפר גלעדי: הוקם על נקודת גובה בחלקו הצפוני של קיבוץ כפר גלעדי, קיבוץ שמסמל את ראשית ההתיישבות בגליל העליון והוקם בשנת 1916 ע"י חברי אגודת "השומר". המלון משקיף אל נוף עוצר נשימה של הרי הגולן, החרמון ועמק החולה. המלון מציע חופשה מותאמת למשפחות, זוגות ויחידים, חובבי ספורט ואנשי עסקים, לצד שפע פעילויות ואפשרויות בילוי במלון, בקיבוץ ומחוצה לו בשילוב הפעלות ייחודיות, ערבי בידור ומגוון רחב של אטרקציות.

המלון ממוקם על שטח רחב ידיים, טבול בצמחיה וחורש, מדשאות וגינות מטופחות. במלון 158 חדרים וסוויטות מעוצבים ומרווחים, המבטיחים חווית אירוח מושלמת. מגוון החדרים במלון מאפשר התאמה לכל מטרה: לנופש רומנטי זוגי, כולל טיפולי ספא מפנקים, לחופשה משפחתית תוססת ולאירוח כנסים מקצועיים, אירועים עסקיים ופרטיים.

במלון שתי בריכות שחיה, בריכה קיצית פתוחה ובריכה מחוממת מקורה, חדר כושר  וסמוך לבריכה ממוקם ספא המלון ובו שישה חדרי טיפולים, סאונה יבשה, מקלחות ומלתחות. במבנה המרכזי של המלון מרכז כנסים חדש ומשוכלל, הכולל מספר אולמות מרווחים לכנסים ואירועים בסגנונות שונים עד 450 משתתפים. האולמות מאובזרים באמצעי מולטימדיה חדישים, טכנולוגיה והגברה מובנים וניתנים לפיצול באמצעות מחיצות אקוסטיות.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=168827

אולי יעניין אתכם גם

  • פספורטכארד מדורגת במקום הראשון במדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכוןפספורטכארד מדורגת במקום הראשון במדד רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון
  • תעשיית התיירות האמריקנית מתאוששת במהירותתעשיית התיירות האמריקנית מתאוששת במהירות
  • בדיקה ביטחונית מזורזת בכניסה לארה"בבדיקה ביטחונית מזורזת בכניסה לארה"ב
  • תתחילו לארוז: 99 ליש"ט ואתם בארה"בתתחילו לארוז: 99 ליש"ט ואתם בארה"ב
  • לוט מציגה רווח נקי של 8.58 מיליון דולר ב-2013לוט מציגה רווח נקי של 8.58 מיליון דולר ב-2013
תגיות:
מלונות גליליון וכפר גלעדי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס