דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » מלונות » איסתא נכנסת לניו יורק: רוכשת שני מלונות בלונג איילנד

איסתא נכנסת לניו יורק: רוכשת שני מלונות בלונג איילנד

עוזי בכר 10 בדצמבר 2019 12:11

העיסקה בהיקף של כ-41 מיליון דולר יחד עם גל סלע, יזם ישראלי הפועל בניו יורק מזה 20 שנה

איסתא נכנסת לניו יורק: רוכשת שני מלונות בלונג איילנד לונג איילנד שבניו יורק, יעד למלונות נופש. צילום Depositphotos

איסתא ליינס (ת"א: אסתא), חברת התיירות הגדולה בישראל, דיווחה היום על עסקה אסטרטגית חדשה במסגרתה תחזיק החברה במחצית משני בתי מלון בלונג איילנד שבניו יורק, יחד עם גל סלע, יזם ישראלי הפועל בעיר מזה 20 שנה. תמורת הרכישה תשלם איסתא כ-20 מיליון דולר ותחזיק במלונות, יחד עם גל סלע, בחלקים שווים.

גל סלע מסלע גרופ. צילום יח"צ

עסקה זו, שתושלם להערכת החברה בתוך 30 ימים, מהווה מימוש האסטרטגיה העסקית של איסתא בתחום הנדל"ן ומהווה מנוע צמיחה נוסף לקבוצה. המלון הראשון שנרכש, כולל 76 חדרים, ומצוי בשלבי סיום כשפתיחתו צפויה בתחילת הרבעון השני של 2020. המלון השני שנרכש, הממוקם במרחק קצר מהמלון הראשון, הוא מלון פעיל הכולל 68 חדרים. הקירבה בין המלונות תאפשר רווחיות תפעולית גבוהה יותר.  הרכישה תמומן ממקורותיה העצמיים של איסתא.

את שני בתי המלון תנהל חברת ניהול של גל סלע, אשר מנהלת נכסים ובתי מלון נוספים בעיר. לקבוצת סלע ניסיון נדל"ני של למעלה מ-20 שנה בעיר ניו יורק.

על פי נתוני NYC & Company – סוכנות השיווק הרשמית של ניו יורק – בשנת 2018 ביקרו בניו יורק 65.1 מיליון תיירים, שנת שיא ושנה תשיעית ברציפות עם עליה במספר התיירים. ניו יורק נשארה העיר הגדולה הפופולרית ביותר בארה"ב עם הנתח הגדול ביותר של תיירים המגיעים מחוץ לארה"ב. מספר התיירים הצפוי בשנת 2019 עומד על כ-67.1 מיליון תיירים. בשנת 2018 ביקרו בניו יורק 197 אלף תיירים מישראל ובשנת 2019 צפויים כ- 205 אלף תיירים מישראל.

מלון Cypria Bay, אחד משלושת המלונות שנרכשו על ידי איסתא ופתאל בפאפוס. צילום יח"צ

מנוע צמיחה חדש עבור הקבוצה

שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא נכסים, אמר: "האסטרטגיה של איסתא בתחום הנדל"ן כוללת פיתוח פלטפורמות מתמחות, יחד עם שותפים בארץ ובעולם. בשנים האחרונות הקמנו עם קבוצת פתאל באגן הים התיכון תשתית מלונאית משמעותית ומניבה, בעלת סינרגיה ברורה לפעילות התיירות של איסתא. כעת אנו בונים תשתית דומה בעיר ניו יורק, יעד התיירות המוביל של הקהל הישראלי, יחד עם גל סלע, מהיזמים הבולטים והטובים ביותר בעיר ניו יורק".

לדבריו, הם רואים בעסקה מנוע צמיחה חשוב על רקע האיתנות הפיננסית של איסתא, ההתמחות והניסיון בתחום המלונאי, יכולות השיווק שלה בתחום התיירות וכן על בסיס הידע והניסיון העשיר של קבוצת סלע בעיר ניו יורק. "מכיוון שניו יורק מהווה יעד למספר תיירים עצום – מישראל, מהעולם ומארה"ב עצמה – אנו משוכנעים כי פעילות זו תוביל ליצירת ערך משמעותי לבעלי המניות שלנו ובעלת פוטנציאל אמיתי להתרחב למספר דו-ספרתי של בתי מלון במודל שותפות והפעלה דומה".

מלון פאבליקה הרצליה בניהולה של ישרוטל (צילום: אתר המלון)
מלון ישרוטל פאבליקה הרצליה שבבעלות איסתא. צילום אסף פינצ'וק

גל סלע, בעלי קבוצת סלע: "לאחר שנות פעילות אינטנסיבית בעיר ניו יורק, ובחינת הצעות נוספות לשיתוף פעולה דומה, אני מאמין כי שיתוף הפעולה עם איסתא, חברת התיירות הגדולה בישראל, יביא למיצוי היכולות, הניסיון וההיכרות של שתי הקבוצות עם עולם המלונאות. הניסיון המצטבר של איסתא ויכולתה המוכחת לנתב את לקוחותיה למלונות הקבוצה, תוך בניית מוצר תיירותי ייחודי ומשתלם ללקוח הקצה – מהווה נכס מהותי לכל מלון ויתרון גדול על פני המתחרים המקומיים, בהגעה ליעדי תפוסה גבוהים מהשוק".

נבו גל, סמנכ"ל פיתוח עסקי באיסתא ליינס: "איסתא מתמקדת ברכישת בתי מלון ביעדים אסטרטגיים עם סינרגיה מיידית לפעילות התיירות, שמאפשרת לנו לספק ללקוחות חווית נופש הוליסטית, משלב תכנון החופשה ועד השהות עצמה בבית המלון. רכישת בתי המלון בפאפוס לפני שנתיים היא דוגמה נפלאה המספקת הוכחה ליתרון היחסי של הסינרגיה בקבוצה, עם הגדלה משמעותית של התנועה ליעד שהפך ל-"אילת 2" לישראלים. בדומה לקבוצות התיירות המובילות בעולם, איסתא מבדלת את עצמה והופכת ממתווך בלבד לכזו המספקת ללקוחותיה ערך ייחודי על ידי שליטה בכל שרשרת הערך של שירותי התיירות."

הפעילות המלונאית של איסתא כוללת 9 בתי מלון בשיתוף עם קבוצת פתאל ביוון, קפריסין ופורטוגל (חלקם פעילים וחלקם בשלבי הקמה שונים) לצד פעילות בתי מלון בישראל, ביניהם מלון "כרמים", מלון "נפטון" אילת, מלון "פאבליקה" בהרצליה ובתי מלון שהחברה בונה בתל אביב ובאילת.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=101893

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על שבה למצעד ישראל בניו יורק לאחר הפסקה ממושכתאל על שבה למצעד ישראל בניו יורק לאחר הפסקה ממושכת
  • טיסות ארקיע ישירות לניו יורק במחיר חסר תקדיםטיסות ארקיע ישירות לניו יורק במחיר חסר תקדים
  • קפיצה קטנה לניו יורק עם 'ארקיע'קפיצה קטנה לניו יורק עם 'ארקיע'
  • היסטוריה בנתב"ג: ארקיע השיקה את קו הטיסות לניו יורקהיסטוריה בנתב"ג: ארקיע השיקה את קו הטיסות לניו יורק
  • ניו יורק: אטרקציה תיירותית נפתחה מחדש לראשונה מזה 3 שניםניו יורק: אטרקציה תיירותית נפתחה מחדש לראשונה מזה 3 שנים
תגיות:
ניו יורק איסתא גל סלע
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version