Site icon IAS

בריטיש איירווייס במבצע שדרוג

בריטיש איירווייס יוצאת במבצע שדרוג חגיגי: נוסעים שירכשו כרטיס הלוך ושוב ליעדי ארה"ב וקנדה במחלקת העסקים של בריטיש איירווייס (מחלקות R,D,C,J) החל מהיום ועד ה-14.6.2016, יזכו לשדרוג למחלקה ראשונה באחד ממקטעי הטיסה הטרנסאטלנטיים. המבצע מוצע למזמינים טיסות באמצעות משרדי בריטיש איירווייס וסוכני הנסיעות, עבור טיסות ללונדון המופעלות החל מהיום עד ה-26.8.2016 (תאריך אחרון לחזרה לת"א: 8.9.2016).

החברה מזמינה את חברי מועדון ה-Executive Club ומצטרפים חדשים להתנסות בחוויית המחלקה הראשונה היוקרתית שלה, שמציעה תאי-מושב פרטיים ההופכים בקלות למיטה שטוחה לחלוטין של כ-2 מטר. במחלקה ניתן דגש מיוחד לפרטיות של הנוסע והתאים מבטיחים כי נוסע הטס לבדו, נהנה מפרטיות מלאה: המחלקה הראשונה כוללת מלתחה פרטית, מושב אירוח, תריסים אלקטרוניים פרטיים ושולחן כתיבה יוקרתי. כל נוסע מקבל תיק רחצה מהודר המכיל מוצרי טיפוח יוקרתיים מבית מותגים בינלאומיים ידועים, ופיג'מה איכותית לנסיעה בנוחות מקסימלית.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל: "המבצע מצטרף לשורה של מהלכים שאנו נוקטים לקראת לו"ז הקיץ, שמטרתם לשדרג את חווית הטיסה אף יותר ולהרים את רף הסטנדרטים בטיסות במחלקות היוקרה ובכלל. הקו של בריטיש איירווייס מישראל נמצא בתנופה של חידושים, כאשר גולת הכותרת היא מעבר למטוסי בואינג 777 רחבי גוף בלבד והחזרת המחלקה הראשונה לקו. אנו מודים ללקוחותינו על נאמנותם ומזמינים אותם להמשיך וליהנות מחווית הטיסה הטובה ביותר שקיימת כיום בשוק."

 

לפרטים נוספים: 6061505 03,  או אצל סוכני הנסיעות.

Exit mobile version