Site icon IAS

"אגדה מוסקבאית" – טיול משפחות ייחודי

"מסקרים שונים שקיימנו ופניות שמתקבלות אצלנו בסניפים ברחבי הארץ, למדנו שבני הדור השני לעולים החדשים שהגיעו לישראל מברית המועצות לשעבר, בשנות ה-90 של המאה ה- 20, שהיו אז בני עשרה, מבקשים היום לקחת את ילדיהם לרוסיה כדי להציג להם את מקום הולדתם". מסר בועז וקסמן, יו"ר ובעלים חברת התיירות 'אופיר טורס'.

בעקבות כך, יזמה חברת 'אופיר טורס', טיול מאורגן ייחודי למוסקבה, המיועד למשפחות ומשלב נופים, תרבות, היסטוריה והרבה אטרקציות לילדים.

הטיול בן 7 ימים (6 לילות) נושא את הכותרת "אגדה מוסקבאית" והוא כולל, בן היתר: ביקורים בכיכר האדומה, במתחם הקרמלין, בפארק קולומנסקאיה, במוזיאון הניצחון, בתחנות המטרו המפורסמות של מוסקבה, במוזיאון הסובלנות החדש ועוד.

הילדים ייהנו (עם ההורים…) מצפיה בקרקס מוסקבה, משייט על נהר מוסקבה, מביקור בפארק המים, מסיור בפלנטריום, בגן החיות הגדול והמפורסם של מוסקבה ועוד.

מחיר הטיול, שיתקיים בין ה- 2 ל- 9 באפריל, ויכלול: טיסות ישירות למוסקבה, אירוח של 6 לילות בבתי מלון בדרגת תיירות טובה, על בסיס אירוח של חצי פנסיון, אוטובוס מלווה לביצוע הסיורים וכניסה לכל האטרקציות – הוא החל מ- 1199 דולר לאדם (בחדר זוגי).

לפרטים נוספים והזמנות: סיטונאות אופיר טורס – מחלקת טיולים מאורגנים, 03-5269880

 

 

 

Exit mobile version