Site icon IAS

שירותי הפרימיום עושים קאמבק בחברת התעופה אמירייטס

בר המשקאות המשולב חזר לשירות נוסעי מחלקות היוקרה באמירייטס. צילום החברה

בתגובה למגפת הקורונה חברות תעופה קיצצו שירותים רבים במטוסים. אחד מהם ומאוד מפנק – המקלחת במחלקה הראשונה במטוסי האיירבוס A380 של חברת התעופה אמירייטס (Emirates)  . חברת התעופה הלאומית של  איחוד האמירויות שבסיסה בדובאי נערכת להפעיל טיסה יומית ישירה לישראל, החל מינואר 2021. אמירייטס החזירה גם את הבר המשולב למחלקות היוקרה. לאחר חתימת הסכם השלום עם איחוד האמירויות הסטנדרטים עבור הנוסעים הישראלים נוסקים לשמיים.

אמירייטס סגרה את המקלחות בחודש מאי 2020, אך חזרה להפעילן לפני שבוע. השירות זמין לנוסעי המחלקה הראשונה בטיסות שאורכן שעתיים וחצי ומעלה. בזמני טיסה מתחת ל-3 שעות וחצי נדרשת הזמנה מראש ואילו בטיסות ארוכות יותר השירות יוצע באופן יזום. מוצרים נלווים כמו סבון, שמפו, כובע מקלחת ועוד יסופקו רק על פי בקשה במטרה לצמצם את מגע יד הנוסעים.

סוויטת הספא עם מחלקת צמודה לנוסעי מחלקה ראשונה באמירייטס. צילום החברה

אמירייטס החזירה לאחרונה את הבר הנגיש לנוסעים העסקיים וממחלקה ראשונה עם שינוי: לא ניתן עוד להרים כוסית עם חברים סמוך לבר, אלא, לקחת את המשקה וחבילות החטיפים הסגורים וליהנות מהם במושב האישי שלכם. "אמנם הבר המשולב לא יספק את אותה החוויה כבעבר, אך זהו צעד קטן לעבר השגרה, לפחות למי שיכול לטוס במחלקות היוקרה", מדגישים בחברת אמירייטס. גם שירות הצעת המיטה חזר כדי להפוך את השינה במהלך הטיסה לנוחה יותר.

אמירייטס החזירה את פינוקי מחלקות הפרימיום כצעד להבטחת הנוחות תוך כדי שמירה על בטיחות הנוסעים. מגפת הקורונה הביאה לירידה חדה בביקושים לטיסות בכלל ולמחלקות הפרימיום בפרט. כעת, מצפים בחברת התעופה אמירייטס שהחזרת השירותים המפנקים יחזירו גם את נוסעי מחלקות היוקרה.

אמרייטס נחשבת לאחת מחברות התעופה הטובות בעולם הפועלת בסטנדרטים גבוהים. החברה הטיסה 56 מיליון נוסעים בשנים 2019-2020. מחזיקה צי של 270 מטוסים, מפעילה טיסות ל-250 יעדים ומעסיקה כ-60,000 עובדים

Exit mobile version