Site icon IAS

ANA ו-Japan Airlines מציעות טיסות פנים חינם לתיירים זרים

יפן, פריחת הדובדבן. צילום freepik

על רקע גידול חד במספר המבקרים – שיא של 36.9 מיליון תיירים בשנת 2024 – ערים מובילות כמו טוקיו וקיוטו חוות עומסי תיירות קשים. במקביל, אזורים רבים ברחבי יפן נותרים כמעט ללא מבקרים, אף שלמעלה מ־90% מהתיירים מעידים שהם מעוניינים להגיע אליהם. בפועל, פחות מ־10% עושים זאת.

כדי לאזן מחדש את התנועה התיירותית ולהקל את הלחץ על המוקדים המרכזיים, יפן משיקה שתי תוכניות נדיבות במיוחד, בשיתוף חברות התעופה ANA ו-Japan Airlines, כך מדווח אתר 'אירוניוז'.

ANA: עד שתי טיסות פנים חינם במסגרת תוכנית Stopover

All Nippon Airways (ANA) וארגון התיירות הלאומי של יפן (JNTO) מציעים לנוסעים בינלאומיים עד שתי טיסות פנים חינם במסגרת יוזמת “Free Stopover and Add-on”.

העיקרון פשוט:
מי שמזמין טיסה בינלאומית של ANA (ליפן או דרכה), יוכל להוסיף בהזמנה המקורית עד שני קטעי טיסה פנימיים — ללא עלות כרטיס. מיסים ועמלות ממשיכים לחול, אך מחיר הטיסה עצמה מתאפס.

פרטי התוכנית:

*תקופת הזמנה: 24 בנובמבר 2025 – 31 בינואר 2026.

*מועדי הטיסה בפועל יכולים להיות גם לאחר ה־31 בינואר.

*תקף לכל הרשת האזורית של ANA – מעל 40 יעדים ברחבי יפן.

*הזמנה דרך סוכני נסיעות, משרדי ANA מחוץ ליפן, או ישירות מהחברה.

*כפוף לזמינות ולתאריכים נבחרים.

המשמעות עבור נוסעים: אפשר לבנות טיול מרובה עצירות ללא צורך ברכישת טיסות פנימיות יקרות – בין אם מדובר באוקינאווה, אאומורי, הירושימה, סנדאי או חצי האי איזו.

ג'פאן איירליינס: מטוס איירבוס A350-900. צילום איירבוס

JAL: טיסת פנים חינם למזמינים טיסה משולבת

בנוסף, חברת Japan Airlines (JAL) מציעה תוכנית דומה — יוזמה שהיא מפעילה גם בשנים קודמות. מי שמזמין טיסה בינלאומית עם JAL ומוסיף בהזמנה גם טיסת פנים, יקבל קטע פנימי אחד חינם (למעט מיסים ועמלות).

להצעה של JAL יש יתרון משמעותי עבור מי שמעדיף לטוס במקום לנסוע ברכבת ליעדים רחוקים — במיוחד כשמדובר במסלול טיול הכולל ערים רבות כמו פוקואוקה, סאפורו, אקיטה, מאצויאמה או קגושימה.

האפשרות לשלב טיסה במקום רכבת חוסכת זמן רב, במיוחד למטיילים שמגיעים ליפן לזמן מוגבל ורוצים להספיק לראות כמה שיותר אזורים.

פיזור עומסים – והעצמת התיירות האזורית

שתי התוכניות יחד פותחות בפני נוסעים את הרשת המקומית הרחבה ביותר ביפן – ומעניקות להם גמישות רבה בבניית מסלולי טיול מגוונים, נוחים וחסכוניים. מבחינת יפן, יש כאן גם מהלך אסטרטגי: פיזור תיירים לאזורים פחות מתויירים אמור לסייע בפתיחת הזדמנויות כלכליות בפריפריה ולהפחית את העומס ביעדים שחווים רמות עומס חריגות.

ב-ANA וב-JAL מציינים כי המטרה היא לא רק לאפשר ביקור קל יותר ביעדים רחוקים, אלא גם לחשוף מבקרים לחוויות יפניות אותנטיות – מהכפרים האלפיניים בצפון ועד איי הדרום החמימים.

חדש! הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ:  IAS – חדשות ועדכוני תיירות מהארץ ומהעולם

חפשו אותנו גם בטלגרם

Exit mobile version