Site icon IAS

תיירנים מאזור היער השחור בגרמניה מבקרים בישראל

משלחת תיירנים בכירים מאזור היער השחור הגיעה לישראל במטרה לעודד את תנועת התיירות מישראל לאזור הנחשב לאחד מהאטרקטיביים  ביותר על מפת התיירות הישראלית. חברי המשלחת יפגשו עם סוכני נסיעות וגורמי תיירות שונים במטרה לשתף פעולה בהצעת מוצרי תיירות אטרקטיביים לקהלי יעד שונים בישראל.
 
בראש המשלחת עומד כריסטופר קרול המשמש כמנכ"ל לשכת התיירות האזורית של היער השחור: "אזור היער השחור ששטחו  כ-11,000 קמ"ר, כמחצית משטחה של ישראל, מציע כל מה שעולה בדעתכם לבילוי חופשה בלתי נשכחת בגרמניה. היער השחור התברך בנופים מרהיבי עין כולל שני הפארקים הלאומיים הגדולים בגרמניה וכן ערים מרתקות המציעות אתרי אמנות,  בילוי וקניות כמו אופנבורג, באדן-באדן, פרייבורג,קרלסרוהה ורוטווייל ".
 
"בה בעת, היער השחור מציע אינספור עיירות קטנות בהן תגלו בתים מעוטרים בקורות עץ ומבנים יוצאי דופן לצד כפרים ציוריים בהם נשמר אורח החיים החקלאי ובכמה מהם אף מייצרים יינות. אם חשקתם בחופשה המשלבת בילוי באתרי ספא ובמלונות מפנקים עם חוויות גסטרונומיות, פעילויות ספורט מהנות וטיולים לכל בני המשפחה ולכל הגילאים- הגעתם למקום הנכון- היער השחור".
 
"אנו שמחים וגאים בעובדה שהודות לרשת התחבורה המעולה הפרוסה לאורכה ולרוחבה של גרמניה ולהיצע הגדל של טיסות המוצעות ישירות מישראל ליעדים שונים בגרמניה, נרשם גידול מרשים בתנועת התיירות הישראלית ליער השחור בשנים האחרונות".
 
"על פי הנתונים שבידינו, ישראל ניצבת במקום ה-12 מבין שוקי המקור הזרים במספר הלינות אך "מככבת" במקום השני מבין שווקים אלה בשהייה הממוצעת לכל תייר- הקרובה ל-4 לילות. נתון זה מבטא עלייה עקבית בשהייה הממוצעת של ישראלים באזור האטרקטיבי של היער השחור".
 
"בנוסף, מספר הישראלים שבילו חופשה ביער השחור ב-2011 הסתכם ב-21,391, גידול של פי 3 ביחס ל-2006 ומספר הלינות של ישראלים זינק פי 4 והגיע ל-82,845.
נתונים אלה מלמדים, בהשוואה לנתוני ההגעה והלינות של מדינות מקור אחרות כי ישראל היא השוק הצומח במהירות הגבוהה ביותר מבין שוקי המקור לתיירות נכנסת ליער השחור בשנים האחרונות", סיכם כריסטופר.

המשלחת מונה גם את תורסטן רודולף,מנכ"ל לשכת התיירות של HOCHSHWARZWALD, מנואלה מרקט, מנהלת שותפויות אסטרטגיות בחברת התיירות הולידי אינסיידר,קלאוס הופמן, מנכ"ל רשות הירידים והקונגרסים של העיר קרלסרוהה וראלף מילר מנהל חברת DOORTHEENHUTTE WOLFACH המייצרת מוצרי זכוכית וקריסטל באזור היער השחור. 

https://www.youtube.com/watch?v=okAlJ-Qr3q0

Exit mobile version