Site icon IAS

תומסון איירווייס מובילה את מהפכת טיסות הפנאי

תומסון איירווייס, חברת התעופה הגדולה בבריטניה לטיסות פנאי חשפה השבוע את "חזון 5 השנים" שישנה את פני טיסות הפנאי באמצעות מטוסים חדשים, יותר יעדים ארוכי טווח, מוצרים חדשים ושירות מתקדם.
 
כחלק מהתוכנית תשדרג חברת התעופה את צי מטוסיה ותצרף שני מטוסי דרימליינר  ו-47 מטוסי בואינג  MAX 737 לצי עד שנת 2020 ,מה שיהפוך את צי חברת התעופה תומסון איירווייס לצעיר בבריטניה, עם גיל ממוצע של 5 שנים בלבד.
 
הצטרפותם של מטוסי הבואינג 787 יאפשרו לחברת התעופה להגדיל את מספר הנוסעים ליעדים ארוכי טווח , כולל הטיסה הישירה היחידה מאירופה לקוסטה ריקה בחודש נובמבר 2015 , הרחבת הפעילות במזרח האיים הקריביים (סנט לוסיה , אנטיגואה) האיים האנטילים (בונייר ,קורסאו), וייטנאם ומלזיה.
 
מטוסי הבואינג MAX 737 ישפר את חווית הטיסה ליעדים קצרים ובינוניים , חיסכון של כ-14% בצריכת הדלק ושמירה על איכות הסביבה ע"י הפחתת פליטת דו תחמוצת הפחמן. בנוסף, יושקעו כספים בשדרוג מטוסי הבואינג 737 ו-757 הקיימים.
 
חדש במטוסי הבואינג MAX 737

תא משפחתי (Family Booth)-  ישיבה של 4 עד 6 נוסעים סביב שולחן בחלק האחורי של המטוס. מיועד למשפחות  הטסות לכפרי הנופש של חברת תומסון.
 
מושבי דו (Duo-seating) שני מושבים שביניהם שולחן לבקבוק שמפניה ותאורה מיוחדת היוצרת אווירה רומנטית לתחילת חופשה מנצחת.
 
מועדון ילדים במטוס – צוות מיומן שיעזור להורים בנושא בידור  הילדים במהלך הטיסה עם פעילות יצירתית הכוללת ציור, עבודת מלאכת יד וחידונים הקשורים ליעד הנסיעה.
 
שירות קונסיירז'צוות שיעניק עזרה והמלצות על יעד הטיסה, בטיסות קצרות ובינוניות טווח. שדרוג חדרים ,צ'ק אין מוקדם והזמנות לחופשות דרך מערכת החברה.
 
בידור –  תכנים וערוצים חדשים המיועדים במיוחד עבור נופשים, כולל ערוץ סיפורים עבור קטנטנים ותכנים המיועדים גם לנוסעים הצעירים.
 
ציוד הצוות ב- iPad – להתאמה אישית של דרישות קהל הלקוחות , העברת מידע, בקשות מיוחדות לצוות אתר הנופש.
 
דוד ורלינג, מנכ"ל TUI בריטניה ואירלנד:" תמיד סווגנו בקטגורית חברת צ'ארטר שנתפס  כמשהו די בסיסי וכיום אין לו קשר למציאות. מטרתנו להפוך את חווית הטיסה כחלק בלתי נפרד מהחופשה כולה ולהציע משהו שונה וברמה גבוהה".
 

https://www.youtube.com/watch?v=6kMlGymb8jY

Exit mobile version