Site icon IAS

תאי איירווייס ואמדאוס ממשיכות בשיתוף פעולה

חברת התעופה תאי איירווייס וחברת אמדאוס, מערכת ההפצה הגלובלית העולמית האריכו את הסכם התוכן המלא ביניהן, שיאפשר לסוכני נסיעות בעולם גישה ישירה למחירים,לוחות זמנים וזמינות הטיסות בחברת תאי איירווייס.

 

18 מיליון נוסעים הטיסו, בשנה האחרונה, חברת תאי איירווייס וחברת הבת תאי סמייל . בעקבות ההסכם החדש סוכני נסיעות המשתמשים במערכת ההפצה הגלובלית אמדאוס יוכלו ליהנות מגישה ישירה לתכנים של תאי איירווייס ממש ובאותם תנאים הדומים לגלישה ישירה לאתר של חברת התעופה.

 

" אמדאוס הוכיחה את שיתוף הפעולה המצוין עם תאי איירווייס בשני העשורים האחרונים ותמכה בנו בעודנו נעים לקראת המטרה להפוך לחברת התעופה המובילה באסיה ובעולם כולו. אנו שמחים להרחיב את השותפות עם אמדאוס כדי להבטיח שסוכני הנסיעות ברחבי העולם ייהנו מגישה למגוון רחב של תכנים ושירותים", אמר Danuj Bunnag סגן נשיא תאי איירווייס.

 

Holger Taubmann, סגן נשיא בכיר באמדאוס:" אמדאוס מחויבת להסכם שותפות ארוך טווח עם חברות התעופה המובילות בעולם כדי לספק את המידע המגוון והרחב ביותר לסוכני הנסיעות . הסכמים ארוכי טווח מספקים יציבות לחברות התעופה ולסוכני הנסיעות".

 

שתי החברות חתומות על הסכם שיתוף פעולה מ-1990 ,כאשר תאי הייתה חברת התעופה הראשונה באסיה שחתמה על ההסכם עם אמדאוס . מרגע החתימה חברת תאי איירווייס יישמה פתרונות טכנולוגיים במטרה למקסם את הרווחיות הכלכלית.   

Exit mobile version