Site icon IAS

שדרוג משמעותי לטסים לאוסטרליה באמירייטס: מטוס איירבוס 380 A

מטוס מסוג איירבוס 380 A של אמירייטס. צילום יח"צ

בהמשך למחויבותה לספק ללקוחות גישה מורחבת לרשת הנתיבים שלה, חברת התעופה אמירייטס (Emirates) הודיעה היום כי תשדרג את שירותיה לסידני עם פעילות מלאה של מטוסי איירבוס A380 בשלוש הטיסות היומיות שלה מנמל התעופה של סידני החל מה-4 בנובמבר 2023. בכך, חברת התעופה תוכל להתחייב לכמעט 2,000 מושבים נוספים מדי שבוע.

האיירבוס  A380 של אמירייטס מציע שלוש מחלקות הכוללות 489 מושבים, והוא יחליף את השימוש במטוסי הבואינג 777-300ER. כל טיסה כזו תאפשר 260 מושבים נוספים ביום והזדמנויות קונקשן נוספות לדובאי וממנה, בנוסף לגישה גלובלית ליעדי המשך פופולריים ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. בשתי הטיסות לסידני וממנה המופעלות כבר ביום באמצעות ה-A380 מציעה אמירייטס גם את מחלקת תיירים הפופולרית שלה.

אמירייטס מפעילה כיום 63 טיסות שבועיות לאוסטרליה, ומציעה קרוב ל-56,000 מושבים בטיסותיה מארבעת היעדים העיקריים באוסטרליה. חברת התעופה מפעילה שלוש טיסות יומיות למלבורן וסידני, שתי טיסות יומיות לבריסביין, וקו יומי לפרת', המופעל באמצעות איירבוס 380A. אמירייטס גם חידשה את הטיסות שלה ממלבורן לסינגפור, בנוסף לקו סידני – כרייסטצ'רץ', ומציעה לנוסעים את חוויית ה-A380 היחידה מעל ים טסמן.

מחלקת פרימיום אקונומי של אמירייטס. צילום יח"צ

חוזרים לאדלייד

הצבתו של מטוס האיירבוס A350 של אמירייטס בקיץ 2024 תאפשר הרחבה נוספת של הרשת הגלובלית של חברת התעופה, בכך שתגדיל את הצי שלה ותאפשר ליותר מטוסים ארוכי טווח לשרת יעדים כמו אדלייד.  אמירייטס נמצאת בדיונים מתקדמים עם נמל התעופה אדלייד כדי להפעיל מחדש את הטיסות הסדירות לשם כחלק ממחויבותה לחבר מחדש נוסעים מכל פינה באוסטרליה לרשת הנתיבים הגלובלית שלה.

הטיסה היומית השלישית לסידני במטוס האיירבוס A380 תמריא מדובאי בשעה 21:30 ותנחת בסידני בשעה 18:20 (זמן מקומי). הטיסה חזרה תצא מסידני בשעה 21:10 ותגיע לדובאי בשעה 04:30 (זמן מקומי).

אמירייטס ממשיכה להרחיב את פריסת מטוסי האיירבוס A380 שלה כדי לענות על הביקוש ההולך וגדל לנסיעות ברחבי העולם. כיום, החברה מפעילה טיסות במטוס הדגל שלה ליותר מ-50 יעדים, וערים נוספות צפויות לקבל את פני המטוס בחודשים הקרובים.

Exit mobile version