Site icon IAS

שדרוגים בטרקליני יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס הכריזה השבוע על מהפכה בחוויית הלקוח במועדוני יונייטד- United Clubs עם שדרוגים הכוללים תפריט אוכל חינמי חדש, שדרוגים נרחבים במועדון ושירות לקוחות בדגש על אירוח.

 

״אנחנו עורכים שינויים גדולים במועדוני יונייטד שלנו, על מנת להעניק ללקוחותינו את השירות ואת החוויה המעולים וממוקדי האירוח שלהם הם זכאים ולהם הם מצפים. שנה זו תהיה מהפכנית״, אמר ג׳ימי סמארציס, סגן נשיא חווית לקוח. ״היצע המזון החדש, הטרי, הטעים והבריא שלנו, הגישה השירותית המחודשת וההשקעה השיטתית בשדרוג יתר 49 המועדונים שלנו ברחבי העולם יעניקו ללקוחותינו מקום מפלט – להירגעות או לפרודוקטיביות – בשדה התעופה, במהלך ההמולה של יום הנסיעה שלהם״.

 

תפריט חדש ללא תשלום

יונייטד תשיק תפריט מזון חינמי חדש לחלוטין במועדוני יונייטד שלה – שיכלול החל מבר יוגורט יווני ועמדת שיבולת שועל חמה וכלה בחומוס עם בייגלה ופלפלים. התפריט מתמקד במגוון, טריות ואיכות. יונייטד החליפה השבוע את כל ההיצע החדש בנמל התעופה שיקגו או'הייר ובמהלך הקיץ תתאפשר זמינותם גם במועדוני יונייטד בערים נוספות בארצות הברית. כל מועדוני יונייטד ברחבי העולם יכללו את התפריט החדש עד סוף השנה.

 

התפריט החינמי החדש, המוצע אחר הצהריים ובערב כולל חומוס טרי עם פרוסות פיתה או בייגלה ומבחר תוספות, לרבות זיתים יוונים ופרוסות פלפל אדום טרי.

 

יונייטד גם תשיק השנה תוכנית מכירת משקאות משודרגת, הכוללת יינות, בירות ומשקאות חריפים יוקרתיים, לרבות שמפניה לורן פרייה ויינות מהיקב המשפחתי טרינצ׳רו. כמו כן, במהלך השנה יונייטד מתכננת לבחון גם תוכנית ניסיונית למכירת מזון.

 

 חידושים במועדוני יונייטד

 

בשנה הקרובה חברת התעופה תחדש מועדונים בשיקגו או'הייר, וושינגטון רייגן, הונג קונג וטוקיו נאריטה. היא גם תבנה מועדונים חדשים באטלנטה ובסן פרנסיסקו ותחל בשינויים גדולים בלוס אנג׳לס.

 

כל טרקלין ישקף את הסגנון החדש והמודרני בעזרת אביזרים משודרגים המוצגים במועדוני יונייטד המחודשים של החברה בשיקגו או'הייר, בוסטון, לונדון הית'רו,  סן דייגו וסיאטל. תוכניות העיצוב החדשות משלבות את היסטוריית התעופה הייחודית של יונייטד לצד מראה פנורמי של התעופה המודרנית בת זמננו, בפעולה. מועדוני יונייטד החדשים והמשודרגים יציעו סידורי ישיבה רבים ומגוונים יותר.

 

החידושים האחרונים שערכה יונייטד בלונדון הית׳רו היו מועמדים לפרס המצוינות בעיצוב לאדריכלות פנים מטעם ה-American Institute of Architects. המועדון בלונדון הוא גם אחד המועמדים הסופיים לפרס 2015 Design Et Al International Yacht & Aviation בקטגוריית תעופה מסחרית, טרקליני מחלקה ראשונה.

 

שירות ועוד

 

במהלך השנה יונייטד תכשיר מחדש את סוכני מועדון יונייטד שלה במסגרת תוכנית שירות הלקוחות החדשה והמקיפה. ההכשרה תשקף סטנדרטים הנהוגים בתעשיית המלונאות והאירוח, על מנת להתאים בצורה טובה יותר לציפיותיהם של חברי מועדון. חברי מועדון יונייטד ייהנו השנה גם משירותי הדפסה מבוססת Wi-Fi ללא תשלום, שתספק ללקוחות פרודוקטיביות גדולה יותר.

Exit mobile version