Site icon IAS

ריינאייר מוסיפה טיסות

חברת הלואו קוסט ריינאייר, ששיתוף הפעולה עמה החל עוד ב-2016, הפעילה בחורף 2017 קווים חדשים לנתב"ג ובהם באדן באדן בגרמניה (פעמיים בשבוע), גדנסק בפולין (פעמיים בשבוע), קרקוב בפולין (פעמיים בשבוע), מילאנו-ברגמו באיטליה (4 פעמים בשבוע), פאפוס בקפריסין (יומי), פוזנן בפולין (פעמיים בשבוע) וורוצלאב  בפולין (פעמיים בשבוע)  ובורגס בבולגריה (טיסה שבועית).

כמוכן חנכה  לעובדה טיסות מבאדן באדן (פעמיים בשבוע), ברלין (פעמיים בשבוע), בריסל (פעמיים בשבוע), פרנקפורט-האן (פעמיים בשבוע), גדנסק (פעמיים בשבוע), מילאן-ברגמו (פעמיים בשבוע), פוזנן (פעמיים בשבוע) וורשה (פעמיים בשבוע) ובסך הכל 15 קווים חדשים. זאת, כתוספת על נתיבי החברה שכבר היו קיימים לברטיסלבה, לבודפשט, לקראקוב ולקובנה (מעובדה).

לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), הטיסה ריינאייר בשנת 2017 לנתב"ג 171,5 אלף נוסעים בעונה זו (יוצאים ונכנסים) וכן את מספר התיירים הרב ביותר לעובדה – 86,553 נוסעים, שהיוו 41.3% מסך התיירים שנחתו בשדה התעופה הדרומי. זאת לעומת 44,251 נוסעים בשנת 2016, עלייה של כמעט 100%.

עתה, לפי אתר Routes Online, הקו העונתי של מילאנו-ברגמו יהפוך לקבוע, עם 4 הטיסות השבועיות שלו, ואילו הקו לבורגס שבבולגריה יעלה לשתי טיסות בשבוע.

כזכור, משרד התיירות יצר נוהל שלפיו מקבלת גם ריינאייר מענק של 255 אלף אירו על כל יעד חדש שממנו  היא טסה. זאת לצד סבסוד של 45 אירו לכל נוסע לעובדה.

"ממשיכה להשתפר"

ריינאייר, שבשנים הראשונות שלה היתה חברת תעופה שרבים אהבו לשנוא, התחייבה להיטיב את דרכיה במסגרת תוכנית חומש בשם "תמיד משתפרים". ארבע שנים כבר חלפו ואתמול היא חשפה את תוכניתה לשנה החמישית שכוללת מספר יוזמות, ביניהן: מחיר מובטח – אם הנוסע ימצא מחיר זול יותר ממחיר החברה, יזוכה חשבונו בהפרש ועוד 5 שטרלינג; הבטחה לדיוק – 90% מהטיסות ינחתו במועד; טיפול מועדף באובדן כבודה; הנחה בטיסה למי שמזמין מלון דרכה; טיסות קונקשן מרומא, מילאנו ופורטו וקישורים לטיסות ארוכות-טווח וכן מידע תיירותי במדריכים ובווידאו בשבע שפות.

בתחום איכות הסביבה מתחייבת ריינאייר שתוך חמש שנים לא תעשה שימוש בפלסטיק שאינו ניתן למיחזור ותקדם תוכנית להפחתת פחמן.

מנהל השיווק הראשי של ריינאייר, קני ג'ייקובס, אמר כי החברה הטיסה ב-2017 , 129 מיליון נוסעים והסביר כי השינוי בתחום הפלסטיק פירושו הסרת הפלסטיק ממגוון מוצרים בטיסה, שייעשה במטוסים שימוש בסכו"ם מעץ ובכוסות קפה מתכלות, והביע תקווה שהלקוחות יעזור לה לצמצם את פליטת הפחמן בטיסות .

הוא הבטיח שמחירי החברה ימשיכו להיות תחרותיים, שהטיסות ימשיכו לדייק "ויספקו ללקוחות מבחר גדול של יעדים תוך כדי גידול בצי המטוסים, בתנועה ובנתיבים".

Exit mobile version