Site icon IAS

רויאל קאריביאן בישראל

יורם מוטעי מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה: "בשנת 2011 צפויים לפקוד את נמלי ישראל 5 אוניות של הרויאל קאריביאן שיביאו לארץ במספר מחזורים כמות שיא של 140 אלף תיירים
ה- MARINER OF THE SEAS מתאגיד השיט Royal Caribbean הינה האוניה הגדולה ביותר של התאגיד שעגנה אי פעם בישראל והיא מצטרפת ל- 4 אוניות נוספות של תאגיד השיט האמריקאי שיפקדו השנה את נמלי ישראל.
לדברי יורם מוטעי מנכ"ל קבוצת קשרי תעופה, בשנת 2010 הגיעו לישראל 3 אוניות של הרויאל קאריביאן שהביאו לישראל 80 אלף תיירים. בשנת 2011 צפויים להגיע לישראל 5 אוניות, בניהם ה-Mariner of the seas, שיביאו לארץ במספר מחזורים כמות שיא של 140 אלף תיירים".
תחום השיט הפך בקשרי תעופה לאחד ממנועי הצמיחה המרכזיים לשנים הקרובות. מוטעי מציין כי ב-3 השנים האחרונות חל גידול של 100% במספר הלקוחות הרוכשים חבילת שיט באמצעות קבוצת קשרי תעופה והצפי הוא לגידול של עשרות אחוזים מדי שנה בשלוש השנים הקרובות".
עוד מציין מטעי כי השנה השקיעה הקבוצה משאבים רבים על מנת לבנות ללקוחות את החבילות האטרקטיביות הן ברמת הסנכרון בין כל מרכיבי החבילה טיסה-מלון-הפלגה והן ברמת המחיר, ולראייה כבר היום ניתן לצאת להפלגה בת 7 לילות באגן הים התיכון על בסיס הכול כלול בסטנדרטים הגבוהים של הרויאל קאריביאן החל מ-5200 ₪ בלבד לאדם בחדר זוגי".
משקלה של האנייה, מסדרת Voyager Class , הוא 142 אלף טון (משקלה של אוניית הנוסעים  הגדולה ביותר בישראל הוא 17 אלף טון), אורכה 311 מטר (כ- 3 מגרשי כדורגל) והיא מכילה 3,114 נוסעים (שווה ערך לכמות התיירים שמגיעה ארצה בשמונה מטוסי ג'מבו) ו- 1,186 אנשי צוות (יחס של איש צוות אחד על כל 2.6 נוסעיה-MARINER OF THE SEAS הגיעה לישראל במסגרת הפלגה בת 12 לילות שהחלה ברומא, המשיכה לאתונה, רודוס, קושדסי, חיפה ואשדוד, תמשיך לאיסטנבול ובסוף תחזור לרומא.
באונייה 15 סיפונים ולאורכה מדרחוב מרהיב, המהווה חידוש בעצוב אניות להפלגות נופש.  המדרחוב בגובה של 4 סיפונים ובאורך 2 מגרשי כדורגל והוא כולל שדרת חנויות, בארים, בתי קפה, מרכזי בידור ועוד.
עוד באונייה- קיר טיפוס בגובה 60 מטרים מעל פני הים, מסלול  מיני גולף עם 9 חורים, מכשירי סימולאטור גולף, מגרש כדורסל וכדור עף בגודל מלא, מתקן בריאות וכושר הגדול ביותר בים, ספא  תיאטרון המשתרע על פני 5 סיפונים, מכיל 1348 מושבים ומציג הצגות בסגנון WEST END, ספרייה המשתרעת על שני סיפונים המחזיקה יותר מ- 3,000 ספרים קזינו צף מהגדולים בעולם, 6 בריכות שונות בגודל עד 15 מטר ועוד.
באונייה קיימים 4 קטגוריות של חדרים.
חדרים סטנדרטיים ,חדרים עם נוף לים, חדר עם מרפסת וסוויטות.
מוטעי מסכם "בשנים האחרונות חל שינוי מהותי בענף השיט בעולם. אם עד לפני כמה שנים הריכוז של הלקוחות ושל האוניות היה בארה"ב, אזי היום כ- 50% מהלקוחות של הרויאל קאריביאן כבר עולים על האוניות באירופה, באגן הים התיכון, במזרח הרחוק ובדרום אמריקה והצפי הוא כי בעונה הבאה ניתן כבר יהיה לעלות על חלק מאוניות הרויאל קאריביאן גם בנמלי ישראל".

Exit mobile version