Site icon IAS

קתאי פסיפיק וקתאי דרגון הטיסו יותר מ-3 מיליון נוסעים ביולי

קבוצת קתאי פספיק פרסמה את תנועות הנוסעים המשולבות של החברות קתאי פסיפיק וקתאי דרגון בחודש יולי 2018, שהראו גידול בשתיהן – הן בנוסעים והן במטען ודואר – בהשוואה ליולי 2017. שתי החברות הטיסו יותר מ-3 מיליון נוסעים, גידול של 1.1% לעומת אותו החודש אשתקד. התפוסה הממוצעת ירדה מעט והגיעה ל-86.7% בעוד הקיבולת עלתה ב-2.8%.

בשבעת החודשים הראשונים של השנה עלה מספר הנוסעים ב-1.8%, בעוד הקיבולת עלתה ב-3.1%.

שתי החברות נשאו מטען ודואר בהיקף של 184,935 טונות בחודש שעבר, גידול של 2.9% בהשוואה לאותם חודשים ב-2017, עם תפוסה ממוצעת של 70%.

הונג קונג, נמל הבית של קתאי פסיפיק. צילום Depositphotos

לדברי המנהל המסחרי של קתאי פסיפיק, רונלד לאם (Ronald Lam), למרות שחודש יולי נחשב לחודש חלש-יחסית במונחים של תיירות עסקית, נצפתה דרישה למושבים משודרגים באותה התקופה. היה גם שיפור בתשואה במושבי התיירים, במיוחד בנתיבים קצרי-הטווח. "התנועה בקווים האירופיים שלנו נשארה חזקה במיוחד, עם הטיסות החדשות שלנו לבריסל, דבלין וקופנהאגן, שהמשיכו את המומנטום בחודשי השיא של הקיץ".

עוד אמר כי בינתיים עסקי התובלה נשארים יציבים, עם גידול בחודש יולי לעומת אשתקד. המשלוחים גדלו בעיקר מיפן ומאמריקה, בעוד התפוסה שמרה על רמה גבוהה. "אנחנו ממשיכים לבחון מקרוב את הגורמים החיצוניים שלהם פוטנציאל להשפיע על הסחר העולמי", סיכם לאם.

טסה גם לישראל

קתאי פסיפיק נכנסה לישראל לפני שנה וחצי בקו הטיסות תל אביב-הונג קונג, שעד אז היה נחלתה הבלעדית של חברת התעופה אל על. קתאי פסיפיק, אחת מחמש חברות התעופה הטובות בעולם, הביאה בשורה חדשה לנוסע הישראלי – מטוסים חדישים מסוג איירבוס A350-900 , שירות ברמה אסיאתית ובמחיר זול יותר.

עם כניסתה לישראל, הפעילה חברת התעופה הלאומית של הונג קונג 4 טיסות שבועיות לישראל, עברה ל-5 ו-6 טיסות שבועיות ובתקופת חגי תשרי הבאים תעבור לטיסה יומית.

ראיון עם ג’ונתן ביילי – מנהל החברה בישראל, המעריך שבשנה האחרונה הטיסה החברה כ-30 אלף נוסעים, עם גידול של כ-65% בפעילות החברה בישראל.

Exit mobile version