Site icon IAS

קרולין מקול:" חשיבה רעננה וחשיפה להזדמנויות חדשות"

איזי ג'ט, חתמה על הסכם בהיקף של כמה מיליוני ליש"ט עם פאונרדס פקטורי (Founders Factory), חממת סטארט אפ רב-תחומית במימון תאגידי, אשר הוקמה על ידי ברנט הוברמן והנרי ליין פוקס. איזי ג'ט הודיעה כי תהיה החברה השישית וההשקעה התאגידית האחרונה, כמו גם חברת התעופה היחידה המושקעת במיזם.

ההסכם הינו לחמש שנים ובמסגרתו איזי ג'ט, כבעלת מניות בפאונדרס פקטורי, תאתר ותשקיע בחמישה מיזמים בשלבים מוקדמים ותיצור במשותף שתי חברות חדשות מדי שנה.

צוות המומחים בפאונדרס פקטורי, ברובם יזמים מצליחים בפני עצמם, יספקו תמיכה וייעוץ למיזמים המשתתפים ויעבדו במשותף עם איזי ג'ט, על מנת לפתח ולהשיק מוצרים ושירותים חדשים בתחום טכנולוגיית הנסיעה (TravelTech).

קרולין מקול, מנכ"לית איזי ג'ט: "שותפות זו הינה בעלת ערך רב עבור איזי ג'ט והנוסעים שלנו, בהצבת חשיבה חדשנית ויוצרת במרכז האסטרטגיה הדיגטלית שלנו. במהלך חמש השנים האחרונות, השקענו רבות בטכנולוגיה דיגיטלית על מנת לשנות את חברת התעופה ואת חוויית הלקוח של הנוסעים שלנו.

"החיבור בין הצוות המוכשר של איזי ג'ט עם הדור הבא של יזמים פורצי הדרך, ימשיך לספק חשיבה רעננה ולחשוף הזדמנויות חדשות. אנחנו כבר ידועים בחדשנות שלנו – בין אם זה ביישומון זוכה הפרסים עם 17 מיליוני הורדות, טכנולוגיית 'המארח הדיגיטלי' בנמלי התעופה או השימוש שלנו ברחפנים לעבודות תחזוקה במטוסים.

"העבודה עם פאונדרס פקטורי, שנועדה לפתח הזדמנויות חדשות בתחום שירותי טכנולוגיית הנסיעה, תסייע לנו לספק טיסה קלה וברת השגה".

ברנט הוברמן, אחד המייסדים ויו"ר מועצת המנהלים, פאונדרס פקטורי: "אנו בטוחים כי במשותף, נוכל לתמוך בדור הבא של חדשנות בתחום טכנולגיית הטיסה, על ידי העצמת הפן הדיגיטלי, תחומי המידע, השירות המותאם אישית, מציאות מדומה, בינה מלאכותית, חדשנות בתחום הסחר האלקטרוני וטכנולוגיית המימן".

החדשנות טבועה ב-DNA של איזי ג'ט – מאז השקתה לפני 20 שנה, שינתה החברה את הדרך בה אנשים טסים. גם בימינו אלה, החברה מובילה את תעשיית התעופה בחדשנות דיגיטלית וזאת על מנת להפוך את הנסיעה לקלה יותר וברת השגה עבור הנוסעים.

מאז השקת יישומון האייפון של איזי ג'ט, בשנת 2011, הוא זכה ללמעלה מ-17 מיליוני הורדות. היישומון החדשני מציע ביצוע צ'ק אין בקלות, בעל אפשרויות מתקדמות של סריקת דרכון, מעקב אחרי הטיסה בזמן אמת, כרטיס עלייה סלולארי למטוס וזיהוי באמצעות מגע. להשלמת היישומון נועדה האפליקציה לשעון הדיגיטלי של אפל והודעות בזמן אמת של נמל התעופה באמצעות ה'מארח הדיגיטלי'. איזי ג'ט הינה חברת התעופה הראשונה בעולם שמשתפת פעולה עם Flightradar24, על מנת לאפשר מעקב אחרי טיסות בזמן אמת דרך היישומון לאייפון. החברה בוחנת בימים אלה את השימוש ברחפנים לבדיקת צי מטוסיה והינה חלוצה בטכנולוגיית איתור אפר געשי. איזי ג'ט תהיה גם חלק מחבר המנהלים של פאונדרס פקטורי ותיוצג על ידי ג'יימס מילט, ראש תחום הדיגיטל באיזי ג'ט.

אודות פאונדרס פקטורי

כשהיא ניצבת בלב קהיליית הטכנולוגיה העולמית ונהנית מקשרים מעולים עם פורום פאונדרס, פאונדרס פקטורי הינה דגם חדש ביצירת עסקים עם שאיפות גדולות וראיה רחבה. יחד עם התאיגידים האיתנים השותפים עם החממה, פאונדרס פקטורי משקיעה הון ומשאבים, כדי לבנות ולהעצים 200 חברות בתחום הטנכולוגיה בשלביהן המוקדמים.  

פאונדרס פקטורי השיקה את התחום הראשון שלה, חינוך, ביוני 2015, בהשקעה של הולצברינק הוצאה לאור, והתחום השני, מדיה, בתמיכת קובצת המדיה של הגארדיאן (GMG). בינואר 2016. במאי 2016 לוריאל הפכה לשותפה בתחום היופי ו AVIVA ביוני שנה זו.

איזי ג'ט

איזי ג'ט, היא רשת התעופה האווירית הגדולה באירופה, בזכות נוכחותה ב-100 נתיבי האוויר המרכזיים וב-50 נמלי התעופה הגדולים ביותר ביבשת. החברה מטיסה למעלה מ 73 מיליון איש בשנה שמתוכם 12 מיליון טסים למטרת עסקים.

למעלה מ-300 מיליון אירופאים חיים בטווח של שעה נסיעה מנמל תעופה בו פועלת איזי ג'ט. לחברה  צי שמונה למעלה מ-250 מטוסים, היא מפעילה טיסות ביותר מ-800 נתיבי אוויר בין 130 נמלי תעופה ב-32 מדינות.

איזי ג'ט תומכת בכמה עמותות מקומיות ויש לה שותפות תאגידית עם יוניצ"ף (קרן החירום הבינלאומית למען ילדים של האומות המאוחדות), אשר גייסה מעל ל-7 ליש"ט למען הילדים הפגיעים ביותר, מאז נוסדה ב-2012.

איזי ג'ט רואה חשיבות רבה בשמירה על הסביבה. החברה משקיעה בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, דואגת ליעילות תפעולית מרבית ורוב המושבים במטוסיה מלאים. משמעות הדבר היא שפליטת כמות הפחמן דו חמצני ביחס לנוסע פחותה ב 22% מהכמות הנפלטת מכל חברת תעופה סדירה אחרת.

החדשנות הינה חלק מ-DNA של החברה. איזי ג'ט, שנוסדה לפני עשרים שנה, שינתה את הדרך בה אנשים טסים. החברה מובילה את התעשייה בתחום הדיגיטלי, באינטרנט, בחדשנות הנדסית ומבצעית, על מנת להפוך את הנסיעה לקלה יותר וברת השגה לנוסעים.

Exit mobile version