Site icon IAS

קוסטה נברינו- הצלחה או אכזבה ?

רבים מבכירי ענף התיירות בישראל הרימו גבה בביקורם הראשון של מנהלי חברת  TEMES מאתונה, שאחראית על הפיתוח המואץ של אזור התיירות קוסטה נברינו. המחיר הגבוה לחדר והגישה הבעייתית למקום נתנה תחושה "שפה אין ביזנס" וחייבים לארגן טיסה ישירה מישראל על מנת לקטוף את פירות ההשקעה.
 
מאז, מספר סוכני נסיעות ו- 12 עיתונאים מתחום התיירות, בניצוחו של דני צימט, איש פרסום ויחסי ציבור, ביקרו בגן העדן היווני וראו במו עיניהם את הפוטנציאל הטמון במתחם התיירות המדהים.
 
 כיום, בחודש ספטמבר, שלושה חודשים מאותו ביקור שהעלה הרבה סימני שאלה, מגיבה מרינה פפטסוני לנתונים על מספר המבקרים הישראלים ששהו באתר: " למרות שהתחלנו את השיווק רק ביוני 2012 כ-700 תיירים ישראלים ביקרו כבר בקוסטה נברינו לעומת 21 ישראלים בשנה הקודמת ולכן אנו מאמינים בפוטנציאל שוק התיירות הישראלי".
 
"רוב המבקרים הישראלים באתר התיירות קוסטה נברינו הם תיירים שקבלו המלצות מחברים ,קראו כתבות, צפו בסרטונים והזמינו באופן עצמאי את החופשה אצלנו.
אני מאמינה שבשנת 2013 נראה עלייה במספר המבקרים הישראלים ואנו נמשיך להשקיע משאבים לקידום אתר התיירות קוסטה נברינו בישראל", מוסיפה מרינה. 
 
אתר התיירות קוסטה נברינו ממוקם באזור הפולופונז כ-45 דקות מהעיר קלמטה, בירת חבל מסינייה.שילוב של טבע,פעילויות מגוונות למשפחה, אוכל משובח ועיצוב מדהים עד לפרטים הקטנים יצרו את אחד מאתרי התיירות היוקרתיים באירופה.
 
מהתרשמותי האישית,כן, דרושה טיסה ישירה מישראל לקלמטה על מנת להפוך את החופשה בקוסטה נברינו למושלמת, אך בילוי של כמה ימים בגן העדן היווני יפצה במהרה על "הסבל" של נסיעה האורכת שלוש שעות וחצי. זיכרוננו קצר, כמה פעמים בילינו בנסיעה של 4 שעות בדרכנו לסיר הלחץ הדרומי כדי לפגוש את השכנה הלא ממש אהובה ולהתחנן לפיסת דשא בתולה בבריכת בית המלון במחיר שערורייתי לכול הדעות ?    
 
בל נשכח, אתר התיירות קוסטה נברינו הוא מתחם תיירותי עם בתי מלון מפוארים וייחודיים שלא בנוי לקליטת מסת תיירים מישראל בסגנון "הכול כלול " וטוב שכך.
 
רק הזמן יקבע אם מתחם התיירות היוקרתי של קוסטה נברינו הוא הצלחה או אכזבה לתייר הישראלי, לי נשאר טעם טוב של עוד ביקור ומהר, בנסיעה רגועה מאתונה והנאה מתעלת קורינתוס, מכפרים יווניים ציוריים ואוזו מובחר לצד סלט יווני אמיתי. 

Exit mobile version