Site icon IAS

פינאייר תמשיך לטוס מתל אביב להלסינקי גם בחורף

 פאולו זמפייארי , מנהל שיווק פינאייר באיטליה ואחראי על ישראל  הגיע לביקור ארצה עם בשורה משמחת לנוסעים הישראלים:" נמשיך את טיסותינו בקו הלסינקי – תל אביב – הלסינקי גם בתקופת החורף שיאפשר המשך ללפלנד ולשאר יעדי החברה. אנחנו מאוד שמחים להפעיל את הקו לישראל ומרוצים מהתקדמותו".
 
כאמור, חברת התעופה פינאייר השיקה את טיסותיה בקו ב-8 ביוני 2013 ומפעילה שתי טיסות שבועיות, ביום שלישי ושבת במטוסי איירבוס A320 המאפשר לנוסעים הישראלים לטוס להלסינקי ומשם בטיסות המשך לשאר יעדי החברה: האזור הבלטי, צפון אירופה ובמיוחד לאסיה.
 
"פינאייר מאוד דומיננטית בטיסות ליעדים באסיה ומפעילה 70 טיסות שבועיות ל- 13 יעדים שונים באסיה. בקיץ האחרון הוספנו שני יעדים נוספים : שיאן בסין והאנוי  בוייטנאם.  סה"כ אנחנו טסים ל- 5 יעדים בסין ומאוד מרוצים מתגובת הנוסעים לשני היעדים החדשים", אמר פאולו זמפייארי.
 
לשאלתי בנושא חברות בת שמפעילות טיסות אזוריות עבור לופטהנזה, אייר פראנס ואייר קנדה ענה פאולו זמפייארי שלפינאייר אין תוכניות בשלב זה להקים חברת בת לטיסות אזוריות אבל משתפת פעולה עם חברות אחרות כמו פליי בי חברת הלאו קוסט הבריטית במטרה להרחיב את השליטה בטיסות פנימיות בפינלנד ובשוק הבלטי.
 
לאחרונה מספר נוסף של חברות תעופה טסות מישראל לסקנדינביה, אבל מסתבר שממתחרים לא חוששים בפינאייר :פאולו: " ממתחרים בטיסות בקווים לסקנדינביה ולאסיה אנחנו לא מודאגים. תחרות ממריצה למאמץ ולשירות טוב יותר. יש לנו יתרון גדול בתחרות ליעדי אסיה בגלל הנתיב העובר מעל הקוטב הצפוני שהוא מאוד נוח ומהיר "
 
חברת פינאייר פועלת לקדם את הטיסות לישראל בעזרת מגוון רחב של מדיות, שהמדיה החברתית תופסת מקום נכבד במיוחד . לפני מספר חודשים השיקה החברה מערכת המאפשרת לאחר סיום תהליך הרישום לטיסה (צ'ק אין), לדווח לכל החברים בפייסבוק היכן  יישב הנוסע במטוס בטיסתו הבאה, וכך יכולים חבריו לדעת שהוא יהיה עמם בטיסה.
 
לאחרונה זכה נמל התעופה של הלסינקי בתואר " נמל התעופה הנוח ביותר לטיסות המשך". פאולו מוסיף : " נמל התעופה של הלסינקי מאוד נוח וקומפקטי, דבר שמאפשר טיסות המשך נוחות ובמהירות מעבר של 35 דקות מטיסה בינלאומית אחת לשנייה. בנמל התעופה של הלסינקי קיים חיבור WI FI  חינם לנוסעים ולאחרונה טרקלין החברה נבחר לטוב בעולם".
 
עד שנת 2015 תחדש חברת פינאייר את צי מטוסיה עם הצטרפותם של 15 מטוסי איירבוס מדגם A350 המצוידים במושבים הנפתחים למיטות שטוחות ועד תחילת 2014 תתקין החברה מושבי מיטה בכל צי מטוסיה.
 
לסיום, התייחס פאולו לנושא שמים פתוחים ואמר: "הנושא הופך למאוד שכיח בין מדינות ולכן אני מצפה מישראל שתמלא את התחייבותה. הדבר יאפשר לכל חברות התעופה  לטוס בשני הכיוונים ויעניק שירות טוב יותר לנוסעים".

https://www.youtube.com/watch?v=rSwLrGy6C00

Exit mobile version