Site icon IAS

פינאייר קולטת מטוס חדש מדגם איירבוס A350 XWB

חגיגה בפינאייר, ב-7 באוקטובר יתקיים טקס המסירה של מטוס הנוסעים החדיש ביותר – איירבוס  A350 XWB – שיתחיל מיד בטיסות הכרות ואחרי כן בטיסות ארוכות טווח לאסיה ואמריקה.

פינאייר הזמינה 19 מטוסי A350 למסירה עד שנת 2023, והיא חברת התעופה האירופית הראשונה המפעילה מטוס מתקדם זה. ייחודו של ה-A350 בשיפור ניכר של הנוחות לנוסע ומה שהחברה מכנה 'חוויית הטיסה': לראשונה מותקן במטוס מנגנון המחליף את האוויר בקבינת הנוסעים כל שתים-שלוש דקות לטובת התחושה הטובה ובריאות  הנוסעים. פינאייר שיתפה פעולה עם מדענים, והתוצאה היא התקנת תוכנה מיוחדת במטוס השומרת על לחץ אוויר קבוע נמוך יותר מהמקובל בתא הנוסעים, וכן מבצעת שינויים בלחץ האוויר בעת שינויי גובה קיצוניים, כמו בעת המראה, נסיקה, הנמכה ונחיתה.

קצין המבצעים הראשי של פינאייר, ויל איהו (VILLE IHO) מסר, כי מטוס A350 יחל בסדרה של טיסות הכרות לצוותי האוויר בטיסות ליעדים קרובים כמו אמסטרדם ואוסלו, ואילו החל מ-21 בנובמבר יתחיל המטוס למלא את יעדו העיקרי – טיסות ארוכות טווח, בטיסות לשנגחאי ואחרי כן לבייג'ין, הונג קונג, בנגקוק וסינגפור. בסוף השנה יתחיל המטוס לטוס לניו יורק, ופינאייר תהיה חברת התעופה הראשונה שתטוס לאמריקה במטוס החדש.

 

Exit mobile version