Site icon IAS

עמית ג?וריני מונה למנכ"ל גוליבר תיירות

עמית ג'וריני מונה לתפקיד מנכ"ל חברת גוליבר תיירות. בשנים האחרונות היה ג'וריני סמנכ"ל אופציות בינאריות IGMD  –  חברה המתמחה בשיווק ומכירה אונליין ובין השאר משווקת פלטפורמת אופציות בינאריות למסחר אונליין של מוצרים פיננסיים מגוונים (שערי מט"ח, מניות, מדדים וסחורות) ללקוחות מכל העולם.
 
לפני כן ,שימש  ג'וריני  סמנכ"ל חברת בדסנר –   חברה העוסקת בשיווק רב ערוצי בשוק האינטרנט הבינלאומי, במתן מגוון פתרונות בתחום ההגירה ללקוחות מרחבי העולם ובמכירה ושיווק של תוכנות לימוד.

עמית ג'וריני יחליף בתפקידו את אורי אלון ששימש בתפקיד מאז שנת 2008, אלון ישמש כבעלים שותף ומנכ"ל בחברת האחזקות, המחזיקה בחברת התיירות גוליבר ובחברות נוספות, כגון: טרווליסט,buy 2 fly , חוגל, קומפס, חוליו ומיזמים נוספים.
 
עמית ג'וריני הינו בעל תואר במנהל עסקים במכללה למנהל. והוא מביא לתפקידו ניסיון עשיר והצלחה מתפקידיו הקודמים.
 
אורי אלון, שותף ומנכ"ל מרקום: "אחרי חמש שנים בהן כיהנתי כמנכ"ל גוליבר, ובהן החברה הפכה להיות מחברת תיירות עם אתר אינטרנט לחברה אינטרנטית שמובילה בתחום התיירות, אני שמח להמשיך הלאה ולנהל את כל קבוצת מרקום. אני משוכנע כי עמית ג'וריני ימשיך להצעיד את החברה קדימה."
 
 
עמית ג'וריני, מנכ"ל גוליבר: "שיווק ומכירה באינטרנט הם התחומים היותר דינמיים ומגוונים, זהו תחום שמתפתח מתגוון ומשתנה ללא הרף. גוליבר שמובילה את תחום התיירות באינטרנט בארץ היא אתגר מרגש ואני מאוד שמח להצטרף להצלחה שלה."

Exit mobile version