Site icon IAS

עוד יעד לאל על: חוזרת לטוס למנצ'סטר

גשר המילניום במנצ'סטר. צילום Depositphotos

חברת אל על תחזור לטוס למנצ'סטר שבאנגליה מחודש מאי 2019. כך לפי אתר Routesonline. הטיסות יחלו לפעול ב-26 במאי שלוש פעמים בשבוע, בין נתב'ג לעיר הבריטית.

הטיסות יופעלו במטוס בואינג 737-800, מטוס צר גוף, אחד הפופולארים בעולם לטיסות לטווח בינוני. הטיסות יוצאות מתל אביב ב-8.00 בבוקר ונוחתות במנצ'סטר ב-11.40. הטיסה חזור ממנצ'סטר יוצאת בשעה 13.00 ונוחתת בתל אביב ב-21.15.

בעבר הפעילה אל על טיסות למנצ'סטר על בסיס קבוע עד שנת 2011 כשהפסיקה אותן מחוסר כדאיות כלכלית. כיום מציעה חברת הלואו-קוסט איזיג'ט טיסות בימים שני וחמישי ועד לקריסתה, הציעה גם חברת מונארך טיסות לעיר.

אל על אמורה להכריז על תחילת הטיסות הללו היום עם פתיחת יריד התיירות WTM בלונדון.

מנצ'סטר ידועה בעולם בזכות קבוצת הכדורגל שלה, מנצ'סטר יונייטד. הקניות בה זולות מאשר בלונדון ויש בה את הקהילה היהודית השנייה בגודלה בבריטניה אחרי לונדון. העיר השלישית במספר התושבים היהודים שלה היא לידס, המרוחקת רק כשעת נסיעה ממנצ'סטר, כך שטיסה למנצ'סטר יכולה להתאים לשתי הקהילות.

מנצ'סטר היא יעד גם לאנשי עסקים, מכיון שלחברות תקשורת יש בסיס שם ותוכניות טלוויזיה רבות מופקות בה. כמו כן ממנצ'סטר קל ומהיר להגיע לגלזגו שבסקוטלנד ולצרף יעד מעניין נוסף לטיול.

Exit mobile version