Site icon IAS

סקר Skytrax: אייר קנדה חברת התעופה הטובה בצפון אמריקה

אייר קנדה: חברת התעופה הטובה בצפון אמריקה לשנת 2018. תמונה יח"צ

אייר קנדה: חברת התעופה הטובה בצפון אמריקה לשנת 2018. תמונה יח"צ

סקר Skytrax העולמי קבע: אייר קנדה היא חברת התעופה הטובה בצפון אמריקה  זו השנה השנייה ברציפות והפעם השביעית ב-9 השנים האחרונות. הזכייה מבוססת על סקרי שביעות רצון של כ-20 מיליון נוסעים בעולם.

"אנו שמחים מאוד כי אייר קנדה הוכתרה שוב לחברת התעופה הטובה בצפון אמריקה,  זו הפעם השביעית בתשע השנים האחרונות והשנה השנייה ברציפות", אמר קיילין רובינסקו ,מנכ"ל ונשיא אייר קנדה. התואר הוענק לאייר קנדה על ידי World Airline Awards Skytrax .

רובינסקו הוסיף כי הזכייה מחזקת את מעמדה של אייר קנדה כחברת תעופה מהמובילות בעולם. הוא הודה ל-30,000 עובדי אייר קנדה, אותם כינה ,הזוכים האמיתיים בפרס יוקרתי זה, הודות לרמת השירות הגבוהה שהוענקה ל- 48 מיליון הנוסעים של אייר קנדה בשנת 2017.

בנג'מין סמית, מנהל אופרציה בחברת אייר קנדה ציין אף הוא כי : "פרס יוקרתי זה מוכיח כי הלקוחות שלנו, להם  אנו מודים על נאמנותם המתמשכת, מעריכים את השקעתנו בשירות המוענק להם שהוא מן הטובים ביותר, הן בצפון אמריקה והן בעולם".

סמית הוסיף ואמר כי אייר קנדה ממשיכה להשקיע ברמת השירות המוענקת ללקוחותיה על בסיס קבוע בן השאר על ידי חידוש צי המטוסים ,הרחבת רשת הטיסות  והשקתו לאחרונה של השירות היוקרתי Air Canada Signature Service , המעניק חווית טיסה אקסקלוסיבית לנוסעי הפרימיום.

בסיום דבריו הודה  סמית לעובדי אייר קנדה על מחויבותם הבלתי מתפשרת ואמר כי הוא ביחד עם כל עובדי אייר קנדה כבר מצפה לקדם את החידושים שיושקו על ידי אייר קנדה בשנה הבאה כמו Wi-Fi  בכל מטוסי רחבי הגוף והכנסתם לשירות של מטוסי A220-300 החדשים בשנה הבאה.

  Skytrax

החברה חוגגת  18 שנות פעילות ומבצעת סקרים בענף התעופה במטרה לבדוק את שביעות רצון הנוסעים ברמה הגלובלית.  בסקר משתתפים נוסעים מ-100 מדינות שונות והסקרים נערכים בשפות : אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסית, יפנית  וסינית.

אודות אייר קנדה

אייר קנדה היינה חברת התעופה הגדולה בקנדה המפעילה טיסות ל-220 יעדים בשש יבשות: 64 בקנדה, 59 בארה"ב ו-98 יעדים באירופה, כמו גם למגוון יעדים במרכז ודרום אמריקה. מדורגת בין 20 חברות התעופה הגדולות בעולם. בשנת 2017  הטיסה למעלה מ- 48 מיליון נוסעים.

Exit mobile version