Site icon IAS

ספינת "דיסני פנטזי" הושקה בניו יורק

 

ספינת הקרוזים החדשה  "דיסני פנטזי" הושקה ביום חמישי האחרון, במסוף הנוסעים במנהטן לפני הפלגתה לנמל הבית בפלורידה, בשבוע הבא.
הזמרת מריה קארי ששרה בטקס אמרה: " אקרא לך דיסני פנטזי. אלוהים יברך את הספינה ואת כל המפליגים בה" ,כשלצידה מנכ"ל דיסני בוב איגר, טום סטא'ג יו"ר הפארקים ואתרי הנופש של דיסני וכמובן מיקי מאוס.

4000 הנוסעים ב-14 סיפוני הספינה המעוטרת בלוגו הייחודי של אוזני העכבר, הגיעו לניו יורק לאחר הפלגת הבכורה באוקיינוס האטלנטי מברמנהבן, גרמניה.
הספינה נבנתה בפפנבורג גרמניה והיא תגיע ב-6 למרץ לנמל קנוורל פלורידה,משם תפליג החל מ-31 למרץ לשייט של 7 לילות בקריביים.  

ספינת הדיסני פנטזי היא אחות לדיסני דרים שהושקה לפני כשנה. שתי הספינות מעוצבות בסגנון המשלב את הפאר והקסם של דיסני. בספינה, כמו בפארקים של דיסני בעולם, מסתובבות דמויות דיסני אשר משעשעות את הילדים על הספינה. כמו כן, הילדים על הסיפון מקבלים צמיד שבעזרתו יוכלו ההורים לדעת היכן הילדים נמצאים בכל רגע נתון. אטרקציה מיוחדת נוספת על סיפונה של הדיסני פנטזי ודרים והיא מגלשת מים המקיפה את אחד הסיפונים של הספינה.

 

בספינה 3 מסעדות שכלולות במחיר השייט, הנוסעים עוברים בכל יום בין מסעדה למסעדה ואיתם עוברים גם המלצרים. בנוסף, קיימות 3 מסעדות גורמה בתשלום נוסף. 
אורכה של הספינה הוא 340 מ' ורוחבה 38 מ' ועליהם מתפרשים 14 סיפונים. משקלה של הדיסני פנטזי הוא 128,000 טון והיא מכילה 1250 חדרים. הספינה תארח 4000 אורחים בנוסף ל- 1450 אנשי צוות ושחקנים שמצטרפים לכל הפלגה על מנת להנעים ולשרת את אורחי הספינה.הפלגה על סיפון הדיסני פנטזי צפויה לעלות בממוצע למשפחה ( זוג מבוגרים + 2 ילדים) כ-5500$.
 

זאב ארנון, מנכ"ל אראי סיטונאי נסיעות: "האוניה "דיסני פנטזי"  היא האוניה הרביעית בצי של דיסני קרוז ליין . אוניה זו היא אחות ל"דיסני דרים" שהושקה לפני שנה , וגם בה מותקן החידוש העולמי: "אקוודוק"  – שהינו מין "רולר קוסטר" מופעל באמצעות זרמי מים, אשר משמש חוויה למבוגרים ולילדים כאחד. כמו כן, דיסני קרוז ליין היא חברת השיט היחידה בעולם שקיבלה היתר להפעיל זיקוקי דינור על הסיפון העליון של האוניה. עוד ייחודי לדיסני קרוז ליין: ההיתר להעלות מחזות והצגות דיסני מקוריות".
"דיסני קרוז ליין נהנית מביקושים גבוהים, על אף מחירי השיט המיוחדים שלה ולכן מומלץ למשפחות להזמין חדרים בעוד מועד".

https://www.youtube.com/watch?v=IRRbAw-rxGE

Exit mobile version