Site icon IAS

סינגפור איירליינס משדרגת את חוויית מחלקת הפרימיום אקונומי

מחלקת הפרימיום אקונומי בסינגפור איירליינס. צילום החברה

סינגפור איירליינס (Singapore Airlines) הציגה את השדרוג במחלקת הפרימיום אקונומי. השירות החדש יכלול אפשרויות מגוונות לארוחות ומשקאות וערכת אבזור חדשה, ויושק ב-31 במרץ 2024. זה שדרוג מחלקת הפרימיום של החברה מאז השקתה ב- 2015.

סינגפור איירליינס פיתחה למעלה מ-200 אפשרויות חדשות למנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים לנוסעי הפרימיום אקונומי. ללקוחות תוצע בחירה בין שתי אפשרויות למנה עיקרית (מנה בינלאומית או מנה אסייתית) בכל טיסה.

הארוחות יגיעו עם מתאבן גדול יותר (סרטנים צלויים בשום או סלמון מעושן חם וסלט ברוקולי), אפשרויות לחם ייחודיות (כולל קרואסון לארוחת בוקר, או לחמניות שום לארוחה העיקרית), אפשרויות קינוח משופרות, בתוספת הצגת השראה אזורית כמו גבינה, קרקרים וחפיסת שוקולד קטנה.

התפריטים הותאמו לכל אחד מחמשת האזורים, תוך שימוש בחומרי גלם מקומיים ועונתיים ותוך מחשבה על פרופיל הלקוחות. לדוגמה, מנות בקר נוספות נוספו בקווים לאוסטרליה בתגובה למשוב של לקוחות, בעוד מנות מבוססות בשר חזיר יימנעו בקווים לאמסטרדם ואיסטנבול. בנוסף לתפריט מודפס הקיים בטיסה, הלקוחות יוכלו גם לעיין באפשרויות באינטרנט לפני הטיסה.

תפריט Book the Cook הורחב אף הוא, עם עד 20 מנות זמינות ברוטציה, שניתן להזמין מראש עד 24 שעות לפני ההמראה מ-22 יעדים. התוספות החדשות כוללות ראגו טלה, סלמון ברוטב טריאקי ומנות בריאות מהצומח כמו קציצות חצילים פטריות.

מנה בסגנון אסיאתי במחלקת הפרימיום אקונומי של סינגפור איירליינס. צילום החברה

בנוסף למתכונים חדשים, מצגת השירות עברה שדרוג מקיף עם מגשים גדולים יותר וכלי פורצלן אפורים עכשוויים. כלי השירות החדש משפר את שימור החום כדי לספק חווית אוכל טובה יותר, וגם יפחית את השימוש בפלסטיק חד פעמי. מגשים גדולים יותר יוצגו על מפת פשתן, עם כלי כסף להחלפת סכו"ם פלסטיק.

בטי וונג (Betty Wong), סגנית נשיא החטיבה לשירותי טיסות ועיצוב, אמרה: "אנחנו אוכלים עם העיניים ולכן האסתטיקה של החרסינה חשובה. אנחנו מציעים סוגים שונים של מטבח, הן מערבי והן אסייתי".

לצד אפשרויות הארוחות החדשות, לקוחות הפרימיום אקונומי יוכלו ליהנות ממבחר חדש של יינות. כוס Charles de Cazanove Brut Tradition NV יוגש זמן קצר לאחר ההמראה ולאורך כל הטיסה, כמו גם 2023 Wairau River Sauvignon Blanc ו-2022 Hallett Faith Shiraz – כאופציה ליין אדום.

סינגפור איירליינס שיתפה פעולה עם המותג הידידותי לסביבה האמריקאי Out of the Woods כדי להציג ערכות אבזור חדשות. נרתיק האבזור האפור כהה עשוי מבד נייר קראפט (בעל אישור FSC) והוא יכלול כיסוי עיניים, נעלי בית מחומר PET ממוחזר וארוז מחומר מתכלה. מוצרי טיפוח כגון ערכות לצחצוח שיניים וקרם לחות יהיו זמינים בשירותים. ערכות האביזרים תהיינה זמינות רק בטיסות ארוכות, משבע שעות ומעלה.

סינגפור איירליינס מציעה מחלקת פרימיום אקונומי ב- 74 מטוסים – קצת יותר ממחצית מצי הנוסעים שלה המונה כיום 143 מטוסים ופועל ב-32 יעדים. זה כולל שלושים ושניים מטוסי A350-900LH, שבעה מטוסי A350-900ULH , שניים עשר מטוסי A380 ועשרים ושלושה מטוסי בואינג 777-300ER.

Yeoh Phee Teik, סגן נשיא חווית לקוח בסינגפור איירליינס אמר: "מאז הצגת המחלקה ב-2015, מחלקת הפרימיום אקונומי הפכה פופולרית בקרב הלקוחות שלנו. אנו אוספים באופן קבוע משוב מלקוחות ומבצעים מחקר שוק, לומדים יותר ומוצאים דרכים חדשניות להמשיך ולספק חווית טיסה מותאמת אישית וברמה עולמית"

Exit mobile version